Καθώς η Ρενέ έπινε νερό... Ο Εινταν πάει δίπλα της.
Εινταν: Γιατί σε κοιτούσε έτσι αυτός??
Ρενέ: Δεν ξέρω ήταν πολύ περίεργο..
Εινταν: Αν σε πειράξει... (δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει και ο Λούκας μπήκε μέσα ακόμα πορομενος στο πρόσωπο της Ρενέ.
Λούκας: Γειά! Εμμ ήθελα να σου πω πως είσαι πολύ όμορφη.. 😊
Ρενε: Εχχ..πολυ περίεργο.. (η Ρενε έμεινε με ένα βλέμμα φρίκης κοιτοντας τον να του κάνει καμάκι.
Λούκας :Συγνώμη αν σε τρόμαξα δεν ήθελα..
Εινταν: Ναι και εγώ λέω καλύτερα να μας αφήσεις λίγο μόνους. Τι λες?
Εκείνη την στιγμή ο Λούκας τον κειταξε με θυμό και έφυγε. Όταν μπήκε στο σαλόνι ήταν πολύ νευριασμενος. Έφυγε από το σπίτι λέγοντας μας πως θα πάει σπίτι του Τζακ.
Τζακ: ΟΚ θα έρθω σε 10'..... (με κοιτάει) πρέπει να φύγω..
Τζεν: Πήγαινε θα τα πούμε μετά εμείς.
Τζακ: Εντάξει να προσέχεις:)
Τζεν: Θα προσέχω.
Ο Εινταν και η Ρενέ έρχονται στο σαλόνι όταν ακούνε την πόρτα να κλείνει.
Αουρορα : Τι έγινε?
Ρενέ : Αυτός ο Λούκας.. Πολύ περίεργος..
Πατ: Εμενα μου λες?? Κάθε φορά που έρχεται μου κλέβει τον φίλο!
Γελάσαμε όλοι με τον Πατ. Τελικά ο Πατ και η Αουρορα πηγαίνουν για καφέ ενώ εγώ και τα δύο ερωτευμένα μένουμε σπίτι.
Τζεν: Λοιπόν τι έγινε με αυτόν τον Λούκας?
Ρενέ :Δεν ξέρω με κοιτούσε πολύ περίεργα.. Ήθελα να ξεφύγω κάπως.. Νομίζω τον φοβούμαι..
Τζεν: Εσύ!? Η Ρενέ? Η πιο σκληρή γορ..(είχα ξεχάσει ότι ο Εινταν και ξεροβιξα) κοπέλα της παρέας να φοβάσαι έναν θνητο? Οο έλα τώρα!
Εινταν: Γιατί εσύ δεν είσαι θνητή?
Τζεν: Φυσικά και είμαι! Που λέει ο λόγος 😅.
Εινταν: Μμμ🤨🤔
Ρενέ: Εε.. Τέλος πάντων θα το ξεπεράσω. Με συγχωρείς πρέπει να πάω για μια βουτιά. (εκείνη την στιγμή σηκωνετε ο Εινταν σαν να ήθελε να την συνοδέψει) μόνη μου! (σταματάει τον Εινταν και εκείνος ξανακάνετε)
Τζεν: Εντάξει να πας. Να προσέχεις όμως.
Ρενέ: Ναι φεύγω.
Λέει κλείνοντας την πόρτα. Καθώς πήγε να περάσει τον δρόμο συναντάει τον Λούκας.
Ρενε: Όχι γαμωτο... Μόνο αυτόν δεν ήθελα να δω τώρα... (λέει ψυθηριστα)
Λούκας: Ρενέ!! Ο Λουκάς είμαι! Με θυμάσαι?
Ρενέ: Ξεχνιέσαι εσύ? (λέει πάλι ψυθηριστα) ναι σε θυμάμαι(λέει με μια ξινή μούρη)
Λούκας: Έλα τώρα μωρό!😏Μην με κοιτας έτσι αφού με τα πρώτα βλέμματα καταλάβαμε και οι δύο ότι φτιαχτηκαμε ο ένας για τον άλλον.
Εκείνη την στιγμή σοκαρίστηκε και δεν του απάντησε. Εκείνος πήγε να την κουτουπωσει και εκείνη τραβήχτηκε.
Ρενέ: Μην με ακουμπάς!!(κοιταντας τον με φόβο)
Εκείνη την στιγμή βγαίνει ο Εινταν και εγώ από το σπίτι αφού ακούσαμε μια φωνή να ουρλιάζει. Είδαμε τον Λούκας να προσεγγει την Ρενε.
Εινταν: Λούκας τι της έκανες??
Λούκας :Τίποτα είναι τρελή! Τσιριζει μόνη της έτσι. Της εδώ το χέρι για χειραψία και εκείνη άρχιζε να ούρλιαζει.
Το είχα καταλάβει ότι έλεγε ψεματα από το τρομαγμένο βλέμμα της Ρενέ. Εκείνη έβαλε τα κλάματα και έτρεξε στην παραλία έκανε βουτιά και εξαφανίστηκε στα κύματα.
Εινταν: Ρενεε!!
Τζεν: Αστην. Να δούμε τι θα κάνουμε με αυτόν. Χευ! Εσύ! Που είναι ο Τζακ?
Λούκας: Τον άφησα σπίτι. Του είπα να έρθει αλλά μιλούσε με μια κοπέλα στο τηλέφωνο και δεν ήθελα να τον ενοχλήσω. Μάλλον ήταν η κοπέλα του.
Τζεν: Περίεργο.. Δεν μιλούσαμε στο τηλέφωνο.
Λούκας: Εσύ είσαι η κοπέλα του και λες ότι δεν μιλούσατε?? Εμμ.. Χίλια συγγνώμη τότε δεν έπρεπε να το πω αυτό.
Το πρόσωπο μου έγινε κόκκινο από τα νεύρα μου και τα μάτια μου σε λίγο με δάκρυα. Ήθελα να τον σκοτώσω! Ο Λούκας ήταν με ένα πονηρό χαμόγελο όταν έφυγα και έτρεξα στο δωμάτιο μου. Ο Εινταν μου το είπε. *χτυπάει η πόρτα του δωματίου μου*
Τζεν: Φύγε οποίος και αν είσαι! Θέλω να μείνω μόνη μου!
Εινταν: Το ξέρουμε και οι δύο ότι δεν θες οπότε μπαίνω.
Τζεν: Εσύ είσαι?
Εινταν: Ποιος άλλος είναι στο σπίτι?
Τζεν: Σωστά.. Ειχα μια ελπίδα.. (δεν ολοκληρώθηκε ποτέ η φράση με σταμάτησαν τα δάκρυα)
Εινταν: Ειιι! Σταμάτα ρε μπουμπουνα! Πας καλά ρε? Δεν θα αφήσω να σε πειράξει κανένας ξανθοψιρα! Είσαι η μικρή μου αδερφή!
Τζεν: Σε 2 εβδομάδες φεύγεις.. Ποίος θα με προσέχει τότε?
Εινταν: Θα δεις. Πέρα από αυτό θα μιλήσω εγώ στον Τζακ. Θα τον πιέσω να μου πει την αλήθεια.
Τζεν: Σε ευχαριστώ!! (το. Πήρα μια σφιχτή αγκαλιά και μετά έφυγε)
Βγαίνοντας μου έκλεισε το μάτι και μετά έκλεισε την πόρτα. Λογικά πήγε να του μιλήσει. Δεν ξέρω δεν με ένοιαζε εκείνη την στιγμή. Ήθελα μόνο να κοιμηθώ και να μην ξυπνήσω μέχρι το επόμενο πρωί ακόμα και αν ήταν 12 το πρωί. Τελικά ξύπνησα και αντίκρισα τον Τζακ πάνω από το κεφάλι μου. Τον εσπρωξα και φώναξα..
Τζεν: Φύγε από πάνω μου αλήτη!!
Εκείνος τρομοκρατημένος σαν να μην ήξερε τι συνέβη.
Τζακ: Τζεν! Εγώ είμαι ο Τζακ! 😅
Τζεν: Να πας να χεστεις και συ και η γκόμενα!
Τζακ: Τι? Ποια γκόμενά??
Τζεν: Δεν σου μίλησε ο Εινταν?
Τζακ: Κάτι μου είπε αλλά δεν κατάλαβα. Μου είπε να έρθω και θα μου εξηγήσεις εσύ. :(
Τζεν: Ο Λούκας την επεσε στην Ρενέ.
Τζακ: Ο Λούκας??
Τζεν: Ναι αυτός! Εκείνη τρόμαξε. Δεν ξέρω που είναι τώρα βούτηξε στην θάλασσα.
Τζακ: Είναι κάτω. Ήρθε πριν λίγο και αυτή.
Τζεν: Πάλι καλά.. Πέρα από αυτά.. Βγήκαμε έξω με τον Εινταν να δούμε τι συνέβη και ο Λούκας μου είπε όταν ρώτησα για σένα ότι μιλουσες με την κοπέλα σου! Γιατί λέει μιλούσατε και δεν ήθελε να σας διακόψει.
Τζακ: ΤΙ???? Τον βλακα! Έπρεπε να καταλάβω τι σόι αγόρι είναι! Με τον Πατ μιλούσα!.
Τζεν: Ναι καλά!
Τζακ: Έλα τώρα Τζεν! Σκέψου λίγο είπε ψέματα ότι δεν πείραξε την Ρενέ! Πως μπόρεσες να το πιστέψεις αυτό?? Το έχει με το ψέμα! Και γιαυτό νόμιζα ότι ήταν πάντα το κάτι άλλο! Γιατί με φλωμονε στο ψέμα!
Τζεν: Αυτό βγάζει νόημα..
Τζακ: Πάμε κάτω όπου νανε έρχεται ο Λούκας! Θα τον πιάσουμε στα πράσα.
Τζεν : Ωραία καλά λες! Πάμε.
Όταν κατεβήκαμε κάτω αντικρισαμε ένα σοκαριστικο θέαμα. Ο Λούκας ήταν πεσμένος κάτω με αίματα στο κεφάλι. Ο Εινταν με ένα βάζο στο κεφάλι γεμάτο από τα αίματα λογικά του Λούκας και η Ρενέ σοκαρισμένη με τα μάτια βουρκομενα και κλαμενα.
Τζεν+Τζακ: Τι στο καλό έγινε???
Γειά σας γοργινακια!! Άλλο ένα μεγάλο κεφάλαιο για εσάς!! Ελπίζω να σας άρεσε. Έχω πολλές ιδέες τελευταία και είπα να τις βάλω. Μαρεσει πολύ αυτό το βιβλίο έχει ενδιαφέρον. Αλλά πολύ περίεργο εε? Χάχα καλό βράδυ!! ♥️Σύντομα και πάλι κοντά σας με απίθανα κεφάλαια! 😊❤️❤️
YOU ARE READING
Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου!
ParanormalΔύο δίδυμες μετακομίζουν σε ένα μεγάλο σπίτι δίπλα σε μία υπέροχη παραλία στη Σύρο. Ομως μια μέρα που πήγαν να εξερευνήσουν τα νερά τους κάτι περίεργο συνάντησαν και τους γέμισε απορία. Αμέσως άρχισε το μυστήριο. Θα τους βγει σε καλό??