Tényleg rengeteg családtagjuk van. Az anyai testvérek Susan és Lion az élettársaikkal együtt elhozták magukkal mind a nyolc gyereküket. Susan a természetet tudta irányítani. Míg a férje Kent a romboláshoz értett a legjobban. Szó szerint. Csak csettintett egyet és az egyik üvegpohár darabjaira is robbant anélkül, hogy a közelében is lett volna. Az ő gyerekeik, ugyanúgy, mint saját maguk is lélegzetelállítóak voltak. Mindannyian a családban olyan gyönyörű kinézettel rendelkeztek, hogy azt hinné az ember, hogy valami különös űrlények. Habár valójában farkasok. A nyolc gyerek között szinte csak 1-1 év különbség volt, nem több.
A legidősebb fiú Carlos aki minden nyelven tudott beszélni anélkül, hogy megtanulta volna.
Utána Tiara aki minden táncban jeleskedett.
James, aki meg tudta változtatni a hajának a kinézetét és a színét a szemeivel együtt.
Leila gyönyörű ének hanggal lett megáldva. De a különleges az volt benne, hogy miközben énekelt, akár felrobbanthatott vele egy tankot is.
Sierra volt az ötödik a családban, és a különleges ereje az volt, hogy olyan nyúlékony volt, mint a rágógumi.
Trevis lézerszemeket kapott az égiektől ajándékba, így akármit felgyújthatott vagy robbanthatott ha akart, csupán csak rá kellett néznie.
Az utolsó előtti Miranda volt, aki még csak tizenhárom éves. Ő képes volt az élettelen tárgyakat élővé varázsolni, így rengeteg plüssállata vált valódi állattá, amit a szülei nem igen díjjaztak.
A legkisebb pedig a tizenkét éves Louis volt, akinek a képessége a vízalatti légzés volt. Ehhez azonban egy borzalmas történet is tartozott. Egyik nap kimentek a közeli tóhoz horgászni a fiúk, és akkor még csak hat éves volt Louis. Egy pillanatra nem figyeltek rá a bátyjai és Louis elindult a tó felé játszani. Mikor belement a vízbe, hogy elkapjon egy szitakötőt beleesett a vízbe, és nem tudott úszni. A többiek mikor észrevették, hogy eltűnt elkezdték keresni és csak késő este találtak rá amikor a víz felszínén lebegett holtan. Azonnal bementek érte és mikor már majdnem odaértek Louis felemelte a fejét, majd nevetve ránézett a testvéreire és visszamerült a vízbe. Akkor vették észre, hogy képes a víz alatt is lélegezni, de nagy szerencséjük volt ezzel, különben a kis Louis már halott lenne. Nagyon sokáig ezután úgy vigyáztak rá, mint egy törékeny üvegdíszre, és nem engedték a tó közelébe. Mostanra viszont megtanították úszni, így felügyelettel, de hagyják, hogy a vízben úszhasson.
Lion képes állatokká változni, míg felesége Jenna el tud másokat némítani. Az ő nyolc gyerekük közül a kegidősebb Helen, akinek a képessége, hogy telepatikusan tud beszélni.
Második gyerekük Leon aki képes átmenni a falakon és bármilyen erős vagy vastag falon.
Jenny képes megváltoztatni a korát egy pillanat alatt, így a szemem láttára lett egy tizenhat évesből hetven. Elég ijesztő volt, de mégis érdekesnek bizonyult.
A negyedik gyerekük Jackson minden hangszeren képes volt játszani, csupán ha hozzáért.
Lorean akármihez hozzáért tudta az irányítását és a működését.
Gered képes volt a tudását átadni másoknak egy pillanat alatt, hetedik gyerekük Ilein képes volt repülni, és a legkisebb Kota pedig elvenni mások képességét, ha csupán megérintette őket valahol a mellkasuknál. Elmagyarázta, hogy mindenkinek az ereje a melkasa tájékán alakul ki majd terjed szépen szét a testében. Tehát minden erőnek a magja a mellkasnál található és onnan a legkönnyebb elvenni őket.
ESTÁS LEYENDO
A kötelék (Befejezett)
RomanceMikor egymás szemébe néztünk egyszerűen megállt az idő. Különös érzés kerített hatalmába, és utána nem tudtam elfelejteni. Azok az ígéző zöld szemek... Mit is gondoltam? Hiszen egy tökéletes külsőhöz tökéletes szempár is kell! Úgy érzem, hogy egy p...