12.

211 7 5
                                    

Jó fél év elteltével Willnek már kibújt pár foga és a haja is elkezdett nőni, több szót mondd, igaz még egészen baba nyelven, de én így is baromi büszke vagyok rá.

Jó fél év elteltével Willnek már kibújt pár foga és a haja is elkezdett nőni, több szót mondd, igaz még egészen baba nyelven, de én így is baromi büszke vagyok rá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tanya sikeresen beköltözött a szomszédba és szinte minden nap átjön, anyám pedig irtó boldog tőle.

Bonnie és Will teljesen össze szoktak, nagyon jó döntés volt Őt választani a gyerekem mellé.

Ma lesz az első este, hogy megkértem Bonniet, hogy töltse itt az éjszakát, ugyan én is és anyám is szabadnaposok vagyunk, de anya és Tanya beülnek egy bárba , én pedig hivatalos vagyok a fiúk koncertjére. Bevallom a banda az, amiről nem szeretek beszélni, mert hiányzik, hogy nem élhetem át velük ezt az egészet, de ott leszek és támogatni fogom Őket.

A True Facebe lesz a koncert , én pedig halálosan izgatott vagyok miatta. Már rég nem jártam ott.

De még csak délután van és Én épp a magamra kötött Willel sétálok a városban és intézem a bevásárlást.

Épp a Konzumba voltunk, a konzervek között válogattunk, mikor valaki megkocogtatta a vállam.

-Harry , Te vagy az ?-kérdezte a férfi, a férfi akit látni se akartam.

-Nem, bocs.- mondtam és arrébb mentem, de Ő csak jött utánam.

-Fiam állj meg, kérlek ! -szólt utánam.

-Mit akarsz ? -kérdeztem tőle flegmán.

-Rég láttalak.. -zavarában a tarkóját vakargatta.

-Erről nem én tehetek..- mondtam megvetően.

-Ki ez a kisember ?- kérdezte Willre pillantva.

-A fiam. -válaszoltam a lehető legbüszkébben.

-Hűh.. ez .. ez .. - nem is kellett folytatnia, az arcára volt írva minden.

-Most ha megbocsátasz, nekünk mennünk kell.- majd fogtam magam és ott hagytam.

-Harry várj, beszéljünk..- hallottam a hangját a távolból.

Nem akartam látni, igaz, hogy szar apa volt mindig is és nem volt jó a kapcsolatunk, de én vártam, hogy amikor elváltak, akkor legalább hétvégente jöjjön el értem vagy legalább felhívjon, de nem tette.. Úgyhogy tőlem se várjon el semmit .

Kifizettem az árut és kirohantam a boltból egyenesen hazáig.

Ledobtam a csomagokat, Willt levettem magamról és leraktam a játszó szőnyegre, aztán beviharzottam a konyhába.

-Valamelyikőtök tudna adni egy cigit? -tettem fel a kérdést a két jelen lévő személynek.

-Neked is szia fiam..- mondta anya degradálóan. Tanya nyújtott felém egy szál Marlborot

ApasorsWhere stories live. Discover now