"קמיל אני לא יודעת מה לעשות , אני מתחרפנת" אמרתי לקמיל שיישבה מולי על מיטתי .
"מה יש? רבת עם דילן?" שאלה לא מבינה , מאז שהשתחררתי מבית החולים כולם גילו עלינו והקשר עם אנבל התנתק , היא לא מוכנה להיות איתי בקשר עד שאפרד ממנו .
"לא , זה לא זה . לפני יומיים אמא שלי התקשרה" התחלתי והיא סימנה לי להמשיך .
"אנבל בזמן האחרון נורא דיכאונית , היא פוחדת שהיא תעשה לעצמה משהו" אמרתי את היושב לי הלב מרגישה את הדמעות שנוזלות על גביי פניי .
קמיל מחתה את דמעותיי וחיבקה אותי חיבוק שכל כך ההיתי צריכה , וסכר שעצר את הדמעות זמן מה נפתח והדמעות יצאו מעיניי כמו מים מברז .
"ששש... הכל בסדר" אמרה מלטפת את גבי מעלה ומטה עד שנרגעתי .
"אני פוחדת , פוחדת מאוד" אמרתי והתנתקתי מהחיבוק איתה .
"אני פוחדת לאבד , אני פוחדת לאבד את דילן . הוא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים , אני מרגישה איתו הכי טוב שייש , הכי מאושרת ושמחה בעולם" אמרתי וקמיל הביטה בי בחיוך קטן .
"אבל אני גם פוחדת לאבד את אחותי , גם אם אנחנו לא האחיות הכי טובות שייש , היא אחותי , אותו דם זורם לנו בעורקים , הילדים שלה היו האחיינים שלי ולהפך . אני לא רוצה שהיה לה רע" אמרתי מושכת באפי מתאפקת לא לבכות עוד פעם .
קמיל נאנחה ונשכה את שפתייה , היא מנסה להבין מה אני מתכוונת לעשות ומקווה שלא אעשה זאת .
"אז מה את רוצה לעשות?" שאלה קמיל .
"יש לי כמה אפשרויות . אחד , להשאיר את המצב כמו שהוא ולקוות שהוא השתפר .
שתיים , להיפרד מדילן , מה שאני יודעת שישבור אותי לגמרי אבל אני יודעת שלפחות אנבל תהיה מרוצה .
שלוש , לנסות לדבר עם אנבל
ואפשרות אחרונה , לברוח . פשוט לקחת את הרגליים שלי ולברוח" אמרתי מיואשת מהמצב שבו אני נמצאת ."היי , את לא בורחת לשום מקום , לא עשית שום דבר רע , סך הכל התאהבת וזה אחד הדברים הכי יפים שיכולים לקרות לאישה" אמרה אוחזת בפניי מנסה לראות אם הבנתי .
הנהנתי בהבנה מסמנת לה להמשיך בדבריה .
"לדעתי את צריכה קודם כל לדבר עם אנבל , היא לא יכולה להציב לך אולטימטום , או היא או דילן , זה לא אפשרי . זה אחד . שתיים , את צריכה להרגע , עוד יומיים הגמר של התוכנית , ואת הולכת להיות הדבר הבא סיסטר" קראה מנערת אותי בהתרגשות גורמת לי לצחקק .
"דני , אל תשכחי , לא משנה מה יקרה , אני תמיד אהיה פה בשבילך" אמרה . הנהנתי בהבנה ופשוט חיבקתי אותה , אני כל כך שמחה שהיא חלק מהחיים שלי .
YOU ARE READING
Between twins
Teen Fiction/גמור/ /הושלם/ דניאלה ואנבל , תאומות שהכי שונות אחת מהשנייה , ביופי ובאופי . האחת עדינה , שקטה , ביישנית וחסרת ביטחון , והשנייה , חיית מסיבות , מקובלת מלאה בחברים ומלאה בביטחון עצמי . השתיים בנות להורים עשירים , כך שכסף לא חסר להן . מה יקרה שהוא יגי...