- Elvigyelek? - kérdezte óriási mosollyal az arcán.
- Nem szállok idegenek járművébe, és fel sem idegenek motorjára, de azért köszi. - majd tovább sétáltam lefelé a járdán.
Azt vártam mikor hangzik fel a motor hangja, de ehelyett csak lépésekre lettem figyelmes. Ijedtemben megfordultam, azt hittem el akar kapni, de csak sétált felém zsebre dugott kézzel és mosolygott rám.
- Mit akarsz tőlem? Hol hagytad a barátnőidet? - kérdeztem dühösen és még szélesebb mosoly jelent meg az arcán.
- Féltékeny vagy?
- Miért kellene? - majd megfordultam és tovább sétáltam.
- Nos, csakhogy tudd, akiket te a barátnőimnek hívsz, ők a nővéreim. - majd meglepetésemben megfordultam.
Egy pillanat alatt utolért engem és pontosan pár centire állt tőlem távolabb. Mikor egymás szemébe néztünk megint elfogott az a melegség, és kezdtem szédülni tőle. Óvatosan megérintette a kezemet, majd egymásba fontuk az ujjainkat és hirtelen képek villantak fel előttem. Olyan gyorsan peregtek, hogy alig láttam valamit is, de a legvégén megjelent egy kép amit több ideig láthattam magam előtt.
Ott álltam hófehér ruhában és mellettem ott állt a kezemet fogó srác és egymásra mosolyogtunk. Körülöttünk voltak a lányok is, Ash és James is, és még sokan mások akiket nem ismertem. Ezután elengedtem a kezét és a kép eltűnt előlem.
- Mi volt ez? - majd lüktetni kezdett a fejem.
- Tényleg te vagy az. Te vagy a lelkitársam! Ez hihetetlen. - suttogta az utolsó mondatot és kocsidudálásra lettem figyelmes.
Amikor rápillantottam az utca végére Ash ugrott ki az autóból és odarohant hozzánk.
- Fanni, mégis hova tűntél? Már mindenütt kerestünk téged!
- Küldtem üzenetet, hogy haza megyek, mert rosszul érzem magam. Még hívtalak is, sőt kimentem hozzátok, de nem voltatok sehol.
- Elmentünk a közeli bolthoz kajáért, hogy hazafelé ehessünk valamit. Sajnálom. - majd átölelt.
- Mégis mit?
- Hogy magadra hagytalak. - majd észre vette a srácot és James is odaért hozzánk. - Ő meg kicsoda? - majd hátrébb húzott.
- Zaklatott téged Fanni? - majd James elénk állt védelmezőn.
- Nem, csak nem is tudom. Megfogta a kezemet és fura dolgokat láttam, majd mikor elengedtem elkezdett fájni a fejem. - ez kissé furán hangzott, de fel sem fogták igazán.
- Szóval zaklatott téged. Gyere gyorsan! - majd elkezdtek a kocsi felé rángatni én pedig hagytam.
Amikor beszálltam és becsukták az ajtómat még odaszóltak a fiúnak pár szót amire ő csak dühös pillantást ajándékozott számukra és a motorjához sétált. Felkapta a sisakot, majd beindította a motort és rögtön elhajtott. Ahogy néztem, hogy egyre csak távolodik tőlem, hirtelen a melegség eltűnt és üresnek éreztem magam. Mégis mi történt? És ki ő? Annyira érdekel, hogy szinte kiugranék a kocsiból, és utánna futnék, de ez irtó nagy hülyeség! Mégis mi ütött belém?
Reggel éppen elindultam volna a suli felé mikor megpillantottam egy ismerős motort az utca végén. Koromfekete volt és olyan hatalmas, hogy egy normális ember szerintem meg se bírta volna mozdítani. Egy fekete bukósisak volt a kormányra helyezve, s rögtön tudtam, hogy ez a tegnapi srácé lehet. Miután becsuktam az ajtót elsétáltam a motor felé, majd egy pillanatra megálltam mellette és szétnéztem. Reménykedtem, hátha megpillanthatom valahol, hacsak egy pillanatra is, de nem találtam. Helyette egy szőke, kék szemű, tele tetkózott pasi lépett elő a boltból és a motorjához lépett. Ráült, majd felém kacsintott és elment.
Tisztára beteges, hogy azt hittem megtalált, és láthatom őt. Mi ütött belém?
KAMU SEDANG MEMBACA
A kötelék (Befejezett)
RomansaMikor egymás szemébe néztünk egyszerűen megállt az idő. Különös érzés kerített hatalmába, és utána nem tudtam elfelejteni. Azok az ígéző zöld szemek... Mit is gondoltam? Hiszen egy tökéletes külsőhöz tökéletes szempár is kell! Úgy érzem, hogy egy p...