"את מוכנה?" שאלה אמילי דרך הנייד בזמן שסידרתי את שערי אל מול המראה בפעם האחרונה . "כן" אמרתי בוחנת את עצמי , לבשתי שמלה שחורה מנצנצת וקצרה בעלת מחשוף ושרשרת עם חריטת ורד לצווארי . שערי השחור והחלק אשר סולסל בקצוותיו נח על גבי ולפני איפור עדין , מעט מייקאפ , מסקרה , סומק וגלוס על גוון ורוד-שקוף לשפתיי .
ירדתי למטה אומרת שלום לעוזרת הבית ויצאתי החוצה פוגשת במכונית הקיה ספורטאז' של אמילי . נכנסתי אל המושב האחורי מתיישבת לייד קייט שצורחת את מילות השיר שמתנגן לו . "שלום ליפיופה" אמרה קייט נושקת ללחיי בזמן שאמילי החלה בנסיעה . "היי" ברכתי לשלום את הבנות בחיוך והן החזירו לי .לאחר נסיעה של כמה דקות אמילי החלה לחנות את המכונית ובדרך גם אמרה שבשתיים עשרה וחצי נהיה בכניסה לבר ושהיא לא מתכוונת לרדוף אחריי חבורת בנות שיכורות .
ירדנו מהרכב נכנסות למועדון , החלטתי שהיום לא אשתה , בשביל להינות לא חייב לשתות .
קייט ואדיסון קפצו על הבר ברגע שנכנסנו , אמילי הלכה לראות שהן לא עושות שטויות ואני נכנסתי אל הרחבה מתחילה לרקוד .
נ.מבט דילן :
היא עמדה שם בשמלה קצרצרה וחושפנית מעט , רוקדת ומעיפה את הגברים הנמרחים . היא לא שתתה אפילו טיפת אלכוהול , היא הייתה הכי יפה במועדון .לא ההיתי שיא הפיקח , כבר שתיתי כמה כוסיות של טקילה ועשיתי כבר בחורה אחת בשירותים של המועדון .
ליאם שיישב לידי התמזמז עם בחורה בעלת לבוש מינמלי שיישבה עליו .
קמתי ממקומי הולך אל הבר "וודקה נקי" אמרתי לברמן לא מוריד את עיניי מדניאלה שהחלה לרקוד צמוד צמוד לבחור אקראי .
שתיתי את השוט שהביא לי הברמן בשלוק והתקדמתי אל הרחבה .
נ.מבט דניאלה :
רקדתי עם בחור אקראי , ידי האחת באוויר זזה עם המוזיקה ואחת על החזה שלו . ידיו טיילו על מותניי עולות ויורדות . אני לא טיפוס של למצוא גבר במועדון ולרקוד איתו ככה , אבל רציתי להשתחרר קצת , לא להיות אני לכמה רגעים , רק לכמה רגעים .קצב המוזיקה התחלף והעפתי את הבחור האקראי ומשום מקום בחור נצמד אל אחורי גופי , ריח הבושם שהשתלב בריח האלכוהול והסיגריות של המועדון היה מוכר . הסתובבתי מגלה בדילן , נאנחתי ביאוש מבינה שהערב הזה הולך להסתבך...
"אתה שיכור?" שאלתי בשל הריח הנוראי שנדף ממנו . גופו אשר נצמד אליי לפניי דקות כבר החל להתנדנד בשל השפעת האלכוהול ששתה .
גופו היה מוטל על שלי ופנינו היו קרובות , עיניו הירוקות הפכו לאפורות ומבטו היה נראה משועשע מהסיטואציה .
התרחקתי מפניו עוזרת לו להישען על כתפי ולהתקדם אל הבר . בזמן שהוא שתה עוד שוטים חיפשתי בעיניי את אחד החברים שלו . אך אף אחד מהם לא היה נראה באופק .
"קום" אמרתי עוזרת לו לקום בזהירות . "האוטו שלך פה?" שאלתי בזמן שיצאנו והוא הנהן מושיט לי את המפתחות .
יצאנו מן המועדון אל החניון , זיהיתי את מכוניתו של דילן והתקדמנו אלייה בזמן שממלמל מפיו דבריי שטות .
הוא נכנס למכונית ליד מושב הנהג , הוא החל לצחוק בשכרות כאשר לא הצליח לשים את החגורה . "תביא את זה" אמרתי חוטפת מבין ידיו את הרצועה וחוגרת אותו "את יודעת שאת חמודה שאת ככה דואגת לי" אמר והחל לצחוק .
הנדתי בראשי אנה ואנה כלא מאמינה למה שאני עושה . סגרתי את הדלת ונכנסתי אל מושב הנהג מתניעה ונוסעת .
כאשר התחלתי בנסיעה הבנתי שאין לי מושג איפה הוא גר . "אוף.." מלמלתי לעצמי עושה פרסה ונוסעת אל ביתי , למזלי אבי אינו בבית היום אלה בנסיעת עסקים .
כאשר הגענו אל ביתי החנתי את הרכב באחת החניות האחוריות . יצאתי מהרכב הולכת אל דילן ועוזרת לו לצאת . גופו נהיה כבד יותר וכתפי כבר כאבה .
אני ודילן נכנסנו אל ביתי והוא נפל על הספה מצחקק ומדבר לעצמו . נתתי לכתפיי להשתחרר והלכתי אל המטבח ממלאת כוס מים קרים והתקשרתי לאמילי מודיעה לה שאני בבית ושלא תדאג .
הלכתי לסלון נותנת לדילן מים קרים . הוא שותה אותם בשקיקה ונראה כאילו התפקח קצת .
"בוא איתי שנייה" אמרתי עוזרת לו ללכת איתי לאמבטיה שמעבר למדרגות . עלינו לאט לאט בזמן שמצד אחד נשען עליי ומצד שני נשען על מעקה המדרגות .
פתחתי את הדוש על מים קרים בזמן שדילן התפשט .
הסתובבתי מסתכלת עליו , או יותר נכון בוהה "אוהבת את מה שאת רואה?" שאל משועשע מתקרב אליי . הוא הזיז חתיכה משערי אל אחורי אוזני , מגעו גרם לזרמים בגופי , אך ידעתי שהוא רק שיכור וסטוציונר שרוצה ממני חוויה מינית ."תיכנס" אמרתי מזיזה את ראשי חזרה אל האמבט . דילן נכנס בתחתונים פנימה בזמן שמים קרים נופלים לגופו .
לאחר שעמד כחמש דקות מתחת למים הבאתי לו בגדים מהארון של אבא שלי והשארתי אותו להתארגן שם . בזמן שגם אני החלפתי לפיג'מה .
הוא יצא מהחדר מקלחת לבוש בבגדיו של אבי שהיו למידותיו . הלכנו לחדר שלי והוא נכנס אל המיטה .
התכוונתי ללכת לישון בחדר האורחים אך ידו משכה בידי "תישארי לישון איתי" ביקש , "בבקשה" הוסיף .אוף.. "טוב , זוז קצת" אמרתי ונכנסתי מתחת לשמיכה . ידיו של דילן חיבקו את גופי ולא התנגדתי לכך . אך פתאום שפתיו נחו על כתפי החשופה מפיג'מה ועורי הצטמרר . "דילן.." אמרתי מתאפקת שלא ליפול בפח שלו . "לילה טוב" אמר . "לילה טוב" החזרתי נרדמת בין זרועותיו .
///תהנו , פרק הבא ביום שלישי❣
YOU ARE READING
Between twins
Teen Fiction/גמור/ /הושלם/ דניאלה ואנבל , תאומות שהכי שונות אחת מהשנייה , ביופי ובאופי . האחת עדינה , שקטה , ביישנית וחסרת ביטחון , והשנייה , חיית מסיבות , מקובלת מלאה בחברים ומלאה בביטחון עצמי . השתיים בנות להורים עשירים , כך שכסף לא חסר להן . מה יקרה שהוא יגי...