3. Загубилась

83 20 3
                                    

Насоложуватись життям кажете.

Я так і жила від репетиції до репетиції.
Тому що для мене виступ -  це, як доза наркотиків. Це момент ейфорії, момент розуміння того, що усі твої старання, увесь твій час були потрачені ненавмисне. Момент насолоди і кайфу.

Хоча також це завжди суцільна імпровізація, тому що на генеральних репетиціях все іде, коротше кажучи, ну взагалі ніяк, а більше немає на що розраховувати, і ти лише маєш надію на те, що якось само потім вийде.

І ось, переддень концерту, 5 березня.
Генеральна репетиція, і всі готуються і сміються, а я бігаю з залу в бібліотеку, і вирішую свої плани на канікули.

Сижу з сльозами в бібліотеці , і посміхаюсь в актовому, ніби то все ок, і все так, як має бути.

щирість? ні, в такі моменти вона у мене відсутня. я дуже рідко в таких ситуаціях показую себе справжньою, тому що не бачу сенсу.
Та і моя істєріка полягала у проєкті, який, якщо так подумати, не сильно і важливим був для мене. Але тоді це була дійсно причина для сліз.

Іноді ми ж самі не знаємо від чого плачемо. Ми просто втомлюємось.
Просто збіг емоцій.

Проте в таких ситуаціях завжди видно людей, яким ти байдужа і яким ні.
Ця ситуація показала це знову.

Тут напевно варто вас познайомити з першою особою .
Що ж, Назар - гарний і смішний блондін, мій знайомий і вроді, як друг. 

Той Назар, що зайшов до мене і спитався чи все добре і що сталось, єдиний. Не можу сказати, що це було то шо треба, но це успокоїло мене хоч трохи.

Ну ось так, я сижу і пишу про свою відмову, завертаюсь назад і, усміхаючись, репетирую далі.

А потім ще натрапляю на репліку ще одної особи, проте напевно вона не варта бути тут.

в цілому день був ну явно такий собі.

але, пройшовши додому і помірявши сукню, зрозумівши, що все буде нереально круто, що все буде ідеально, я зрозуміла знову, що все робиться на краще🥰

можливо, не прокинувшись тоді о 6:45, цей день пройшов би кардинально по іншому.

можливо, не написавши мені тоді, зараз все б було по іншому.

можливо.

ми всюди маємо певний ризик.
Проте ж краще ризикнути, ніж ні. Так?

Один дотикWhere stories live. Discover now