NEM RÉSZ!

224 5 2
                                    

Sziasztok!

Tudom, hogy ezt a bejegyzést már az elején le kellett volna írnom, de most kaptam észbe..

Ezt a történetet a saját magam szórakoztatására kezdtem el írni.
Igazából nem tudom miért töltöttem fel ide, de ha már feltöltöttem itt folytatom.
Mindig is szerettem írni, sok történet kavarog a fejemben.
Viszont nagyon kezdő vagyok és ez az írásomon is meglátszik.
Van hova fejlődnöm az biztos, de végülis valahol el kell kezdeni.

A történetről annyit, hogy Én ezt egy viszonylag hétköznapi történetnek szánom egy két csavarral.
Nem terveztem extrákat bele vinni. (Extrák alatt azt értem, hogy tanár-diák szerelem, Stockholm szindróma, daddy kink)
Ezt azért írom le, mert tudom, hogy a Wattpadon ezek a népszerű tartalmak.
Lehet egyszer írok egy olyat is amiben lesz hasonló tartalom, de ez a történet NEM fog ilyen jeleneteket tartalmazni.
Kérlek ennek fejében olvasd.

A Főszereplőt Harry Styles bőrébe bújtattam.
Őszintén bevallom, hogy leginkább azért mert a #harrystyles elég népszerű téma ezen a platformon. (mellékesen Én is nagyon szeretem Harryt)
Tehát nevezhetjük fanfictionnek is.
Minden félreértés elkerülése végett még annyi, hogy Harry Stylesnak leginkább csak a külsejét vettem kölcsön, hiszen magát az embert teljesen nyilvánvalóan nem ismerem, csak amennyit a média lehoz belőle.
Így a karakterem belső tulajdonságai nem fognak megegyezni az énekes tulajdonságaival.
Mivel én is szeretem és tisztelem Harry Stylest nem bújtattam egy pszichopata bőrébe, csak egy átlagos srác szerepét húztam rá.

Remélem azért lesz egy-két ember akinek tetszeni fog valamennyire a történet.

Köszönöm, ha elolvastad!


ApasorsWhere stories live. Discover now