"וואי אחד הסרטים הגרועים" אמר פפה לאחר שזרק את דלי הפופקורן בשקית שהחזיק הסדרן .
"כל כך" אמרתי והתחלנו לצחקק .
נכנסתי תחת ידו שעוטפת את כתפי עד למכונית .
עבר דיי הרבה זמן מאז שהתנשקתי עם דילן , בהתחלה התחמקתי ממנו ולבסוף , סיכמנו שזה ישאר ביינינו ככה הכי טוב .
אני ופפה לא הגדרנו את עצמינו , אנחנו מתנהגים כמו זוג , נשיקות , יציאות משותפות ישנים ביחד מידי פעם , אך שניינו יודעים שהכל זמני , הוא בקרוב חוזר לביתו ואני , אני נשארת כאן בלוס אנג'לס הרחוקה .
אני כל כך מתגעגעת לספרד , לחברים שלי , לבתי הקפה הצייורים שלא נראים כלל כמקום שנמצא בספרד אלה בארץ מהאגדות .
פפה הדליק את המוזיקה ברכבו ושיר שקט התנגן .
הסתכלתי על פפה נוהג , נראה כל כך סקסי , אך לא כמו דילן שדמותו רצה בראשי בכל פעם שאני משווה בינו לבין פפה .
פפה הניח את ידו בעדינות על הירך שלי , בזמן שעיניו לא זזות מין הכביש .
הוא בא להגיד משהו אך צלצול הטלפון שלי קטע אותו .
"מי זה?" שאל מסיט את עיניו מהכביש ותוך שנייה החזיר מבטו .
"קמיל ואנדראה" אמרתי ועניתי לפייסטיים .
"היי" עניתי בחיוך וסובבתי את המסך אל עבר פפה שנוהג וידו שהייתה על ירכי לפני מספר שניות הייתה על ההגה .
"היי בנות" אמר מחייך את חיוכו המקסים .
"היי" הבנות החזירו נמסות מחיוכו וחיוך משועשע על שפתיי .
"אן , איך בפריז?" שאלתי את אנדראה בהתעניינות .
"בסדר , תומאס בדיוק הלך לקנות אוכל , אני כל כך מותשת מהצילומים האלה שאין לי כוח לקום בשביל אוכל , אתן מאמינות , אוכל" אמרה בדרמטיות גורמת לי ולקמיל לצחקק ואפילו פפה הוציא גיחוך קטן וחיוך משועשע על שפתיו .
"בנות איך זה?" שאלה קמיל מראה לנו את שמלתה דרך המסך . אפילו דרך המסך היא נראת פצצה .
היא לבשה שמלה כתומה קצרצרה אשר שרווליה ארוכים .
לשמלה מחשוף קטן וצורת השמלה מבליטה את כל קימורי גופה .
קמיל סקסית , על זה אין וויכוח .
"פצצתי" עניתי לה במילה אחת ואנדראה הנהנה בהסכמה "את באמת יוצאת לדייט הזה?" שאלתי את קמיל .
הסוכן שלה קבע לה דייט עם מנואל אגירה , כוכב רשת בינלאומי בשביל היחסי ציבור .
"אין לי ברירה" אמרה נאנחת ובדיוק צפירה נשמע מעבר לקו .
"זה הוא.. נדבר ביי" אמרה קמיל מסתכלת דרך החלון ולבסוף מנתקת .
"טוב מאמי , תומאס בא , אנחנו יושבים לאכול , נדבר" אמרה וניתקה לא לפני שאמרתי להתראות .
"מה רצית להגיד?" שאלתי את פפה והוא הסתכל עליי לא מבין .
"לפני שהן התקשרו" הסברתי בזמן שפפה החנה את מכוניתו מחוץ לביתי .
"לא משהו חשוב" אמר , יכולתי לראות במבטו שהוא מסתיר ממני משהו אך שתקתי מניחה לנושא .
"אתה בא לישון איתי?" שאלתי בחיוך נושקת לשפתיו ברכות .
השמלה של קמיל :
תהנו🥰😇
YOU ARE READING
Between twins
Teen Fiction/גמור/ /הושלם/ דניאלה ואנבל , תאומות שהכי שונות אחת מהשנייה , ביופי ובאופי . האחת עדינה , שקטה , ביישנית וחסרת ביטחון , והשנייה , חיית מסיבות , מקובלת מלאה בחברים ומלאה בביטחון עצמי . השתיים בנות להורים עשירים , כך שכסף לא חסר להן . מה יקרה שהוא יגי...