Capitolul 30

117 9 2
                                    

CATHERINE

Cobor scările cu un nod în gât. M-aș întoarce, aș sta acolo cu el. Ochii lui blânzi, dar îngrijorați mă priveau, iar eu am plecat... Luke este la capătul scărilor, iar eu arunc o ultimă privire în urmă, inspir puternic și încerc să afișez un zâmbet în momentul în care privirile noastre se intersectează. 

— Catherine, spune cu un ton elegant, după care îmi ridică mâna și o sărută ușor. Tresar la atingerea lui, dar nu cu plăcere.  

Mă conduce spre mașină, sau mai bine zis limuzină, îmi deschide portiera din spate, iar după ce  mă așez pe scaun, o închide. Urcă în mașină, dar se așează mult prea aproape de mine, cu toate că este spațiu aici pentru o formație întreagă. Ridică telefonul și anunță șoferul că suntem gata de plecare.

— M-am gândit foarte mult, la ziua pe care am petrecut-o împreun înainte de sărbători, spune, iar eu îl privesc atentă. 

Părul lui negru este mult prea aranjat, costumul bleumarin arată bine, dar nu am de gând să recunosc asta, știu că alege această culoare pentru a-i scoate ochii albaștri în evidență, iar parfumul lui este exagerat de mult. Strâmb din nas, dar nu spun nimic.

Acesta ia o sticlă de șampanie și o deschide, toarnă lichidul spumant în două pahare înalte, dar eu refuz imediat oferta lui. Acesta ridică paharul doar pentru el și dintr-o singură înghițitură îl devorează. 

— Ești foarte tăcută, dar frumoasă, spune și își așează mâna pe coapsa mea. 

Mă mișc inconfortabil, iar încruntătura de pe fața mea probabil este evidentă, deoarece își ridică mâna și o așează lângă mine. Știu că este cu puțini ani mai mare decât mine, dar încerc să îmi păstrez atitudinea, nu vreau să creadă că sunt o copilă, care tânjește după atingerea lui.

— Mulțumesc, răspund încet și privesc pe geam, în speranța că mă va lăsa în pace.

Acesta schimbă subiectul și vorbește despre cât de extravagantă este petrecerea și că va fi cel mai tare revelion. Nu evită să rostească suma de bani pe care părinții lui au alocat-o doar focului de artificii. Pufnesc în sinea mea și nu îmi mut ochii de pe gem. 

— O să fie multă lume? Întreb într-un final.

— Da, familiile importante, iar invitatul special evident tu. 

— Nu mă simt deloc specială, spun rapid.

— Familia ta este cea mai bine cotată dintre noi toți, chiar dacă îmi este greu să recunosc, continuă el. Orice se află lângă voi, automat se simte ca și când o celebritate se află în preajma lor.

Îmi vine să râd la cuvintele lui, pe mine nu mă cunoște nimeni, în afară de ei, sunt o celebritate în mijlocul unor oameni egoiști și lacomi, aș putea fi fericită foarte bine, fără existența lor în viața mea. 

Restul drumului îl petrecem în tăcere, pare încordat, dar eu nu am de gând să spun nimic. Mă gândesc la ziua aceea petrecută împreună... tot ceea ce așteptam era să treacă timpul cât mai repede, poveștile lui plictisitoare despre afaceri mă scoteau din sărite. Apropierea lui de mine era evidentă, cu toate că am încercat să îl evit. Sunt conștientă că nu îl interesează nimic din ceea ce ține de mine personal, știe că doar eu îl pot aduce mai aproape de familia mea și de banii lor. Oricare altă fată ce se află în prezența lui se simte atrasă de el, are un șarm aparte, care este greu de ignorat, nu pot spune că fizicul nu mă atrage, dar o copertă frumoasă nu înseamnă că ascunde o poveste bună, iar acest lucru mi-a fost demonstrat din nenumăratele conversații pe care le-am purtat.

Dragoste la prima paginăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum