Απογοήτευση...

30 3 0
                                    

Σε 3 μέρες ο Τζακ είχε την γιορτή του. Είχε να μπει στο σπίτι μας από τα Χριστούγεννα που φάγαμε όλοι μαζί. Έβρισκα δικαιολογίες να μην μπει στο σπίτι και ένιωθε παραμελιμενος ο καημένουλης. Όχι θα του άρεσε αυτό το δώρο είμαι σίγουρη. Χιωνουλα ήταν το παρατσούκλι της μικρής, οταν θα την έπαιρνε ο Τζακ θα την ονόμαζε όπως εκείνος ήθελε.
Τζεν: Χιωνουλα!! Φαΐ! Θα το φας όλο δεν θέλω να αφήσεις σπόρο μην έρθεις μετά και μου παραπονεθείς ότι σαφησα νοιστικια!
Αουρορα: Πάλι μόνη σου μιλάς;;
Τζεν: Με την Χιωνουλα.
Αουρορα: Τέλος πάντων... Εε άκουσα ότι ο Τζακ πήγε στην Ωκεανία.
Τζεν: Ποτέ;
Αουρορα: Σήμερα το πρωί. Πριν 2 ώρες στις 9.
Τζεν: Αχαμ.. Δεν μου είπε τίποτα.
Αουρορα: Ούτε εμένα ο Πατ μου το είπε που τον είδε να πηδαει στην θάλασσα.
Τζεν: Περίεργο...
Αουρορα: Τι πράγμα?
Τζεν: Που το είπε στον Πατ και σε εμένα όχι..
Αουρορα: Αα μα ούτε σε εκείνον το είπε.
Τζεν: Λογικά δεν θα πρόλαβε στην βιασύνη του. Πάμε να του κάνουμε έκπληξη;
Αουρορα: Από το καλοκαίρι έχουμε να βουτήξουμε. Μου έλειψε η θάλασσα αλλά δεν θα παγωσουμε μέχρι να εμφανιστούν οι ουρές μας??
Τζεν: Καινούργια εμπειρία😬😁
Αουρορα: Αχαχαχ πάμε να θυμηθούμε τα παλιά!
Είπαμε στην μαμά ότι δεν θα αργήσουμε. Πήγαμε στην παραλία και πηδηξαμε από έναν μολο που είχε έτσι ώστε να μεταμορφωθουμε πίσω από αυτόν και να μην κρυωσουμε τοσο. Η ουρά μου έγινε σκούρα γαλάζο πράσινη και της Αουρορα σκούρα μοβ. Κάναμε βαθύ μακροβούτι και συνάντησαμε την Ρενέ.
Τζεν: Ρενέ;;
Ρενέ: Κορίτσια εσάς ερχόμουν να πάρω.
Το χρώμα της Ουράς της Ρενέ αντί για λαμπερό χρυσάφι ήταν σκούρα.
Αουρορα: Για ποιον λόγο?
Ρενέ: Ο Τζακ σας είπε ότι θα ερχόταν στην Ωκεανία?
Τζεν: Δυστυχώς όχι. Γιαυτό είπαμε να του κάνουμε και έκπληξη!
Ρενέ: Νομίζω ότι αυτός θα κάνει έκπληξη σε εσενα και δεν θα είναι και καλή.
Τζεν: Τι είναι αυτά που λες;;
??: Ρενέ μην! Όχι ακόμα.
Αουρορα: Σελίν?
Σελίν: Παιδιά!... Γεια σας😅 Ρενέ; να σου πω;;;
Ρενέ: Εμ.. Μισό λεπτό κορίτσια.
Μετά από 5'
Τζεν: Τελικά τι έγινε με τον Τζακ?
Ρενέ: Απλά ελάτε να δείτε και μόνες σας.
Καθώς κολυμπουσαμε για την Ωκεανία μου έλεγαν ότι μπορεί να μην μαρεσει αυτό που θα δω. Όταν φτάσαμε είδα την μητέρα του Τζακ.
Τζεν: Γεια σας υψηλωτατη. Που είναι ο Τζακ;
Β.Μεριλιν: Τζεν; Μα.. Πως; Νόμιζα ότι δεν βουτάτε τον χειμώνα εσείς οι στεριανοι.
Τζεν: Συνήθως όχι αλλά εμείς είμαστε μισοί μισοί.
Β. Μέριλιν: Χαίρομαι που νιώθετε έτσι. Λοιπόν πως και ήρθατε;
Αουρορα: Προοριζόταν για έκπληξη στον Τζακ,αλλα κάτι συμβαίνει και δεν μας το λένε.
Β. Μέριλιν: Τον Τζακ? Είναι στο μέρος του.
Τζεν: Ευχαριστούμε.
Καθώς πηγαίναμε προς την ανοιχτή σπηλιά του τον είδαμε να βγαίνει με μια γοργόνα. Δεν ήταν φίλη μας. Βασικά δεν την είχαμε ξαναδεί. Από τι μου είπαν τα κορίτσια την λένε Ιζαμπελ. Τον είχε πιάσει από το μπράτσο σαν να ήταν ζευγαράκι και πήγαιναν προς το βασίλειο. Δεν μας είδαν. Έφυγα απογοητευμένη. Τα δάκρυα μου έβγαιναν σαν βροχή. Κολύμπησα όσο πιο γρήγορα μπορούσα προς την έξοδο της Ωκεανίας. Οι άλλες γοργόνες δεν με προλαβαιναν. Μόλις έφτασα στην ακτή. Μεταμορφωθηκα και έτρεξα σπίτι. Έκανα ένα χλιαρό μπάνιο και έβαλα μια φόρμα και ένα φούτερ. Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου αφού κλείδωσα την πόρτα μου. Η Χιωνουλα έκλαιγε προσπαθώντας να ανεβει πάνω στο κρεβάτι. Την πήρα αγκαλιά και άρχισε να με γλύφει.
Τζεν: Σταμάτα μικρή...τι θα έλεγες να μην το συζητήσουμε; απλά να μου κάνεις παρέα;
Η Χιωνουλα ξάπλωσε δίπλα μου και κοιμήθηκε. Μετά από λίγο κοιμήθηκα και εγώ.
'ΒΖΖΖΖΖΖΖΖ' (κινητό)
Με ξύπνησε αυτός ο σπαστικός ήχος.
Απάντησα χωρίς να δω ποιος ήταν.
Τζεν: Οποίος και αν είναι είμαι απασχολημένη.
Τζακ: "γειά σου μικρή. Έχω να σου πω νέα!"
Τζεν: Μόνο εσένα δεν ήθελα να ακούσω τώρα. (κλείνω)
Ξανα έπεσα να κοιμηθώ και ξανά αυτό ο ήχος.
Τζεν: Εμπρός;!
Τζακ:"βρε! Ο Τζακ είμαι!!
Τζεν:ΧΑΊΡΟΜΑΙ! ΟΜΩΣ ΠΗΡΕΣ ΛΑΘΟΣ! ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ Η ΤΖΈΝΙΦΕΡ ΑΥΤΉ ΠΟΥ ΨΆΧΝΕΤΕ ΛΈΓΕΤΑΙ ΙΖΑΜΠΕΛ!!
Τζακ:"Ααα παρεξήγηση! Χάχα αστεία ιστορία."
Τζεν: Κρίμα δεν έχω χρόνο. Σας ευχαριστούμε για την κλήση σας. Παρακαλώ καλέστε αργότερα!! (κλείνω πάλι)
Η Χιωνατη ξύπνησε από την φασαρία.
Τζεν: Ωχχ.. Γαμωτο με συγχωρείς.
(χτυπάει πόρτα)
Αουρορα: Τζένη?? Θα μου ανοίξεις;;
Τζεν: Δεν έχω όρεξη για κανέναν συγνώμη.
Αουρορα: Εμμ.. Είναι κάτω ο Τζακ. Μου είπε ότι σε πήρε τηλέφωνο για να σε ενημερώσει ότι θα περάσει για να σου πει τα νέα του αλλά του το εκλεινες συνέχεια στα μούτρα.
Τζεν: Πες του πως δεν είμαι διαθέσιμη.
Αουρορα:Ναι μα.. Επιμένει.
Ξεκλείδωσα την πόρτα για ένα λεπτό και μπήκε σαν σηφουνας μεσα στο δωμάτιο μου ο Τζακ. Η Χιωνατη σκόνταψε από τον φόβο και έπεσε πάνω στο μαξιλάρι μου. Ζαλίστηκε λίγο αλλά ήταν καλά. Έσκασα στα γελοία όταν το είδα αυτό. Το ίδιο έκανε και ο Τζακ.
Τζακ: Δεν μου είπες ότι πήρες σκύλο..
Τζεν: Δεν πήρα το προσέχω. Ήταν να το δώσω σε κάποιον αλλά με πλήγωσε και δνε ξέρω τι θα κάνω τώρα...
Τζακ: Κοίτα αυτό που είδες σήμερα στην Ωκεανία δεν είναι αυτό που νομίζεις. Η Ιζαμπελ είναι κάτι σαν ξαδέρφη μου. Και με βοηθάει στο να διοργανώσω το πάρτυ της γιορτής μου. Η μαμά λέει ότι θα ήταν καλή ιδέα να τα γιορτάσω στην Ωκεανία ακόμα και αν δεν είναι το κανονικό μου όνομα το Τζακ.
Τζεν: Και εγώ τώρα πρέπει να σε πιστέψω;;
Τζακ: Δεν ξέρω τι θα κάνεις... Εγώ απλά σου είπα για να ξέρεις. Είναι καλή. Μην την έχετε όλοι με μισό μάτι. Εγώ την ξέρω.
Τζεν: Μάλιστα πες της να κρατάει τα χέρια της μακριά από εσένα όμως. Έχω διαβάσει ότι οι γοργόνες παντρεύονται και ερωτεύονται και αδέρφια τους όχι μόνο ξαδέρφια.
Τζακ: ΧΆΧΑ. Αυτό είναι αδύνατον! Εγώ εσένα αγαπώ.
Τζεν: Καλά εγώ απλά στο λέω για να ξες.
Τζακ: Μάλιστααα😅😅
Τζεν: Λοιπόν Χιωνουλα κάπου εδώ χωρίζουν οι δρόμοι μας. Της έχω κάνει όλα σχεδόν τα εμβόλια, είναι καθαρή από ψηλούς ή κοριούς, είναι υγιέστατο, δικό σου!
Τζακ: Τι;; δικό μου;;
Τζεν: Ναιπ θα ήταν να στο δώσω στην γιορτή σου αλλά το είδες πιο νωρίς οπότε στην δίνω τώρα. Χρόνια πολλά κουλουράκι μου.
Τζακ: Χιωνουλα; τέλειο όνομα... Δεν έχω τι να πω! Σε ευχαριστώ!! 🥰🥰
Τζεν: Τίποτα.. 😊
Μάζεψα τα πράγματα της μικρής και τα πήγα κάτω στο σαλόνι, αύριο το πρωί θα την έπαιρνε. Για την ώρα κοιμηθηκαμε μαζί μετά από μια μέρα περίπλοκη...

Γειά σας ψαράκια μου!! Μακάρι να μην σας στεναχωρω που δνε γράφω τόσο συχνά, αλλά δεν έχω πολύ χρόνο τελευταία!! Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο αν και συνεχίζουμε δυναμικά με περισσότερα!! 😊😊🥰🥰❤️❤️❤️

Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου! Onde histórias criam vida. Descubra agora