Vasárnap délelőtt van, Niall már elvitte Willt, hogy Mi nyugodtan tudjunk majd beszélgetni a hölggyel, aki jön az interjúra...
Már ha lehet ezt egyáltalán interjúnak nevezni.
Természetesen tökéletes rendet és tisztaságot varázsoltunk a házba, mert anyám szavaival élve ; " Ha meglátja ezt a kuplerájt ami itt van, egyből kifordul és akkor leshetünk, ha nem jelentkezik más."
Persze persze, igaza van, de milyen legyen a ház, amikor van egy eleven egy éves gyerek ,aki imád szétpakolni ?!
A nappaliba voltunk , amikor hallottuk a kopogást. Anya egyből felállt és elindult az előszoba felé.
-Üdvözlöm, kérem fáradjon beljebb!- hallottam anyám köszönését.
Nyílt az ajtó és besétált rajta anyám és a hölgy, feltűnés mentesen néztem végig rajta, negyven körül lehet, telt alakja van , sötét bőre, barna szeme és fekete vállig érő haja, az arcáról kedvesség sugárzik.
-Még csak be sem mutatkoztam, Josephine Styles vagyok,- fogott kezet a nővel, aztán felém fordult - Ő pedig a fiam, Harry Styles.
Oda mentem én is kezet fogni vele és köszönni.
-Bonnie Willson - mutatkozott be Ő is.
-Köszönjük, hogy eljött. Nem szerettük volna vasárnap zavarni Önt, de minél hamarabb szükségünk lenne egy bébiszitterre és csak a mai nap vagyunk itthon mindketten ..- mentegetőzött anyám.
Bonnie biztosította ,hogy nem probléma az, hogy vasárnap kellett jönnie.
-Gondolom a kisebbik fiára kellene vigyáznom .. -állapította meg Bonnie.
-Jajj nem, nekem csak Harry van , az unokámra kellene. -mondta anyám.
Bonnie szemöldöke felszaladt a homlokán, nem ez az első eset, hogy így reagálnak, amikor megtudják, hogy van egy gyerekem.
Szélesen mosolyogtam és a beállt kínos csöndet próbáltam enyhíteni.
-Mondja Bonnie, miért gondolja úgy, hogy alkalmas lenne erre a posztra ?- fogalmaztam meg hivatalos hangnembe ezt a kérdést .
-Tudják én óvónőként dolgoztam 16 évvel ezelőt , de aztán terhes lettem a lányommal és a férjem nem engedte, hogy tovább dolgozzak. Ő megteremtett nekünk mindent, de most, hogy már a lányom is kezd felnőni, nincs kiről gondoskodnom, az óvodába pedig ennyi év kihagyása után nem vesznek vissza, aztán megtaláltam a hirdetésüket és gondoltam megpróbálom..- eresztett el egy félmosolyt.
-Ez egy remek hír, akkor maga biztos nagyon ért a gyerekekhez !- lelkendezett anya.
-Jövőhéten melyik nap tudna esetleg eljönni ? -kérdeztem.
-Bármelyik nap megfelelő lenne- mondta.
-Esetleg a holnap ? -kérdeztem .
-A holnap is jó.
-Holnap itthon leszek én is, összeismerkedhetnének Willel .- magyaráztam.
Megbeszéltük a részleteket, aztán Bonnie elment, mi pedig megállapítottuk, hogy igazán kedves asszony és reméljük Will is megkedveli majd .
Niall hívott, hogy megetette Willt és elaludt, úgyhogy csak akkor hozza vissza ,ha felébredt. Nem bántam, legalább nekem is van egy kis pihenő időm és tudom, hogy Niall úgy vigyáz Willre mintha csak az élete lenne, így nyugodt szívvel hagyom nála.
Megebédeltünk anyával és közben beszélgettünk mindenféle dolgokról, tudjátok, mint az időjárás, a munka, a bulvár és persze Will.
Délután három körül lehetett amikor csengettek, felkeltem a kanapéról és elindultam az ajtó felé .
-Biztos Niall lesz .- szóltam oda anyámnak, aki a kanapén ülve TV-t nézett.
Mikor kinyitottam a bejárati ajtót a szemem majd kiugrott a helyéről.
Jól látok ?
Végig mértem az előttem állót.
A lábán fekete körömcipő, alakján egy narancssárga testhez simuló egyberuha, száján az elmaradhatatlan vörös rúzs csak úgy világít a hófehér bőrén, festettszőke vállig érő haja tökéletesen beszárítva, szürke szeme körül mosolyráncok gyűltek, amikor megpillantott.
-Harry ,Te szent fasz, de megnőttél! -mondta vigyorogva köszönés helyett.
-Tanya néni, de jó hogy látlak. - ennyi tudtam kinyögni a meglepettségől.
-Hol van a drága anyád ? - kérdezi, majd mellettem elhaladva be is lépett a házba.
Tanya benyitott a nappaliba és meglátta anyámat ahogy a kanapén ül.
Anyám arcára is kiült a döbbenet, úgy ,ahogy az enyémre is pár perccel ezelőtt.
Anyám tátott szájjal nézett az előttem állóra, majd rám.
Én csak a fejemet ráztam és próbáltam tátogva elmondani neki, hogy engem is meglepett az érkezése.
-Josie drágám, szedd össze az állad földről és kínálj meg egy kávéval!
Sziasztok !
Egy hét kihagyás után hoztam az új részt.
Próbálok rendszeresen írni és feltölteni,de sajnos kicsit el vagyok havazva mostanság.
Egyébként bármilyen kritikát elfogadok, tudom, hogy sok a hiba még, de igyekszem fejleszteni magam.
Nektek tetszik, vagy unalmasnak gondoljátok?
Én nagyon szeretem megírni Harry, Josie és kicsi Will történetét.
Köszönöm, ha elolvastad!
Szép napot! :)
YOU ARE READING
Apasors
Fanfiction"A második kedvenc pillanatom amikor a gombölyödő hasára tettem a kezem és éreztem a baba mozgását. " Harry Styles egy 16 éves tinédzser, akinek a banda a legfontosabb az életében. De egy "kishiba" miatt az élete a fejetetejére áll,ugyanis barátnőj...