22.ΣΚΙΑΝΘΡΩΠΟΙ

94 18 0
                                    

22.ΣΚΙΑΝΘΡΩΠΟΙ

Πήρα μια βαθιά ανάσα, εισπνέοντας το τελευταίο οξυγόνο που άφησε πίσω του. Κάθε φορά που έφευγε, έμπαινα σε μια ευχάριστη αναμονή, μέχρι να τον ξανά δω.
Η ώρα ήταν δώδεκα και είκοσι. Μεσημέριαζε. Ο ήλιος έμπαινε ζεστός απ’ τα παράθυρα και το χώμα στέγνωνε. Ως και οι μικρές λακκούβες με το νερό, άρχιζαν να αδειάζουν. Είχε δύο μέρες, νομίζω, να βρέξει. Η πλάση διαδεχόταν επιτέλους την Άνοιξη και αυτό ήταν κάτι παρηγορητικό. Εύθυμο, θα έλεγε κανείς.
Έφτιαξα κάτι να φάω και είδα τηλεόραση, δίχως όμως να μπορώ να παρακολουθήσω. Σκεφτόμουν τη Τερέζα, τον τρομακτικό άγνωστο άντρα, το Λέανδρο. Μα η τελευταία μου σκέψη, ήταν εκείνη.. η ιδέα της επαναφοράς του. Αυτή η σκέψη, ζούσε μέσα μου και αναπτυσσόταν από τη στιγμή, που η Κίνυρα, μου αποκάλυψε, χωρίς ακριβώς να το θέλει, τον ΤΡΟΠΟ. Μα δεν ήμουν σίγουρη πως τον είχα κατανοήσει απόλυτα. Εκείνα τα στάδια...εκείνοι οι κανόνες...ήταν σαν κουβάρια στο νου μου, πλεγμένα και ακατάστατα. Έπρεπε να καθίσω, να τα βάλω όλα κάτω και να τα αφομοιώσω, σαν μια περίπλοκη εξίσωση. Έσπρωξα το πιάτο μου στην άκρη και πήρα αμέσως ένα χαρτί και ένα στυλό. Άρχισα να γράφω. Ήταν ο μόνος τρόπος. Στ’ αλήθεια.

ΚΑΝΟΝΑΣ:
Για να “αναστήσεις” κάποιον, πρέπει να έχει πεθάνει πρόσφατα από τραύμα – από ανοιχτή πληγή.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 1η (ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ):
Όταν το φεγγάρι είναι γεμάτο (πανσέληνος), το νερό της Πηγής είναι έτοιμο (παλίρροια). Το νερό μαζεύεται και ανακατεύεται με μια σταγόνα αίμα. Το υγρό πρέπει να χορηγηθεί μέσο της πληγής, ή από το στόμα (με το Λέανδρο είχε συμβεί το δεύτερο και δεν είχα ιδέα γιατί υπήρχαν δύο επιλογές). Εκείνος εξαϋλώνεται – ζωντανεύει, λαμβάνοντας επίσης κάποιες δυνάμεις (άγνωστες).

«Δεν βγάζεις καθαρό νόημα, έτσι κι αλλιώς!» μονολόγησα και συνέχισα να γράφω.

ΣΤΑΔΙΟ 1ο:
O νεκρός, βρίσκεται ανάμεσα σε ζωή και θάνατο. Φυλακισμένος στο τόπο, όπου επαναφέρθηκε.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 2η (ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ) – μάλλον προαιρετικά:
Ύστερα από σαράντα μέρες, επαναλαμβάνεται η διαδικασία με το νερό και το αίμα. Αλλά αυτή τη φορά, το νερό πρέπει να πέσει στο τόπο της “Φυλακής” (οπουδήποτε).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 3η (ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ):
Πανσέληνος. Παλίρροια. Το νερό και το αίμα αναμιγνύονται και με μια σύριγγα, γίνεται η ένεση στον φυλακισμένο (πιθανώς ενδοφλέβια).

ΣΤΑΔΙΟ 2ο:
Το σώμα και η ψυχή του ανθρώπου επαναφέρεται πλήρως και ελευθερώνεται στο κόσμο.
Και ο Θεός βοηθός! Θα πρόσθετα εγώ.

Αίμα και Νερό - Ria Jarouxi (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora