Η Ανακοίνωση Του Νέου Μέλους!

26 3 1
                                    

?? : Τζένιφερ!!! Ξύπνα!!! Τζεν!!
Άνοιξα τα μάτια με το ζόρι. Ένα μεγάλο φως από το κεφάλι μου. Νόμιζα πως πέθανα. Έκρυψα τα μάτια μου με τις παλάμες μου. Χαμηλωσαν τα φώτα.
Τζεν: Που είμαι;;
Αουρορα: Στον γυναικολόγο. Λυποθημησες!
Τζεν: Τι;;
Γυναικολόγος: Ίσως είναι καλύτερα να πάτε σπίτι να ξεκουραστεί. Πάντως αν δεν το θέλεις. (χαμήλωσε το βλέμμα του λυπημένος) μπορείς ακόμα να έχεις την δεύτερη επιλογή.
Κοίταξα κάτω ετοιμάστηκα, πλήρωσα και φύγαμε. Δεν είπαμε κουβέντα μέχρι το σπίτι. Μόλις μπήκαμε μέσα άρχιζα να κλαίω χωρίς να το πάρω χαμπάρι. Η Αουρορα έκλεισε την πόρτα και καθησαμε στο καναπέ. Με οηρε αγκαλιά και μου ψυθηριζε ότι όλα θα πάνε καλα. Σε λίγο θα ερχόταν ο Τζακ. Θα έκλεινε το μαγαζί και θα ερχόταν σπίτι να φάμε. Πως θα τον αντικρίσω με την σκέψη ότι κουβαλάω το παιδί του και δεν μπορώ να του το πω από το ανχος και τον φόβο της αντίδρασης του; Και αν τον χάσω εξετιας αυτού του μωρού;;;
Η Αουρορα έκατσε μέχρι το βράδυ. Μαγειρεψαμε παστίτσιο γιατί είναι το αγαπημένο όλων στο σόι και μετά συζητάγαμε έναν εύκολο τρόπο για την ανακοίνωση αυτή στον Τζακ. Αλλά πάνω εκεί που συζητάγαμε άκουσα κλειδιά να ανοίγουν την εξώπορτα και να μπαίνει μέσα ο Τζακ. Τον αντίκρισα από την κορυφή μέχρι τα πόδια. Ήταν ένας κούκλος, ψηλός, μελαχρινός με σώμα γυμνασμένο και καλό φτιαγμένο. Εκείνη την στιγμή αυτόρμιτα άγγιξα την κοιλιά μου. Με είδε, χαιρέτησε την Αουρορα και εμενα μου έδωσε ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο. Η Αουρορα πήγε να δει το φαγητό και εκείνος με πλησίασε.
Τζακ: Είσαι καλύτερα;;
Ήμουν σίγουρη ότι έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου όταν μου το είπε αυτό. Δεν ήξερα τι να του πω. Οτι δεν ήμουν άρρωστη;
Τζεν: Ναι καλά είμαι.
Στραβό κατάπια..
Τζακ: Χαίρομαι.
Αουρορα: Το φαγητό είναι έτοιμο!!
Ευτυχώς! σκέφτηκα. Ετοιμάσαμε το τραπέζι και η Αουρορα κάλεσε τον Πατ καθώς μαγειρευαμε για φαγητό οπότε όπου νανε θα έφτανε και εκείνος. Όταν ήταν όλα έτοιμα χτύπησε το κουδούνι.
Τζεν: Ανοίγω εγώ.
Πήγα να ανοίξω ενώ οι άλλοι βολεύτηκαν στις καρέκλες τους. Είδα τον Πατ γεμάτος χαρά. Μου χαμογέλασε γλυκά και με πήρε αγκαλιά.
Πατ: Συγχαρητήρια !! (ψυθιρισε)
Τζεν: Μα πως;;
Πατ: Μου τα είπε η Αουρορα στο τηλέφωνο όταν μου είπε να έρθω για φαγητό. Πότε σκέφτεσαι να το πεις στον Τζακ;
Τζεν: Ελεος.. Ουφφ λογικά σήμερα το βράδυ. Που θα είμαστε μόνοι.
Πατ: Καλή σκεπτική.
Τζακ: Θα έρθετε;; Πεινάμε!!
Τζεν: Χαχα, αντε έλα πέρασε!
Καθησαμε και άρχιζαμε να τρώμε. Η Αουρορα πέταγε οιπονοουμενα συνεχώς και ο Τζακ την κοίταγε περίεργα.
Αουρορα : Πάντως θα σας ταίριαζε ένα παιδί.
Εκεί πνίγηκα!
Τζακ: Είσαι καλά Τζένιφερ;;
Τζεν: Καλά είμαι.
Η πόρτα χτύπησε.
Τζεν: Πάω εγώ..
Ανοίγω και βλέπω τον Εινταν.
Τζεν: Επιτέλους!! Αργησες!
Εινταν: Συγνώμη.. Ήμουν με την Ρενέ. 😅
Τζεν: Αλήθεια πως πάει η σχέση σας;
Εινταν: Θα σου πω αλλά πρώτα πάμε για φαγητό.
Είχα καλέσει τον Εινταν όταν κάλεσε η Αουρορα τον Πατ γιατί ήθελα να του το πω και εκείνου. Στις γοργόνες θα το έλεγα αφού το μάθει ο Τζακ. Θα ένιωθα πιο οικία και όχι τόσο διαφορετική.
Εινταν: Παίδες έχω νέα!
Τζακ: Πες!
Εινταν: Η Ρενέ και εγώ όπως ξέρετε είμαστε μαζί.
Πατ: Ναι;;
Εινταν: Σκέφτομαι να της ζητήσω να.. Συγκατηκοισουμε!
Ξαναπνηγικα!
Τζεν: Τι λες ρε άνθρωπε;; Καλά το είπα! Εσύ είσαι άνθρωπος αυτή γοργόνα πως θα δουλέψει αυτό;;
Εινταν: Τα έχω σκεφτεί όλα!
Αουρορα: Η Τζεν έχει δίκιο πως γίνεται αυτό;
Εινταν: Γνωρίζετε το παραμύθι η μικρή γοργόνα;;
Πατ: Ελεος.. 😂
Τζακ: Αν είναι δυνατόν! 😂
Εινταν: Σκαστε ρε δεν ακούσατε το μετά. Λοιπόν οπότε θέλει θα μπορεί να πάει στον κόσμο της. Όπως εσείς παιδιά.
Αουρορα: Εγώ λέω να το συζητήσετε πρώτα μπορεί να μην συμφωνεί να αφήσει την κατοικία της. Σαν γοργόνα θα της είναι δύσκολη αυτή η τεράστια αλλαγή.
Τζεν: Εμένα μου φαίνεται εγωιστικό.
Εινταν: Καλά ναι ότι θα το συζητήσουμε θα το συζητήσουμε αλλά εσένα γιατί σου φαίνεται εγωιστικό;;
Τζεν: Γιατί σκέψου της ζητάς να αφήσει τον κόσμο της για να ζήσει με εσένα. Είναι σαν να της πεις μην αναπνεύσεις ποτέ ξανά.
Εινταν: Αλήθεια; Λέτε να μην της το ζητήσω ποτέ;
Πατ: Εγώ λέω να της το πεις και να βρείτε την άκρη. Αν όμως δεν θέλει μην την πιέσεις.
Εινταν: Μαρεσει αυτό. Αυτό θα κάνω.
Πέρασε η βραδιά γρήγορα. Τα παιδιά έφυγαν και εγώ με τον Τζακ μείναμε μόνοι μας. Βάλαμε Νετφλιξ. Δεν μπόρεσα να το πω στον Εινταν σήμερα γιατί δεν ήθελα να νιώθει ο Τζακ ότι του κρύβω κάτι έτσι είπα στην Αουρορα να του το πει στο γυρισμό. Ο Τζακ έκατσε δίπλα μου και με αγκάλιασε. Τον φίλησα στο μάγουλο. Του χαϊδεψα τα απαλά μαλλιά του. Τον πήρα από τον λαιμό και τον έφερα κοντά μου. Ανέβηκα πάνω του και τον φίλησα παθιασμένα. Μετά το φιλί τον αγκάλιασα. Ήθελα να του το πω. Έπρεπε αλλά για το παν ενδεχόμενο ήθελα αν δεν δεχόταν τα τελευταία λεπτά να είναι έτσι.
Τζεν : Τζακ πρέπει να σου πω κάτι...
Τζακ: Είναι κακό;;
Έλεγε ενώ άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και να κατεβαίνει.
Τζεν: Βασικά είναι σοβαρό.
Τον εσπρωξα. Τον κοίταξα κατάματα.
Τζακ: Τι έγινε;
Τζεν: Θυμάσαι τις ζαλάδες... Τους εμετούς..
Τζακ: Ναι;;
Τζεν: Σήμερα πήγα να το κοιτάξω σε έναν γυναικολόγο.
Τζακ: Τέλεια επιτέλους! Και;;
Τζεν: Τζακ... Είμαι έγκυος.
Του είπα και τα μάτια μου άρχισαν να κλαίνε από μόνα τους. Είχα μουρκωσει και ένα μου δάκρυ έπεσε στην μπλούζα του.
Τζακ: Τι είσαι;;
Τζεν: Ναι..
Τζακ: Να πως;;
Τζεν: Την τελευταία φορά παρασυρθηκαμε και δεν πρόλαβες να βάλεις προφύλαξη..
Τζακ: Τόσο εύκολα πιάνεις;;
Το βλέμμα μου πάγωσε. Σοβαρευτικα. Κοίταξα κάτω.
Τζακ: Όχι δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω.
Τζεν : Άστο κατάλαβα..
Τζακ : Μην τολμήσεις και πας να απόβάλεις! Το παιδί το κρατάς!
Τον κοίταξα και τα μάτια βούρκωσαν πάλι. Τα μάτια του έλαμψαν και χαμογέλασε.
Τζακ: Θα γίνουμε γονείς ακόμα και νέοι που είμαστε. Ο Θεός μας έδωσε ένα δώρο και εμείς δεν θα το πετάξουμε ακόμα και αν δεν είμαστε έτοιμοι. Θέλω αυτό το παιδί πάρα πολύ. Θέλω να γίνω μπαμπάς αρκεί να το θέλεις και εσύ όσο εγώ γιατί ξέρω ότι θα το κάνουμε μαζί.
Τα λόγια του με συγκίνησαν τόσο που άρχισα να κλαίω με σπασμούς. Τον αγκάλιασα και του έδωσα τόσα φιλιά που τον έπνιξα.
Τζεν: Φυσικά και το θέλω. Είναι το παιδί σου. Το παιδί μας.
Κάπως έτσι έκλεισε η βραδιά. Την επόμενη μέρα το ανακοίνωσα στο σόι. Σοκαρίστηκαν στην αρχή αλλά μετά συγκινήθηκαν. Με δάκρυα στα μάτια με αγκάλιασαν. Μου ευχήθηκαν και από τις επόμενες μέρες άρχισαν τα δώρα για το μωρό. Πακέτα σταλμενα από Αθήνα, Σύρο και χωριά γεμάτα παιχνίδια ρούχα πιπιλες. Όλα ήταν πανέμορφα. Αρχίσαμε να καθαρίζουμε το δεύτερο υπνοδωμάτιο από κάτι κούτες και πράγματα που είχαμε βάλει. Μόλις μάθουμε το φύλο θα αρχίσουμε το βάψιμο και το στόλισμα του δωματίου!!

ΓΕΙΆ ΣΑΣ ΜΩΡΑΚΙΑ ΜΟΥ!!! 💖💖💖ΔΕΝ ΆΡΓΗΣΑ ΓΙΑ ΠΡΏΤΗ ΦΟΡΆ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΤΌΣΟ ΚΑΙΡΌ ΝΑ ΑΝΕΒΆΣΩ ΚΕΦΆΛΑΙΟ!! 😁😁Τωρα έχει ενδιαφέρον!! Το βιβλίο τελειώνει αν θέλετε και δεύτερο να μου γράψετε στα σχόλια αυτού του κεφαλαίου. Θέλω πολύ να ξέρω!! Το φύλο του μωρού, τι θα γίνει με την Ωκεανία αφού είναι έγκυος η Τζεν και το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα με τον πρίγκηπα της Ωκεανίας τον Τζακ θα το μάθουμε στο επόμενο και λαγικα το τελευταίο κεφάλαιο. ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕ!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️

Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora