עליתי במדרגות נכנסת לחדרי ונופלת על המיטה ביאוש , ונאנחת . הטלפון שלי צילצל ומבלי לראות את השם עניתי "הלו" עניתי מתהפכת לי במיטה ומסתכלת על התקרה .
"סיס את לא מאמינה!!!" צעקה אנדראה באוזני "פאק האוזן , טוב שלא עשית אותי חירשת" אמרתי בציניות "עזבי שנייה אוזניים אני עולה עוד שנייה על מטוס!!" אמרה צורחת ובמהרה הרחקתי את הנייד מאוזני , הבחורה הזאת תעשי אותי חירשת יום אחד .
"לאן?" שאלתי לא מבינה למה היא כל כך מתלהבת "אלייך , כאילו אמריקה בייבי" אמרה בהתרגשות "טוב , נדבר כשתגיעי?" שאלתי בחיוך והיא המהמה לנייד וניתקה .
הנחתי את הנייד על השידה וירדתי למטה רואה את ג'ייסון מעביר בין הערוצים כשלידו נמצאים דילן וסקוט חבריו . "נחש מי באה" אמרתי עומדת מול הטלוויזיה "זוזי" קרא ג'ייסון מזפזפ עם השלט בין הערוצים והעביר לערוץ ויוה ובדיוק הטנלובלה שבה משתתפת אנדראה עם אמה הופיעה על המסך ובדיוק סצינה שלהן עברה במסך "איזה כוסית היא" מילמל סקוט תחת שפתיו .
"אתה מוזמן להגיד לה את זה בפנים , היא עוד כמה דקות על מטוס לכאן" אמרתי וג'ייסון הרים את מבטו מהטלוויזיה אליי "אנדראה מגיעה לפה?" שאל ג'ייסון והנהנתי מתלהבת .
"וואלה" מילמל תחת שפתיו וקם מהספה "לאן?" שאלתי כשראיתי אותו לוקח את מפתחות הרכב שלו "לא עיניינך" אמר ויצא טורק את הדלת .
גילגלתי את עיניי והתיישבתי על הספה ונאנחתי בעייפות . "אני גם הולך , קבעתי עם אשלי" אמר סקוט וקם מהספה ויוצא מין הדלת . אשלי זאת בת הזוג של סקוט , היא ב י"א , היא חמודה לפי ההכירות הראשונית .
"אתן חברות טובות?" שואל דילן מסתכל על אנדראה במסך הטלוויזיה "כן , היא יותר קרובה אליי מכל בן אדם בעולם , גם כשהיא רחוקה ממני" אמרתי מסתכלת עלייה , היא החברה הכי טובה שיכולתי לבקש , את האמת , היא יותר מחברה ולפעמים , אני מרגישה כאילו היא יותר מאחות , עם אנבל תמיד היה לי קשה , וביום הראשון שפגשתי באנדראה , כבר הבנו שאנחנו הולכות להיות בסטיות ואפילו יותר .
היא הייתה לצידי כשבכיתי וכאבתי , בטוב וברע , ואני לצידה , כמו אחות .
החלטתי לפנק אתכן בפרק , אומנם קצר אבל פרק , תהנו😍
YOU ARE READING
Between twins
Teen Fiction/גמור/ /הושלם/ דניאלה ואנבל , תאומות שהכי שונות אחת מהשנייה , ביופי ובאופי . האחת עדינה , שקטה , ביישנית וחסרת ביטחון , והשנייה , חיית מסיבות , מקובלת מלאה בחברים ומלאה בביטחון עצמי . השתיים בנות להורים עשירים , כך שכסף לא חסר להן . מה יקרה שהוא יגי...