Κάτι Πάει Στραβά Με Εμένα!

36 4 0
                                    

Πέρασαν χρόνια έγινα πλέον 20. Η ζωή στην θάλασσα γινόταν όλο και πιο ωραία και όμορφη όσο για τον κόσμο της στεριάς ήταν όλο και πιο καταστροφική! Έδωσα πανελλήνιες πριν 2 χρόνια. Και τώρα σπουδάζω σε κάτι που δεν ήξερα ότι ήμουν καλή αλλά μαρεσει. Νοσηλευτική. Ναι πολύ περίεργο για εμένα αλλά αφού τα καταφέρνω γιατί όχι ωραίο επάγγελμα είναι. Για όσους το θεωρείτε αηδία πίστεψτε με το να σώζεις ζωές είναι μια αγχοτικη εμπειρία αλλά όταν τα καταφέρνεις είναι το καλύτερο συναίσθημα απολα! Εγώ με τον Τζακ ήμασταν ακόμα μαζί. Είχαμε ολοκληρώσει την σχέση μας. Τα καλοκαίρια πηγαίναμε διακοπές και ταξίδια σε άλλα νησιά ή και σε βουνά αλλά έπρεπε να υπάρχει επείγωντος θάλασσα δίπλα για κάθε περίπτωση. Το να φτάσεις στην Ωκεανία ήταν το μόνο εύκολο όπου και να βρισκόσουν. Ο Τζακ είχε ήδη τελειώσει τις σπουδές του μια που είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος μου και δούλευε ως φωτογράφος-μοντάζ και ότι σχετίζεται με αυτά τέλος πάντων. Ακόμα να καταλάβω τι ακριβώς είναι όλα αυτά αλλά τι να πω. Δεν είμαι εγώ ειδική! Είμαι μια απλή νοσηλεύτρια(ΣΧΕΔΌΝ) Εντάξει τελείωνα τις σπουδές μου τον Ιούνιο που θα έγραφα και για το δίπλωμα και ξέρετε τώρα. Η Αουρορα από την άλλη σπουδάζει κτηνιατρική! Της αρέσουν τα ζώα και ειδικά να τα κάνει και πλάι καλά soo καταλάβαινετε. Ο Πατ έγινε μηχανικός αυτοκινήτων ενώ ο Εινταν έγινε προγραμματιστης. Όλοι γίναμε αυτό που ονειρευομασταν! Καλά εκτός από μένα που άλλαξα κατεύθυνση στο λύκειο. Ναι αφήστε το! Πηγαίνω το πρωί στο πανεπιστήμιο και το βράδυ δουλεύω ως σερβιτόρα σε ένα πολύ οικιο και γλυκό καφέ που γίνεται και κλαμπ ανοιχτό κλαμπ για να έχουμε θέα την θάλασσα και καθόλου επικίνδυνο όπως τα συνηθισμένα κλαμπ! Μαζεύω χρήματα για το σπίτι που χρεωνω ακόμα, και σχεδόν το έχω αγοράσει. Θέλω να φύγω από το σπίτι όχι για τίποτα άλλο από το να μην είμαι το βάσανο των δικών μου. Νιώθω ότι τους είμαι βάρος αν και ξέρω ότι δεν ισχύει απλά έτσι νιώθω 🙁 Δευτέρα βράδυ γυρνώντας από την δουλειά είχα μια τάση εμετού συνεχώς! Από το πρωί. Είχα κάνει 2-3 φορές εμετό εκείνη την ημέρα και νόμιζα ότι με είχε πειράξει κάποιο φαγητό ή επειδή δεν προλαβενα να τρώω θα είχα καμία ανορεξία και ότι έτρωγα το έριχνα. Δεν ξέρω! Ο Τζακ μπήκε στο μπάνιο να δει τι έπαθα μου κράτησε το κούτελο όσο εγώ έκανα εμετό μόλις τελείωσα τράβηξα το καζανάκι και ξεπλυνα το στόμα μου. Με κοιτούσε περίεργα.
Τζεν: Τι έγινε;
Τζακ: Τι έχεις πάθει;;
Τζεν: Δεν ξέρω λογικά κάτι με πειράξε!
Τζακ: Μμ.. Την προηγούμενη βδομάδα ζαλιζοσουν και τώρα εμετοι! Σίγουρα δεν έχεις κάτι και μου το κρύβεις;;
Τζεν: Σίγουρα.
Τζακ: Καλά. Πάμε για φαγητό; πίτσα;
Τζεν: Μμ βασικά έλεγα να κάτσουμε σπίτι σήμερα. Να δούμε Νερφλιξ.
Τζακ: Γιατί εσύ δνε λες ποτέ όχι στην πίτσα!
Τζεν: Δεν είπα όχι είπα να κάτσουμε σπίτι αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα φάμε και ολας🙂
Τζακ: Μαρεσει η σκεπτική σου😂
Ο Τζακ και εγώ φτιάξαμε το σαλόνι και ανοίξαμε νετφλιξ στο καινούργιο μας σπίτι. Έδινε και εκείνος λεφτά γιατί το αγοράζαμε μαζί απλά μαρεσει να έχω να πάνω χέρι και έτσι λέω ότι εγω το πληρώνω αλλά το κάνω μόνο για να τον πειράξω 😊
Οταν ήρθαν οι πίτσες αρχίσαμε να φάμε μόλις φάγαμε και βλέπαμε ταινία ήρθε δίπλα μου και με κοίταξε πονηρά. Μου χαιδεψε το μπούτι και την κοιλιά μου. Καθώς το χέρι του έκανε περιπάτους στο σώμα μου κατάλαβα ότι είχε ορέξεις. Όμως εγώ δεν είχα και μάλιστα καθόλου. Έτσι γύρισα και ξάπλωσα στο στήθος του και τον πήρα αγκαλίτσα. Εκείνος λύγισε και είπε να μην με ταλεπωρισει σήμερα. Μετά από λίγα λεπτά με πήρε ο ύπνος. Εκείνος έκλεισε την τηλεόραση και με πήρε στα χέρια του. Με σήκωσε και με πήγε στο υπνοδωμάτιο. Ξάπλωσε δίπλα μου και με αγκάλιασε. Κοιμήθηκε και εκείνος μετά από κάτι λεπτά.
Το άλλο πρωί ξύπνησα με τις τάσεις εμετού μου! Ο Τζακ είχε φύγει για την δουλειά όπως κάθε πρωί με ένα σημείο πάνω στο ψυγείο όπως συνήθιζε να γράφει "καλημέρα χρυσομαλλουσα έχει μπάρες δημητριακών στο ντουλάπι πάνω από τον πάγκο της κουζίνας, καλή όρεξη! Τα λέμε το βράδυ σε φιλώ! ❤️" αωωω τι γλυκός μου οηρε μπάρες!! Ωχχ όχι!! Έτρεξα με προορισμό το μπάνιο! Άνοιξα την λεκάνη και παρατριχα να ξεράσω απέξω αλλά το πρόλαβα. Όταν τελείωσα ότι έβγαλα πήρα τηλέφωνο την Αουρορα.
Αουρορα:" Έλα γλυκιά μου καλημέρα"
Γλυκιά της;; τι έπαθε;
Τζεν: Εεε Αουρορα δεν είμαι καλά έλα σπίτι μου σε 10 σε παρακαλώ θέλω βοήθεια!
Αουρορα: "Έγινε!!"
Με αυτό μου έκλεισε το τηλέφωνο και εγώ έκατσα στον καναπέ. Μετά από λίγο χτυπάει η πόρτα. Ανοίγω και με βλέπει χλομη.
Αουρορα: Τι έπαθες; Γιατί είσαι έτσι;;
Τζεν: Δεν έχω ιδέα ζαλίζομαι!
Αουρορα: Τι;;
Τζεν: Κάνω και εμετούς!
Αουρορα: Έχεις περίοδο; μπορεί να είναι από τους πόνους της περιόδου!
Τζεν: Οχι! Βασικά κάτσε να δω το έχω ξεχάσει τελείως ότι υπάρχει η περίοδος!
Μπαίνω στο ημερολόγιο του κινητού μου...
Τζεν: Βασικά έχω καθυστέρηση..
Αουρορα: Έλα μωρέ συχνό φαινόμενο. Πόσο καιρό;;
Τζεν: 3βδομαδες...
Αουρορα: Να πάμε σε έναν γυναικολόγο!
Τζεν: Γιατι;; θα ξέρει προς τι οι εμετοι;;
Αουρορα: Τα πάντα ξέρουν! Θα πάμε σε εκείνον που σου σύστησα θυμάσαι;
Τζεν: Εε ναι πριν έναν μήνα πήγα.
Αουρορα: Ωραία πάμε!
Μπήκαμε στο αμάξι της Αουρορας και φύγαμε. Ναι πήρε δίπλωμα πριν 3 μήνες και έχει ένα πολύ ωραίο σμαρτακι γεμάτο τσαχπινιά! Στον δρόμο με έπαιρνε ο ύπνος και το κεφάλι μου κουτουλουσε στο τζάμι και με ξυπναγαν οι πόνοι των κουτουλιων στο κεφάλι. Μετά από κανένα τέταρτο φτάσαμε.
Αουρορα: Είσαι ξύπνια;
Τζεν: Ναι ναι..
Αουρορα: Ωραία γιατί φτάσαμε.
Τζεν: Ουφφ... Έχω ανχοθει!
Αουρορα: Μην φοβάσαι δεν θα έχεις κάτι. Λογικά η δίαιτα που κάνεις έχει πειράξει το ανοσοποιητικο σου.
Τζεν: Τι είπες μόλις;;
Αουρορα: Τι να σου πω δεν ξέρω. Είπα να φανώ έξυπνη.
Τζεν: Το κατάλαβα!
Αουρορα: Έλα πάμε δεν θα αργήσουμε άλλο έλα βγες!
Βγήκαμε και μπήκαμε στο κτήριο ανεβήκαμε στο δεύτερο και χτυπήσαμε κουδούνι. Σύμπτωση δεν είχε κόσμο μόνο μια κοπέλα μπροστά μου. Λογικά θα ήταν στην ηλικία μου. Ήταν έγκυος με την κοιλιά στο στόμα και χαιδευε την κοιλιά της χαρούμενη.
Τζεν: Τυχερή.. (ψυθιρισα)
Αουρορα: Για ποιο πράγμα;;
Τζέν: Τίποτα.
Αουρορα: Θες και εσύ;
Τζεν: Τι τελευταίο πράγμα είναι αυτό που θέλω αυτήν την στιγμή!
Αουρορα: Ουφφ.. Καλα
Πέρασαν 20 λεπτά και επιτέλους θα μπαίναμε μέσα. Ο γιατρός με εξέταζε προσεχτικά και έμενε σκεπτικός πολλές φορές και μετά από λίγο συνέχιζε.
Γυναικολόγος: Εε λοιπόν Τζένιφερ μου βλέπεις αυτό το μικρό μπαλάκι εδώ;
Τζεν: Ναι;;
Είπα ιδρωμένη από το ανχος μου.
Γυναικολόγος: Εε αυτό θα αρχίζει να μεγαλώνει και να μεγαλώνει.
Τζεν: Και τι πρέπει να κάνω για να σταματήσει; Πως λέγεται η αρρώστια έχω κάλο στην κοιλιά μου;;;
Γυναικολόγος: Όχι χαζούλα! Είσαι έγκυος!! Συγχαρητήρια!!
Η Αουρορα παγωμένη! Εγώ σοκ! Τα πόδια μου έτρεμαν...
Τζεν: ΤΙ ΕΊΜΑΙ??!!!???!!!??!!

ΓΕΙΆ ΣΑΣ ΨΑΡΆΚΙΑ ΜΟΥ!!!! ΓΟΡΓΟΝΙΤΣΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΚΆΝΕΤΕ??? Ελπίζω να σας έλειψαν τα κεφάλαια μου! Το ξέρω ναι μην με κράζετε!! Τα καλύτερα κεφάλαια θέλουν λίγη δουλίτσα! Αλλά αυτό σκέφτηκα για αυτό το κεφάλαιο! Και ελπίζω να σας άρεσε!! Τελικά η Τζεν είναι έγκυος θα το κρατήσει ή όχι; θα το πεις στον Τζακ? Αν ναι πως θα αντίδραση? Είναι υπέρ ή κατά του μωρού τους;;; θα το μάθουμε σύντομα!! Φιλιά!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️

Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora