Ξυπνάει Ένα Συναίσθημα

49 7 1
                                    

Ανοιξα τα μάτια μου και είδα να μην υπάρχουν πλέον τα πόδια μου. Αντί για αυτά είχα μια ουρά! Τι σκατα???
Τζεν: Αουρορα!! Που πήγαν τα πόδια μου?? 😰😭😭
Αουρορα: Έλα έλα ησύχασε σε παρακαλώ!!
Τζεν: Θελω πίσω τα πόδια μου!! (έκλεισα τα μάτια μου και με φαντάστηκα με τα πόδια μου, όταν τα ξανά άνοιξα είχα πίσω τα πόδια μου) Τι έγινε τώρα??
Αουρορα: Πως το έκανες αυτό?? 😯
Τζεν: Εμμ.. Δεν ξερω😥
Πήρα το μπουκάλι και πετάω νερό στην Αουρορα, εμφανίστηκε και στο χέρι της ένα σημάδι.
Αουρορα: Ωραία κάτσε να δω τι λέει.. Αουρορα γίνε μέλος της θάλασσας...ωχχ όχι!
Εκείνη την στιγμή έγινε και αυτή γοργόνα! Που έχουμε μπλέξει?? Και τι μας συμβαίνει?
Αουρορα: Πως την διώχνω! Πως την διώχνω??
Τζεν: Ωραία ωραία! 😰 Σκέψου ότι τα έχεις και μετά άνοιξε τα μάτια σου😥😥
Το έκανε και τότε μια λάμψη βγήκε από την ουρά της. Πήρε πίσω τα πόδια της. Άρα μόνο όταν είμαστε βρεγμένες και πούμε τα λόγια θα γίνουμε πλάσματα της θάλασσας δεν κυνδινευουμε, μόνο αν πούμε τα λόγια. Οκ ξέραμε ότι δεν πρέπει να πούμε τίποτα σε κανέναν. Ούτε καν στα αγόρια. Ακόμα τουλάχιστον. Κάναμε όρκο και βγήκαμε έξω αφού ελενξουμε τις θερμοκρασίες μας. Ειμασταν οκ. Οπότε βγήκαμε και... σηναντησαμε τους γονείς. Ουφφ!
Μαμα: Πάτε καλά? Σας αφήσαμε να πάτε παραλία και εσείς παραλίγο να μου πεθάνετε?
Αουρορα: Δεν είναι έτσι όπως νομίζεις.
Μαμα: Αλλά?
Τζεν: Απλά κάναμε διαγωνισμό αναπνοής και ξεχαστηκαμε.
Μπαμπά: Ξεχάστηκατε? Μας δουλεύετε μου φαίνεται!
Τζεν: Δεν ξέρω μπαμπά αλήθεια.. Δεν ξέρουμε τι σκεφτόμασταν τότε.
Μπαμπά : Έχε χάρη που δεν βρήκαμε γιατρό. Αλλιώς θα σας έκλεινα μέσα στο σπίτι για όλο το καλοκαίρι.
Μαμα: Ήξερα ότι θα συνέλθατε. Οποτε σας φρόντισα όσο έπρεπε.
Η μαμά έχει σπουδάσει νοσηλευτική οπότε ναι ξέρετε....
Τζεν: Συγνώμη μαμά, συγνώμη μπαμπά. Σας το υποσχόμαστε δεν θα ξανασυμβεί! Επειδή μας περιμένουν τα αγόρια κάτω να πάμε?
Μαμα: Όχι γλυκές μου. Θα φάμε όλοι μαζί σήμερα το μεσημέρι. Μπορούν να κάτσουν και τα αγόρια. Έχετε πολύ καιρό να φάτε κανονικά το μεσημέρι. Οπότε αν θέλετε καλέστε τα αγόρια στο τραπέζι να φάνε και αυτοί.
Αουρορα: Οκαυυ!!
Κατεβαίνουμε τα σκαλιά και βλέπουμε τα αγόρια να κάθονται στα κινητά τους.
Τζεν: Εε.. Η μαμά.. (δεν πρόλαβα να τελειώσω την πρόταση μου και πετάγεται ο Εινταν?
Εινταν: Το ακούσαμε γλυκές μου😂 Ναι νομίζω τα αγόρια θα θέλουν να φάνε μαζί μας σωστά? 😊
Τζακ: Εμμ.. Ναι. Οκαυ κανένα θέμα αν δεν έχουν οι δικοί σας θέμα. Επίσης.. Αύριο έρχετε και ένας δικός μας φίλος παλιός από το εξωτερικό. Τον λένε Λούκας.
Αουρορα: Αα ωραία. Χαίρομαι θα μας τον γνωρίσετε?
Πατ: Ναι είναι καλό παιδί. Μεταξύ μας νομίζω ότι δεν του αρέσουν και πολύ τα κορίτσια.
Εκείνη την στιγμή ο Ειντανας μας κοίταξε έκπληκτος στα μάτια. Έκανα ότι δεν το είδα και πήγα να βοηθήσω την μαμά στην κουζίνα μιας που είχε κατέβει και αυτή μετά από λίγο. Κάτσαμε να φάμε και οι γονείς μου φαίνεται να συμπάθησαν ακόμα περισσότερο τα δύο αγόρια. Ο Πατ ανακοίνωσε σε όλους ότι τα εχει με την Αουρορα..
Πατ: Έχω να ανακοινώσω κάτι!
Αουρορα: Ωχ..
Πατ: Κυρία Ήβη, κύριε Ζακ... Τα έχω με το πιο ωραίο κορίτσι στον κόσμο.
Αουρορα: Ωχχ αμάν.. (μου ψυθηρισε ενώ μου εσφιγκε(ναι δεν ξέρω να τι γράφω😂) το χέρι κάτω από το τραπέζι.
Μπαμπάς: Ποια από της δυο? 😂
Πατ: Την Αουρορα! Για εμένα είναι η πιο όμορφη.
Μαμά: Μπράβο παιδιά μου, αφού γνωρίζεστε πλέον καιρό λογικό ο καθένας να διάλεξε την δική του. 😊 Εσύ Τζακ να φανταστώ τα έχεις με την Τζένιφερ μας σωστά?☺️
Τζεν: Μαμά! Οχι..
Η μαμά με κοίταξε και κατάλαβε ότι δεν τα έχουμε. Άλλαξε κατευθείαν συζήτηση.
Μαμα: Σαλάτα κάνεις? 😅😅
Τζακ: Βασικά.. Σκεφτόμουν να της τα ζητήσω αυτές τις μέρες.
Τζεν: Τι?
Μαμα: Αυτό είναι θαυμάσιο! 🤩
Τζεν: Μαμά!
Μπαμπάς: Καλά σου λέει ρε Ήβη μην ανακατευεσε συνέχεια😂
Ο Τζακ κοκκινισε. Μόλις τελειώσαμε να φάμε μαζέψαμε το τραπέζι και πριν προλάβω να πω κάτι ο Τζακ με πήρε από το χέρι. Με έφερε κοντά του και μου ψυθηρισε στο αυτί.
Τζακ: Θα τα πούμε μετά εμείς😉
Τζεν: Εμμ.. Οκ...
Συνέχιζα να μαζεύω και η μαμα κάνει την εμφάνιση της με ένα ωραίο μπλε κλειστό φόρεμα και ο μπαμπάς με ένα ωραίο κοστούμι.
Μαμα: Κορίτσια! Επειδή σας αγαπώ πολύ θα με αφήσετε και εμένα με τον μπαμπά μια βραδιά να πάμε στο μπουζούκια ναι?? 😊
Τζεν: Μαμά! Είσαι πανέμορφη! 😀
Αουρορα: Οντως!
Μαμά: Γλυκές μου!! Λοιπόν φεύγουμε η ώρα είναι 6:30?? Στις 7 πρέπει να είμαστε εκεί οπότε φεύγουμε οκ? 😊😊 Λοιπόν τα λέμε το βράδυ κορίτσια😄😄αα και αγόρια αν θέλετε κάντε σλιπ οβερ μιας και θα αργήσουμε να μην μείνουν μόνες τους😊
Πατ: Αμέ αφήστε το πάνω μας😉😁
Μπαμπάς: Και δεν θέλω τρελίτσες? Αλλιώς θα σας σκοτώσω όλους σας 🙄(όλοι τον κοιτούσαμε φοβισμένοι 😨) χάχα όχι νταξει πλάκα κάνω(ανακουφτιστηκαμε😅) αλλά το εννοω😈( ξανά φοβηθικαμε και γελάσαμε ταυτόχρονα) καλα να περάσετε τα λέμε τα χαράματα😁
Αουρορα: Καλά να περάσετε παιδιά 😊
Κλείνει η πόρτα και εμείς κάναμε πάρτυ. Ο Τζακ ρώτησε δυνατά για να πάρει την προσοχή όλων.
Τζακ: Τζένιφερ!?
Τζεν: Παρούσα! 😳
Γέλασαν όλοι.
Τζακ: Θες να.. Φέρεις τίποτα να τσιμπισουμε? 😂
Τζεν: ΑΙ σιρτιρ και έπρεπε να κάνεις τόση φασαρία? 😂
Τζακ: Πως αλλιώς να με άκουγαν? 😂😂
Τζεν : Καλά πάω 😂
Καθώς πηγαίνω στην κουζίνα να πάω να μου βάλω λίγο νερό, πάω να βάλω το ποτήρι μου κάτω από την βρύση αλλά το νερό έφευγε κάθε φορά που πλησίαζα το χερι.
Εινταν: Αργείς 😂
Τζεν: Αουρορα έρχεσαι λίγο?
Αουρορα: Ναι?
Τζεν: Κοίτα!
Αουρορα : Τι Στο..
Τσεν: Σσσσ!
Αουρορα: Φερτω σε εμενα.
Όμως και σε εκείνη το ίδιο συνέβαινε.
Τζεν: Δηλαδή τώρα ούτε νερό δεν μπορούμε να πιούμε? (Όμως το είπα δυνατά και το άκουσαν τα αγόρια)
Τζακ: Γιατί? (έρχεται δίπλα μου και ακολουθούν και τα άλλα 2 αγόρια)
Τζεν: Εεε τίποτα!
Τζακ: Για άνοιξε την βρύση να δω αν είναι καλά.. ( Την ανοίγει μόνος του τελικά) ωραία βάλε νερό τώρα.
Τζεν: Εε.. (κοιτάω την Αουρορα, εκείνη με κοιτούσε φοβισμένη) οκ..
Πάω να βάλω νερό σιγά σιγά και ο Τζακ με κοιτούσε με μισό μάτι.
Τζακ: Όλα καλά? Απλά βάλε μέσα στο ποτήρι!
Τζεν: Το βρίσκεις εύκολο??
Ο Τζακ με κοίταξε έκπληκτος και εγώ το χαμογέλασα.
Τζεν: Πλάκα κάνω.. 😅
Τζακ : Ωραία βάλε τότε να σε δω🙄
Καθώς πάω το χέρι μου κοντά στην βρύση ευτυχώς δεν κουνιόταν και έτσι μπόρεσα να βάλω νερό.
Αουρορα: Ουφ.. 😌
Πατ: Πάτε καλά?
Αουρορα: Σσσςς! 😠😇
Εινταν: Όχι δεν πάνε. Θα ετοιμάσω εγώ τα σνακ. (Η Αουρορα και ο Πατ πάνε στο σαλόνι και ο Εινταν για τα σνακς. Ο Τζακ με πήρε από το χέρι και πήγαμε στο μπάνιο στο εισογειο.
Τζακ: Τι έχεις?
Τζεν: Τι εννοείς?
Τζακ: Έλα τώρα από τότε που ξύπνησες φέρεσαι πολύ περίεργα!
Τζεν: Εε ξέρεις είναι.. (Εκείνη την στιγμή είχα ανχοθει τόσο που μου έτρεξε ένα δάκρυ)
Τζακ: Σσσςς🥺 εντάξει εντάξει συγνώμη🥺 όταν είσαι έτοιμη θα μου πεις😇
Ουαου έγινε πολύ καλός ξαφνικά. Μου σκούπισε το δάκρυ και μου χαιδεψε το μάγουλο. Ερχόταν όλο και πιο κοντά και..

Με φιλισε

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Με φιλισε.. 😍 Όταν βγήκαμε από το μπάνιο πήγαμε στους άλλους βάλαμε μουσική τέρμα. Απλοσαμε σεντόνια κάτω με πολλά μαξιλάρια. Και κάναμε ένα μικρό πάρτυ. Κάποια στιγμή πέσαμε όλοι κάτω και μας πήρε ο ύπνος... Ο Εινταν στον καναπέ μπρούμυτα, ο Πατ στην κοιλιά της Αουρορας ενώ την τύλιγαν τα χέρια του, και εγώ στο στήθος του Τζακ κάτω στο πάτωμα πάνω στα μαξιλάρια. Όταν γύρισαν οι γονείς...

Γειά σας ψαράκια μου!! 😘😘 Τι κάνετε?? Ελπίζω να είστε όλοι μα όλοι καλά!! ♥️ Έχω πάλι τα κέφια μου! Να ένα μεγάλο κεφάλαιο για άλλη μια φορά😊😊 έρχονται ακόμα πολλά ελπίζω😅😁😁😁❤️❤️

Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora