Η Ρενέ με τον καιρό έγινε κολλητή μας όπως και η Σελίν. Είχαμε ανακάλυψη ποίοι ήταν οι επιστήμονες και ποιοι οι εξερευνητές. Ο Τζακ επισκεφτοταν κάθε μέρα την Ωκεανία και δεν είπε τίποτα στους άλλους του γονείς για τις δυνάμεις και τον θαλάσσιο κόσμο. Εγώ και η Αουρορα δεν είπατε τίποτα στους δικούς μας έτσι ώστε μην γίνει το οτιδήποτε. Ο Πατ και ο Εινταν δεν ήξεραν ακόμα τίποτα αλλά ήταν η ώρα να μάθουν οπότε αποφασίσαμε ένα βράδυ να μαζευτούμε. Το Σάββατο βράδυ θα τους το λέγαμε. Ήταν ακόμα Τρίτη. Είχαν περάσει 2 εβδομάδες από τότε που η Ρενέ μπήκε στην παρέα και φαινόταν ότι κάτι της άρεσε στον Εινταν και εκείνος το ίδιο.
Ήμασταν στην παραλία και κοίταγα με την θάλασσα και και η Ρενέ. Η Αουρορα έκανε ηλιοθεραπεία και τα αγόρια έπαιζαν χαρτιά λίγο πιο πέρα.
Ρενέ: Λοιπόν πες μου κάτι.
Τζεν: Ανάλογα.
Ρενέ: Ο Εινταν...
Τζεν: Ναι?
Ρενέ: Έχει δικιά του γοργόνα?
Τζεν: Τι να έχει?
Ρενέ: Αχχ.. Ναι σορρυ έχει άλλο μισό? Κάπως έτσι το λέτε εσείς οι στεριανοι.
Τζεν: Κοπέλα εννοείς?? Όχι γιατί σε ενδιαφέρει?
Ρενέ: Όχι βέβαια! Εγώ είμαι γοργόνα. Απαγορεύεται να είμαι με έναν στεριανο.
Τζεν: Για όλα υπάρχει πρώτη φορά. Όχι ότι θα σε χάλαγε αν θα γινόταν😏
Ρενέ: Κοίτα.. Όχι είμαστε φίλοι. Μαρεσει να έχω φίλους:)
Τζεν: Χαίρομαι που άλλαξες Ρενέ.
Ρενέ: Σε ευχαριστώ πολύ για αυτό που έκανες.
Τζεν: Ρενέ κάτι είχες και με τράβηξες. Κατάλαβα ότι δεν είσαι κακιά.
Ρενέ: Ήμουν αλλά ήμουν επειδή ήμουν πληγωμένη...
Τζεν: Τώρα όμως δεν είσαι σωστά?
Ρενέ: Σωστά:)
Κοίταξα την Αουρορα. Την είχε πάρει ο ύπνος με το καπέλο στο κεφάλι.
Τζεν: Ρεν? Έχω μια ιδέα😁😈
Πήγαμε και γεμίσαμε ένα κουβά που είχαμε με πάγο για να νερα. Το γεμίσαμε με νερό της θάλασσας και το ρίξαμε στην Αουρορα.
Αουρορα: ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Τα αγόρια κοίταξαν προς τα εμάς και είδαν την Αουρορα το παπί να είναι αγκουροξυπνημενη και μπουγελομενη! Τρέξαμε με την Ρενέ στην θάλασσα ενώ η Αουρορα μας κινηγουσε και τα αγόρια ζήλεψαν και μας πήραν από πίσω. Μπήκαμε όλοι στην θάλασσα. Δεν μεταμορφωθηκαμε, δεν θέλαμε να σοκασουμε τα δύο αγόρια που δεν ήξεραν τίποτα. Ο Τζακ ήθελε προσοχή οπότε με άρπαξε και με βούτηξε ύστερα με φίλησε μέσα στο νερό.
DU LIEST GERADE
Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου!
ÜbernatürlichesΔύο δίδυμες μετακομίζουν σε ένα μεγάλο σπίτι δίπλα σε μία υπέροχη παραλία στη Σύρο. Ομως μια μέρα που πήγαν να εξερευνήσουν τα νερά τους κάτι περίεργο συνάντησαν και τους γέμισε απορία. Αμέσως άρχισε το μυστήριο. Θα τους βγει σε καλό??