Τζεν: Τι?!???!!?
Ο Εινταν κατέβηκε τις σκάλες και με άκουσε να φωνάζω σοκαρισμένη.
Εινταν: Χευ.. Τι έγινε κορίτσια?
Τζεν: Τίποτα απλά η Σελινα μου είπε πως χάθηκαν οι δικοί της. Τώρα όμως πρέπει να φύγει.
Σελινα: Ναι νομίζω έχεις δίκιο. Θα τα πούμε αύριο.
Τζεν: Ναι αν σε δούμε καλός αν όχι στο καλό!
Σελίν: Τι εννοείς?? Μου υποσχεθηκες ότι θα με βοηθήσεις. ( μου φωνάζει ψυθιριστα ενώ ήταν έξω από την εξώπορτα του σπιτιού)
Τζεν: Ναι! Πριν μου πεις ότι το αγόρι πρέπει να παντρευτεί μια ξένη γοργόνα άθελά του.
Σελίν: Συγνώμη δεν έπρεπε να στο κρατήσω μυστικό.
Τζεν: Ξέρεις κάτι??..εισαι κακία! Και μόνο το κοπάδι σου σκέφτεσαι. Δεν ήθελες ποτέ την φιλιά μας! Μας χρεισιμοποιουσες!
Σελίν: Τζεν το ξέρεις ότι δεν είναι αλήθεια αυτα που λες...
Τζεν: Και ομως είναι.. (της κλείνω την πόρτα και ένα μου δάκρυ κύλισε)
Τζεν: Καληνύχτα χαζούλη(φωνάζω στον Εινταν ενώ ανεβαίνω τρεχαλα τις σκάλες)
Εινταν : Καληνύχτα ξανθοψιρα( άκουσα τον Εινταν να λέει)
Μπήκα στο δωμάτιο μου και αντικρίζω τον Τζακ να κοιμάται σαν πουλάκι στην αγαπημένη του μεριά του κρεβατιού μου. Ξαπλώνω δίπλα του ενώ του χαϊδεύω το μάγουλο και του το φιλώ απαλά. Το άρωμα του μοσχωβολαει και εκείνος είναι γλύκας. Φοβάμαι ότι αργά ή γρήγορα θα θέλει να πάει να δει τους δικούς του. Δεν θέλω να τον χάσω φοβάμαι πλέον για το μέλλον του. Ξέρω ότι δεν θα θέλει να την παντρευτεί αυτήν την Ρενέ. Γιατί σε εκείνον? Τον αγαπώ τόσο... Από κοιμήθηκα και γω δίπλα του αγκαλιαζοντας τον. Εκείνος κοιμόταν βαθιά και γω κλαμενη αλλά τουλάχιστον τον είχα δίπλα μου. Το επόμενο πρωί ξύπνησα στην αγκαλιά του. Είχε ξυπνήσει ως φαίνεται το βράδυ και με πήρε εκείνος αγκαλιά. Ουφφ... Κρίμα που τώρα πια θα τον χάσω.Ξυπνήσαμε ταυτόχρονα. Τον κοίταξα και μου χαμογέλασε.
Τζακ: Το ξέρεις ότι είσαι πολύ όμορφη όταν κοιμάσαι?
Τζεν: Μην το κάνεις αυτό..
Τζακ: Γιατί όχι?
Τζεν: Πρέπει να σου πω κάτι..
Τζακ: Θα μου πεις ότι θες αλλά πρώτα θα πάμε να φάμε και να κολυμπήσουμε λίγο. Τι λες?
Τζεν: Καλά..
Τότε σηκωθήκαμε πήγαμε να φάμε πρωινό ενώ οι άλλοι δεν είχαν ξυπνήσει ακόμα. Ο Τζακ έβαλε το μαγιό του από πριν φάμε και γω μόλις φάγαμε πήγα να το βάλω επίσης. Πλυναμε δόντια και φύγαμε στην παραλία.
Βουλαμε και μεταμορφωνομαστε. Είχαμε φτάσει στην μέση του Ωκεανού.
Τζακ: Δεν ειναι πανέμορφα?
Τζεν: Ναι είναι...
Τζακ: Δεν ήξερα ποτέ ότι θα είχα τόση δύναμη.
Τζεν: Τζακ τώρα νομίζω πρέπει να σου πω..
Τζακ: Να μου πεις αλλά θέλω να ξέρεις ότι και αν είναι αυτό θα το περάσουμε μαζί οκ? :)
Τζεν: Αυτό δεν νομίζω να μπορούμε να το περάσουμε μαζί... :'(
Τζακ: Τι έγινε?? Πες μου.
Τζεν: Τζακ όταν επιστρέψεις.. (εκείνη την στιγμή με σταματάει κάτι... Ήταν η Σελίν)
Σελίν: Μην!
Τζεν: Τι έγινε? Τι θες εσύ εδώ??
Σελίν: Ήρθατε την κατάλληλη στιγμή.
Τζακ: Δεν καταλαβαίνω..
Σελίν: Από κάτω σας ακριβώς είναι η Ωκεανία. Το ήξερα ότι θα ήσουν σύντομα έτοιμος για να έρθεις.
Τζεν: Τι είναι αυτά που λες? Για βόλτα είμαστε. Δεν το ξέραμε.
Σελίν: Τώρα που φτάσατε στην πηγή θα φύγετε? Χωρίς να πιείτε νερο?
Τζακ: Εεε νομίζω είναι η ώρα σιγά σιγά να τους γνωρίσω.
Σελίν: Σωστή απόφαση😁
Τζεν: Οχι! Πρέπει να σου πω πρώτα.
Τζακ: Έλα βρε σταμάτα μην ανχονεσαι.
Μετά από λίγο ήρθε και η Αουρορα.
Αουρορα: Τι έγινε εδω??
Τζεν: Πως ήρθες μέχρι εδώ?
Αουρορα: Σας είδα από το παράθυρο και σας ακολούθησα.
Τζεν: Ευτυχώς! Αν δεν σταματήσουμε τον Τζακ θα παντρευτεί την Ρενέ!
Αουρορα: Το ξέρω γιαυτό σας άφησα και μόνες σας για να τα πείτε.
Τζέν: Ναι δεν βγήκε σε καλό.
Αουρορα: Λοιπόν πάμε να τους σταματήσουμε.
Βάλαμε μπρος τις ουρές μας βουτήξαμε μέσα και προσπαθήσαμε να προλάβουμε την Σελιν και τον Τζακ. Φτάσαμε πλέον αρκετά βαθιά και τους είδαμε. Πάω δίπλα στον Τζακ και του πιάνω το χέρι. Κάνω ένα μπαλόνι από οξυγόνο με τις δυνάμεις μου ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε.
Τζακ: Τι έγινε?
Τζεν: Λοιπόν η Σελιν θέλει να σε πάει τόσο πολύ στην Ωκεανία για να γυρίσεις ναι μεν και να ξαναμπεί στο κοπάδι αλλά αν πας εκεί θα χρειαστεί να παντρευτείς μια ξένη γοργόνα,η οποία είναι η Ρενέ! Μια πολύ κακία γοργόνα αλλά και η πιο όμορφες από λες από τι ξέρω. Είναι η επόμενη διάδοχος τον γοργονων και αν γυρίσεις γοργόνοι και γοργόνες θα ξανά ενωθούν αλλά θα παντρευτείς άλλη!! 😢😢
Τζακ:Τι?? Αυτό προσπαθούσες να μου πεις από το πρωί??
Τζεν: Ναι αλλά δεν άκουγες! 😭
Άρχιζα να κλαίω σαν υστερικια. Ο Τζακ με πήρε αγκαλιά με το ένα χέρι ενώ με το άλλο έσπασε την φούσκα οξυγόνου. Γύρισε προς το μέρος της Σελιν και εκείνη τον κοίταξε κατακόκκινη. Ο Τζακ τότε έφτιαξε άλλη φούσκα για να μπορεί να μου πει κάτι τελευταίο.
Τζακ: Θα πάμε μαζί σαν ζευγάρι. Έτσι ώστε να μην χρειαστεί να παντρευτώ άλλη. Εσύ είσαι η μόνη Τζεν.
Με πιάνει από το χέρι και πάμε μαζί κολυμπώντας. Η Αουρορα παρακολουθουσε την Σελίν και ξαφνικά φτάσαμε στην Ωκεανία. Ήταν πολύ όμορφη. Γεμάτη γοργόνες. Εκεί συναντήσαμε έναν ιππότη της βασίλισσας Μέριλιν.
Ιππότης: Τι κάνετε εδώ ξένοι?
Σελίν: Ιππότη Σάρα( ναι κορίτσι ήταν) ήρθαμε να δούμε την Βασιλισσα Μέριλιν. Βρήκαμε τον χαμένο γιο της.
Η ιππότης βούρκοσε τα μάτια βάζοντας μέσα το σπαθί της. Με χαρά μας πήγε μέχρι την βασίλισσα και εκείνη από μακριά όταν είδε τον Τζακ χαμογέλασε κάλεσε όλους τους γοργονους και τις γοργόνες να έρθουν όσο πιο γρήγορα μπορούν. Όλοι ήταν εκεί πριν καν φτάσουμε.Ήταν μια πανέμορφη κοκκινομάλλα γοργόνα. Σε λίγο ο Βασιλιάς Βερένος έφτασε. Μόλις είδε τον γιο του βούρκοσε. Θυμήθηκε πόσο κλάμα έριξε όταν τον είχε αφήσει.
Β. Μέριλιν: Ιαν?
Τζακ: Με λένε Τζακ πλέον. Με παρατήσαμε όταν ημουν μωρό. Δεν ανήκω εδώ..
Β. Βερένος: Δεν το έκανε η μητέρα σου γιε μου. Εγώ το έκανα. Μετά από αυτό η μητέρα σου κατέρρευσε. Με χώρισε αλλά με την παρουσία σου ίσως να τα βρούμε.
Τζακ: Δεν θα ζω εδώ. Δεν θα μπορέσω να παρατήσω τους γονείς που με μεγάλωσαν. Δεν θα τους αποκαλύψω την ταυτότητα μου. Θα είστε ασφαλείς. Δεν θα πω τίποτα σε κανέναν. Όσον για τους επιστήμονες που σας κυνηγάνε θα τους βρουμε και θα βρουμε μια λύση να σώσουμε την Ωκεανία.
Β. Μέριλιν: Ναι αλλά τώρα που γύρισες θα πρέπει να παντρευτείς την Ρενέ. Θα κάνετε παιδιά και θα πρέπει να ζήσεις εδώ πλέον.
Μετά τα λόγια της Μέριλιν έχασα τις αισθήσεις μου και μεταμορφωθηκα άθελά μου σε άνθρωπος. Μετά όλα μαύρα για άλλη μια φορά αλλά αυτήν την φορά πληγωμένη....Γειά σας ψαράκια μου! Ένα λυπητερο μέρος για σήμερα.. 🥺🥺 Ελπίζουμε στην συνέχεια να γίνει ευχάριστο. Δεν ξέρεις πότε🤗♥️♥️
STAI LEGGENDO
Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου!
ParanormaleΔύο δίδυμες μετακομίζουν σε ένα μεγάλο σπίτι δίπλα σε μία υπέροχη παραλία στη Σύρο. Ομως μια μέρα που πήγαν να εξερευνήσουν τα νερά τους κάτι περίεργο συνάντησαν και τους γέμισε απορία. Αμέσως άρχισε το μυστήριο. Θα τους βγει σε καλό??