Amikor letett a földre, hátráltam előlük egy- két lépést ők pedig megértően nem közeledtek felém gyorsan.
- Szia Fanni, az én nevem Trevor. Ennek az óriási családnak a legidősebb tagja.
- De csak egy év és három hónappal. - vágott közbe a fekete hajú srác. - Én lennék a második, Jasper.
- A harmadik helyen végzett jó magam, Trish. - mondta vidám hangon a bronz hajú szépség.
- A negyedik én lennék, az én nevem Amberly. - mosolygott rám, s egy szőke fürtjét hátra vetette.
- Ötödikként én vagyok sajnos a középső, azonban erőben a legelső. - majd megfeszítette a bicepszét a szőkeség és elnevettem magam rajta. - Michael.
- A hatodik én lennék, Sasha. Jó végre téged látni. - s a szemei olyan erősen tűzben égtek a vágytól, hogy szinte a vörös haja is lángba borult.
- Hetedikként végzett, a gyönyörű királynő, azaz jó magam - majd a többiek felhorkantak, de azért jót szórakoztak a kijelentésen - Stephanie. - mosolygott magabiztosan a fekete hajú lány.
- A nyolcadik a te Rómeód ott ni, aki most ott puffog amiért elraboltunk magunknak tőle, Daemon. - mutatott Trevor rá és felé néztem.
Láttam, hogy ott ül és duzzog magában, de mikor egymásra néztünk minden dühe elszállt, és ragyogó mosollyal ajándékozott meg amit viszonoztam én is.
- A kilences számú versenyző a leghejesebb pasas az összes között, Edward. - majd magára mutatott és beletúrt hajába, hogy bebizonyítsa igazát.
- A tizedik és egyben utolsó előtti lennék én Kathleen. - kedves mosolyt villantott rám és megigazította aranybarna haját, mintha a szél összekócolta volna.
Pedig tökéletesen állt, ugyanúgy, mint az előbb.
- És természetesen én zárom a sort utolsóként Nancy.- és simított egyik hajtincsén egyet.
- Értem. Ez egy kicsit sok név volt egyszerre, ezért előre bocsánatot kérek, ha nem jut rögtön eszembe.
- Ugyan nem gond, hiszen megértjük, hogy most mennyi minden kavarog benned egyszerre.
- Tényleg? - kérdeztem meglepődve.
- Persze, már mindent tudunk, hiszen Daemon elmondta. Szóval isten hozott a családban.
- A családban? - kérdeztem és végignéztem rajtuk.
- Igen, ugyanis mi mind testvérek vagyunk. - leesett az állam.
Ott álltam előttük teljesen lesokkolva, ők pedig mind jót szórakoztak a reakciómon.
- Úgy tűnik neked is sokáig tart majd hozzászoknod, de itt mi mindannyian testvérek vagyunk, méghozzá vérszerinti.
- Nahát. - majd odasétált hozzánk Daemon.
- Nos, most, hogy megismerted őket, mi lenne, ha később még találkoznánk, mondjuk suli után és beszélhetnénk a dolgokról. Gondolom most sok kérdés kavarog benned egyszerre, így adok természetesen időt arra, hogy megemészd a dolgokat. - majd rám mosolygott és megszorította a kezemet bíztatásként.
- Fanni! - majd odajött hozzám Ash. - Valami baj van?
- Nem, éppen bemutatkoztunk egymásnak. Emlékszel a tegnapi idegenre?
- Hát persze, a zaklató srác. - majd a testvérei nevetésben törtek ki.
- Zaklató? Nahát Daemon, mégis mit csináltál már? - veregette vállon Michael és szinte alig bírta megállni, hogy a földön ne fetrengjen nevetésben kitörve.
- Én csak megfogtam a kezét.
- Az is éppen elég. Nem hagyom, hogy bántsa vagy zaklassa valaki az én drága Fannimat. Mit akarsz tőle?
- Csupán megismerkedni.
- Értem, nos akkor a válaszom az, hogy nem, nem mehet veled sehova sem kettesben. Nem bízom benned, úgyhogy nem hagyom veled egyedül.
- Akkor szeretnél velünk tartani? - ajánlotta kedvesen Daemon.
- Ennyi különös és erős emberrel? Nem elrabolni készültök minket?
- Miről maradtam le? - kérdezte Jam és mellénk állt.
- A tegnapi zaklató megint Fannira pályázik.
- Értem, nos sajnálom, de nem mehet veled sehova, csakha veled nem tarthatunk.
- Rendben, akkor iskola után ahogy megbeszéltük?
- Nekem megfelel. - majd Ash észrevette összekulcsolt kezeinket és gyorsan elhúzott mellőle.
- Menjünk Fan, Jam. - majd két oldalt körbevettek és visszamentünk a főépületbe.
- Elég nehéz lesz így elmagyaráznod a dolgokat neki Dae. - sajnálta Sasha és átölelték testvérüket.
YOU ARE READING
A kötelék (Befejezett)
RomanceMikor egymás szemébe néztünk egyszerűen megállt az idő. Különös érzés kerített hatalmába, és utána nem tudtam elfelejteni. Azok az ígéző zöld szemek... Mit is gondoltam? Hiszen egy tökéletes külsőhöz tökéletes szempár is kell! Úgy érzem, hogy egy p...