Ξαφνική Επανασύνδεση

27 5 0
                                    

Αρχισε επιτέλους το σχολείο εδώ και 2 μήνες. Είχα να δω την Ρενέ, την Σελίν και τον Τάι από τότε που έφυγε ο Εινταν. Έτσι αποφασίσαμε το Σαββατόβραδο που θα ερχόταν να μαζευτούμε σπίτι μας. Εγώ και η Αουρορα πήγαμε σουπερ μάρκετ για ψώνια. Πήραμε αναψυκτικά, πατατάκια και υλικά για πίτσα. Όταν γυρίσαμε προφανώς φτιάξαμε 5 πίτσες γιατί τα αγόρια είναι φάγανες και θα έτρωγαν άνετα μόνοι τους μια πίτσα. Ήρθε και το βραδάκι. Τα αγόρια μας έφτασαν πριν τα παιδιά και μας βοήθησαν να τα ετοιμάσουμε όμορφα στο σαλόνι. Έβαλα Νετφλιξ μια ωραία ταινία φαντασίας. Θα άρεσε στα παιδιά. Μόλις έφτασαν τα παιδιά τους αγκάλιασα σφυχτα που παραλίγο να πάνε στον άλλον κόσμο. Οι πίτσες ήταν έτοιμες και ζεστές. Η Ρενέ ήταν καλύτερά πλέον. Το είχε ξεπεράσει το θέμα. Με τον Εινταν δεν κράτησαν επαφές μιας που δεν είχε κινητό ή κοπέλα αλλά εγώ της είπα τα νέα του και του Εινταν θα έλεγα τα νέα της Ρενες οπότε πλέον η επαφές τους θα είναι μέσο εμου. Καθώς βλέπαμε ταινία, τρώγαμε πίτσα και λέγαμε τα νέα μας. Το κουδούνι χτύπησε. Ο πατέρας μου κατέβαινε και είπε να ανοίξει εκείνος. Όταν άνοιξε χαμογέλασε και μετά κοίταξε εμάς.
Τζεν: Μπα? Ποιος είναι;
Μπαμπάς: Νομίζω πως θα σας αρέσει αυτόν που θα δείτε.
Μπαίνει ο Εινταν μέσα!! Τα μάτια της Ρενες βουρκοσαν και γέμισαν δάκρυα. Έτρεξε στην αγκαλιά του. Ο μπαμπάς είπε να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια και ανέβηκε γρήγορα πάνω. Η Ρενέ τον κοίταξε κατάματα όπως και ο Εινταν που ταξίδευε κοιτώντας τα χείλη της.

Δεν άντεξαν επιτέλους... Φιληθηκαν

Όλοι μείναμε να τους κοιτάμε

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Όλοι μείναμε να τους κοιτάμε. Ο Εινταν μας είπε ότι θα μετακομίσει στην Σύρο! Οπότε θα τον βλέπουμε κάθε μέρα όπως και τις γοργόνες και δεν θα χαθούμε ξανά! Ο Τζακ και εγώ κοιταχτηκαμε και αγκαλιαστικαμε πηδοντας σαν χαζά. Ο Τάι είπε στην Σελίν ότι του αρέσει και η Σελίν κοκκινισε και του είπε το ίδιο. Ήταν μια μεγάλη νύχτα... 😟😄 Κοιμήθηκαμε όλοι όπως νανε. Την επόμενη μέρα θα ερχόντουσαν τα πράγματα του Εινταν και της οικογένειας του. Θεέ μου το σπίτι του ήταν πολύ κοντά στο δικό μας. Δύο στενά πες. Εμένε πιο κοντά στον Πάτρικ. Ο Εινταν και η Ρενέ πλέον είναι μαζί όπως και η Σελίν με τον Τάι. Ο Εινταν γράφτηκε στο σχολείο μας και σπουδάζει πληροφορική, εγώ νοσηλευτική, η Αουρορα μαθηματικά, και τα άλλα δύο αγόρια με τον Εινταν. Το κακό είναι πως υπάρχει πολύ διάβασμα και δεν έχουμε χρόνο να βλεπόμαστε τόσο. Επιτέλους έφτασαν οι Χριστουγενιατικες διακοπές. Δύο εβδομάδες ξεκουράσει. Με τα παιδιά κάναμε το Χρισουγεννιατικο τραπέζι μαζί, γιόρτασαμε την νέα χρονιά μαζί και περάσαμε πολύ όμορφα όλοι μαζί. Η παρέα μας ήταν τεράστια, με το ζόρι χωράγαμε στο σπίτι. Εμείς αποφασίσαμε να φάμε εξω στην μεγάλη βεράντα ως θέα την θάλασσα και οι οικογένειες μας μέσα στα ζεστά. Εμείς για κάποιον περίεργο λόγο δεν κρυωναμε. Τέλος πάντων.
Σελίν: Έχει μια υπέροχη βραδιά και το γήινο φαγητό είναι σούπερ!
Ρενέ: Συμφωνώ δεν έχω ξανα φάει...
Εινταν: Γαλοπούλα λέγεται.😅😊
Ρενέ: Ναι γιαλό-πούλα.
Ολοι: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ.......
Ρενέ: Τι? 😅Είπα κάτι που δεν έπρεπε?
Τζακ: Γαλοπούλα είναι😂
Ρενέ: Τέλος πάντων αυτό 😅
Τάι: Ίαν έχεις πολύ καιρό να έρθεις. Η μαμά ανησυχεί..
Τζακ: Ναι το ξέρω.. Έχω πολύ διάβασμα τελευταία αλλά είναι και ο καιρός πως θα μπω στην θάλασσα?
Τάι: Τον χειμώνα η ουρά σου αλλάζει έτσι ώστε να μην κρυώνεις και να σε διατηρεί ζεστός. Όπως σε όλες τις γοργόνες.
Αουρορα: Και τι εννοείς με αυτό?
Τάι: Ας πούμε το καλοκαίρι οι δυνάμεις της είναι να σε διατηρούν δροσερό και μέσα στην θάλασσα. Τον χειμώνα να σε κρατάνε ζεστό.
Τζακ: Καλά πες της τώρα τα Χριστούγεννα θα κάνω ότι μπορώ.
Τάι: Καλά..
Φάγαμε, ήπιαμε, περάσαμε καλά. Επιτέλους ήρθε η ώρα του ύπνου γιατί δεν άντεχα άλλο. Ο Εινταν πήγε την Ρενέ στην παραλία και την αποχαιρέτησε , η Αουρορα χαιρέτησε τον Πατ και εγώ τον Τζακ. Η Σελίν και ο Τάι έφυγαν μαζί με την Ρενέ. Ο Εινταν επιτέλους πάει στο καινούργιο του σπίτι και εμείς πάμε για ύπνο. Την επόμενη μέρα πρωί πήρα τα ρολερ και μου και έφυγα για λίγο μόνη μου μια βόλτα για να πάρω λίγο κρύο αεράκι και να ξεσκάσω από τα βάσανα του σχολείου. Όταν επέστρεψα είδα κουταβάκι στον δρόμο που ήταν σε χάλια κατάσταση. Ήταν μικρό και κρυωνε. Το πήρα και το πήγα σπίτι το έκανα ένα ζεστό μπανακι και του επουλωσα τις μικρές πληγές που είχε. Το κοιμησα και έτρεξα στο σούπερ μάρκετ να του πάρω τροφή για σκύλους και διάφορες κονσέρβες. Γύρισα και μόλις άνοιξα την πόρτα έτρεξε προς το μέρος μου.
Τζεν: Σσσ βρε κάνε ησυχία μην τους ξυπνήσεις. Κοίτα τι σου πήρα! Ναι έχει και το δικό σου πιατάκι τώρα.
Έπλυνα τα δοχεία του/της και έβαλα τροφή. Στο άλλο δοχείο έβαλα νερό. Έφαγε μέχρι που φούσκωσε και ήπιε μέχρι που έσκασε. Ήρθε στα πόδια μου και αποκοιμήθηκε πάλι. Το οηρα και το πήγα στο δωμάτιο μου. Του έφτιαξα ένα μικρό δικό του κρεβατάκι. Ήταν κοριτσάκι και ήταν πανέμορφη. Έφτιαξα το δωμάτιο μου και όσο το έφτιαχνα σκεφτόμουν πως η γιορτή του Τζακ έφτανε. Ηξερα ότι δεν μπορούσα να την κρατήσω την μικρή οπότε θα ήταν το ιδανικό δώρο για εκείνον. Μιας που πάντα ήθελε ένα σκυλάκι και λατρεύει τα ζώα. Το δωμάτιο μου ήταν στην εντέλεια. Η μικρή ξύπνησε.
Τζεν: Λοιπόν ατακτουλα, θα σε φωνάζω μικρή γιατί το όνομα σου θα στο βάλει ο Τζακ μιας που θα είσαι το δώρο του. Μέχρι τότε πάμε μια βόλτα από τον κτηνίατρο να δούμε αν έχεις κάτι. 10 ηωρα το πρωί ακόμα μόλις άνοιξε ο κτηνίατρος που είχαμε δίπλα στην γειτονιά μας. Ετοιμάστηκα και πήρα την μικρή αγκαλιά. Επιστρέψαμε σπίτι χαρούμενες και οι δύο μιας που ήταν υγιέστατο το μικρό σκατο μας και είχε κάνει ήδη το πρώτο της εμβόλιο δώρο από τον κτηνίατρο. Ανοίγοντας την πόρτα αντικρίζω μια θυμωμένη μαμά και έναν παρεξενεμενο μπαμπά.
Μαμα: Τζένιφερ? Μπορείς να μας πεις τι στο καλό σκέφτεσαι?
Τζεν : Κοίτα....το βρήκα στο δρομο ταλεπωρημενο και χτυπημένο. Δεν μπόρεσα να το αφήσω έτσι...
Μπαμπάς: Δεν μπορούμε όμως να το κρατήσουμε..
Τζεν: Το ξέρω και γιαυτό σκέφτηκα να την δωσο δώρο στον Τζακ μιας που φτάνει όπου νανε η γιορτή του.
Μαμα: Εντάξει αν είναι έτσι μπορείς να την κρατήσεις για τόσο...😕
Έτρεξα χαρούμενη με την μικρή στο δωμάτιο μου. Ξύπνησα την αδερφή μου γιατί η ώρα ήταν 11 και ήθελα να πάμε στα μαγαζιά να ψωνίσουμε για την μικρή. Μετά που ντύθηκε κατεβήκαμε έφαγε και φύγαμε στα μαγαζιά. Την άφησα με την μαμά και τον μπαμπά την σκατουλα για να φτιάξουν οι σχέσεις τους.
Από τα μαγαζιά πήραμε ένα κρεβατάκι ύπνου, πολλά παιχνίδια και ένα ολόσωμο λουρί για να είναι πιο άνετη και φυσικά ρούχα για να μην κρυώνει. Επιστρέψαμε το ετοίμασα όλα στο δωμάτιο μου και την κλείδωσα για να μην μπει ο Τζακ όταν ξανά έρθει σπίτι μου. Σε μια εβδομάδα είχε την γιορτή του και έπρεπε να τον κρατήσουμε μακριά από το σπίτι μας.😊

Γειά σας ψαράκια μου!!!! ΤΟ ΞΕΡΩΩ ΈΧΩ ΑΡΓΉΣΕΙ ΤΌΣΟ ΚΑΙΡΌ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΊΤΕ ΧΑΘΗΚΑ, ΠΕΘΑΝΑ, δεν ξέρω και εγώ τι άλλο θα σκεφτήκατε, να έχετε υπομονή επιτέλους τα σχολεία άνοιξαν όχι ότι θα πηγαινω 😅 ναι λοιπόν αυτά. Δεν θα μπω στο θέμα θέλω να αφήσω την φαντασία σας να δουλέψει. Δεν σας υπόσχομαι σύντομα το κεφάλαιο απλά τελευταία δεν έχω χρόνο γιατί βγαίνω με την παρέα μου και μου είχαν λείψει κτλπ οπότε δεν ακούω τίποτα! 😂 Καλή συνέχεια!! 😉❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου! Место, где живут истории. Откройте их для себя