CATHERINE
Simțeam bătăile inimii și nu îmi dau seama dacă sunt ale mele sau ale lui. Nu știu de cât timp îmi țin respirația, dar nici plămânii mei nu doresc ca acest moment să se termine, așa că se folosesc de ultimele resurse de aer. Ochii îmi sunt închiși și simt în tot corpul căldura transmisă, din simpla lui atingere. Degetul mare i se mișcă ușor pe obrazul meu roșu, în timp ce buzele sale, le frământă ușor, dar tandru pe ale mele. În ciuda stării de adrenalină în care mă aflu, există o teamă ce persistă în mine. Nu am simțit cu adevărat un asemenea moment până acum. Totuși ceea ce îmi transmite, sunt emoții similare cu ale mele. Corpul îi tremură, ușor, iar eu sper să nu fie din cauza frigului, care pentru mine este de mult uitat. Mâinile i se mută în părul meu și un răsuflat ușor îi scapă printre buzele perfecte, dar fără ca sărutul să înceteze. La auzul acestui sunet, fluturii din stomacul meu se înmulțesc. Valurile mării par că se mișcă în reluare, iar razele lunii le pot vedea cum se rotesc în jurul nostru în ciuda ochilor mei închiși.
Buzele noastre se dezlipesc ușor, fruntea îi este lipită de a mea. Reușesc să inspir aerul rece, dar sunt sigură că aș mai fi rezistat fără acesta... Un astfel de sărut a fost un început, o promisiune, a tot ceea ce va reprezenta relația noastră.
- Cathy... vocea lui este ușor răgușită și pare fără aer, dar nu spune altceva, decât numele meu, care sună atât de bine atunci când buzele sale îl pronunță.
Ochii noștri se unesc, iar pupilele sale par foarte dilatate, probabil la fel ca ale mele. Nu știu dacă ar trebui să spun ceva în acest moment... Își mișcă ușor degetul mare peste buza mea inferioară, iar eu mă rătăcesc din nou în gândurile mele
Observ timiditatea din ochii lui, dar cu toate acestea se descurcă destul de bine în a o ascunde. Se ridică în picioare și îmi întinde mâna, eu îl urmez. Degetele noastre sunt împletite, iar capul meu se odihnește pe umărul lui. În felul acesta ne îndepărtăm de plajă și ajungem acasă. Cuvintele probabil nu își aveau locul acum. Îmi transmitea tot ceea ce era nevoie prin gesturile sale mici, dar însemnate.
- Ați ajuns! Vocea entuziasmată a mamei lui ne întâmpină în momentul în care pășim în casă.
- Am pregătit cadourile, tatăl lui ne anunță.
- Știm că ar fi trebuit să avem această activitate în dimineața aceasta, dar am vrut să vă lăsăm să vă bucurați de ziua voastră.
Mama lui Chris este extrem de drăguță. Mă descalț de bocancii mei cu prea multe șireturi și îmi cer scuze, pentru a merge la baie. Mă opresc în camera lui Chris și desfac fermoarul „secret" al valizei mele și scot de acolo cadourile pe care le-am pregătit. Mă opresc când îmi observ reflecția în oglinda de pe perete. Îmi arunc căciula, geaca și fularul pe patul lui Chris, iar acum am o vizibilitate mult mai bună asupra chipului meu. Fața îmi este îmbujorată și nu cred că este de la frig, buzele sunt roși și extrem de umflate, ochii par că îmi strălucesc, iar zâmbetul ce îl am afișat este foarte natural. Mi-am perfecționat unul fals, pentru evenimentele la care particip cu părinții mei.
Cobor într-un final, iar ei sunt așezați în apropierea bradului. Mă apropi cu pași mărunți și așez și eu cadourile sub brad.
- Chaterine....vocea mamei lui răsună, dar eu îi zâmbesc încrezător.
Cel mai probabil nu se aștepta să fac acest lucru, sau a fost doar surprinsă. Sunt destul de emoționată...nu am făcut niciodată cadouri altor persoane în afară de familia mea Ola și Joshep, iar acele cadouri au fost mereu simbolice.
- Cathy, vrei să începi tu? Christopher mă întreabă pe un ton blând și se așează pe margine fotoliului pe care stau eu.
Prin simplu fapt că s-a apropiat de mine, fluturii din stomacul meu încep să se agite.
CITEȘTI
Dragoste la prima pagină
RomanceVisele pot fi mai mult decât ne imaginăm noi, așa este și în cazul lui Christopher White, un proaspăt absolvent al liceului, care pășește pe ușile facultății. Își lasă viața modestă și simplă în urmă, dar nu se aștepta să descopere ceva care să îi d...