Μετά όλα μαύρα για άλλη μια φορά αλλά αυτήν την φορά πληγωμένη.... Ξύπνησα στο κρεβάτι μου αδύναμη. Ο Τζακ ήταν από πάνω μου να με κοιτάει με αγωνία.
Τζεν: Τζακ?
Τζακ: Σσςς.. Είμαι εγώ τώρα εδώ.
Τζεν: Πρέπει να φύγεις. Δεν ξέρω τι έγινε. Ένας πόνος στην πλάτη και μετά όλα μαύρα.
Τζακ: Ναι το ξέρω. Η Ρενέ σε χτύπησε γιατί λέει ότι φοβήθηκε επειδή δεν είσαι της θάλασσας.
Τζεν: Τι???
Τζακ: Ναι.. Δεν ξέρω αν μπορείς να ξαναμορφωθεις...συγνώμη😞
Εκείνη την στιγμή μπαίνει η Σελινα μέσα με δάκρυα στα μάτια. Ο Τζακ σηκώθηκε και είπε ότι έχει μια δουλειά, μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο και έκλεισε την πόρτα σιγά φεύγοντας.
Σελίν: Πως είσαι?
Τζεν: Δεν ξέρω... Περίεργα.
Σελίν: Δεν νομίζω να μπορείς να ξανά μεταμορφωθείς... Η Αουρορα προσπάθησε να την σταματήσει την Ρενέ μετά τι ατύχημα σου. Αλλά το μόνο που κατάφερε είναι να έχει χτυπήσει σοβαρά το χέρι της. Η Ρενέ την έσπρωξε με δύναμη σε έναν βράχο.
Τζεν: Τι πως είναι τώρα?😰
Σηκώνομαι απότομα από το κρεβάτι μου.
Σελίν: Μην ανυσηχεις έχει πάει στο γιατρό, με πήρε πριν λίγο τηλέφωνο ότι γυρνάει σπίτι. Είναι καλά είπε. Μόνο ένα φλας έχει πάθει.
Τζεν: Πάλι καλά.. Να σου πω.. Δεν μπορείς να με ξαναπάς να ξαναγινω γοργόνα?
Σελίν: Λυπάμαι γλυκιά μου.. Δεν μπορώ. Αν σε ξανά μεταμορφωσω ίσως γίνεις ένα με την ουρά και γίνεις κακιά. Ή ίσως.. Να γίνεις απλά μπουρμπουληθρες!..
Τζεν: Πρέπει να υπάρχει τρόπος να σώσω τον Τζακ από αυτόν τον γάμο! Δεν θα το αφήσω έτσι.
Σελίν: Αύριο είναι ο γάμος.. Πρέπει να σκεφτείς κάτι έξυπνο μέχρι αύριο.
Είπε ανοίγοντας την πόρτα φεύγοντας. Το πρόσωπο της ήταν σκεπτικό, ήθελε να με βοηθήσει, το έβλεπα. Έκλεισε την πόρτα και γω κοιμήθηκα. Το επόμενο πρωί ξύπνησα με βουρκομενα ματιά. Ήταν χαράματα. Ο Τζακ ήταν δίπλα μου και κοιμόταν. Τον αγκάλιασα σφιχτά. Εκείνος ξύπνησε και με αγκάλιασε.
Τζακ: Τι έγινε μιρκη?
Τζεν: Θα μου λείψεις όσο τίποτα άλλο.. Δεν θέλω να σε χάσω..
Τζακ: Μιρκη? Δεν θα με χάσεις. Δεν θα πάω.
Τζεν: Γίνεται αυτό?
Τζακ: Όχι άλλα για σένα όλα γίνονται.
Τζεν: Μα.. Δεν ξέρω πως θα το κάνεις αυτό.. Θέλω να είσαι ευτυχισμένος. Και αν είσαι ευτυχισμένος έτσι τότε θα είμαι και εγώ.
Τζακ: Μα πως μπορείς να πιστεύεις πως θα είμαι ευτυχισμένος αν παντρευτώ μια ξένη γοργόνα, δεν την έχω δει ποτέ,δεν χρειάζεται να την δω, θέλω να ζήσω μαζί σου, εσύ με κάνεις ευτυχισμένο.
Τον πήρα μια τεράστια αγκαλιά και ξαπλωσαμε μαζί στο κρεβάτι. Μου έλειψε η αγκαλιά του.
Τζεν: Γιατί έφυγες χθες όταν ξυπνήσα?
Τζακ: Πήγα σπίτι στους δικούς μου, μάζεψα μερικά πράγματα, και ήρθα εδώ μετά. Αλλά είχες από κοιμηθεί και δεν ήθελα να σε ξυπνήσω.
Τζεν: Εντάξει (χαμογέλασα)
Με κοιτάει στα μάτια και μου δίνει ένα παθιασμένο φιλί. Μετά κοιμόμαστε αγκαλιά. Το επόμενο πρωί δεν τον βρήκα στο κρεβάτι.
Τζεν: Τζακ!? 😥
Έτρεξα στο μπάνιο έριξα νερό στο πρόσωπο μου, χτένισα τα μαλλιά μου, έπλυνα τα δόντια μου και κατέβηκα κάτω. Βλέπω την Αουρορα με τον Πατ στεναχωρημενους.
Τζεν: Τι έγινε? Γιατί είστε έτσι??😟
Αουρορα: Πάρτο χαλαρά...
Τζεν: Έφυγε έτσι??😫
Πατ: Ποιος?? Τι λες??
Τζεν: Τότε τι είναι??
Πατ: Οι γονείς σας έφυγαν.
Τζεν: Που πήγαν?
Αουρορα: Πήγαν σε μια δουλειά στο εξωτερικό για κάτι μέρες. 5 το πολύ είπαν.
Τζεν: Αα οκ και γιατί τέτοια μούτρα?
Πατ: Η Αουρορα λέει ότι είναι σοβαρό.
Τζεν: Γιατί?
Αουρορα: Θα έρθει να μας προσέχει ένας ξενος!
Τζεν: Τι? Γιατί??
Αουρορα: Έλα ντε! Η μαμά λέει να είμαστε ευγενικές μαζί του.
Τζεν: Αγόρι θα είναι??
Αουρορα: ΝΑΙ και τον λένε Φίλιπ.
Τζεν: Καλά και ο Εινταν δεν μπορεί να μας προσέχει?
Αουρορα: Ξέχασα να σου το πω... Μαζί με τον Εινταν έφυγαν οι γονείς μας. Θα πάνε για μια διαφήμιση και ο Εινταν θα είναι μέσα.
Τζεν: Τι?😂 Όντως?
Αουρορα: Ναι άστα να πάνε😅
Τζεν: Καλά τότε. Μήπως είδατε τον Τζακ??
Πατ: Ναι πήγε στην παραλία πριν μισή ώρα γιατί?
Τζεν: ΤΙΙΙ????!!!
Έτρεξα στο δωμάτιο μου ντύθηκα με το μαγιό μου και έτρεξα στην παραλία. Δεν τον βρήκα εκεί. Άρχιζα να κλαίω ενώ έπεσα στα γόνατα. Αγκάλιασα τα πόδια μου και άρχιζα να κλαίω. Ξαφνικά νιώθω δύο χέρια να με αγκαλιάζουν και ένα κεφάλι να πέφτει στον ώμο μου.
Τζακ: Γιατί κλαις Τζενακο?
Γύρισα απότομα και τον αγκάλιασα.
Τζεν: Πας καλά?? Με τρόμαξες 😭
Τζακ: Όχι ακόμα.. Με κάλεσε η μητέρα μου. Θέλει να μιλήσουμε για την ζωή μου εδώ.
Τζεν: Αν είναι γιαυτό να πας. Να προσέχεις όμως.
Τζακ: Θα προσέχω. Και θα έχω εσενα στο μυαλό μου συνέχεια 😉
Μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο και μετά έτρεξε στην θάλασσα. Από μακριά τον είδα να μεταμωρφωνετε και να βουτάει μέσα στην θάλασσα.
Πήγα μέσα στο σπίτι με σταυρομενα χέρια και σκεπτόμενη. Η Σελίν περίμενε στον καναπέ με την Αουρορα.
Σελίν: Που είναι??
Τζεν: Ποιος?
Αουρορα: Ο Τζακ!
Τζεν: Στην θάλασσα. Γιατί φωνάζεις?
Σελίν: Τι σου είπε πριν πάει?
Τζεν: Ότι τον κάλεσε η μαμά του να μιλήσουν για την ζωή του εδώ.
Σελίν: Ωχχ όχι...
Τζεν: Τι έγινε??
Σελίν: Η μητέρα του δεν είναι επικίνδυνη αλλά ο πατέρας του θα τον αναγκάσει να παντρευτεί την Ρενέ. Και μπορεί να τον μαγέψει για να πει τα λόγια του. Πρέπει να κάνουμε κάτι!
Τζεν: Τι??? Γαμωτο!!
Αουρορα: Εμείς μπορούμε να τον πεωιδοποιησουμε αλλά εσύ δεν θα μπορείς να είσαι εκεί..
Σελιν: Έχω μια ιδέα. Εμείς θα πάμε μέσα η Τζεν θα περιμένει απέξω. Ορίστε πάρε αυτό. ( μου δίνει ένα περίεργο κοχύλι) είναι μαγικό, θα σε ενημερώσουμε με αυτό αν καταφέραμε να σώσουμε τον Τζακ. Αν βγει πράσινο σημαίνει ότι τα καταφέραμε, αν βγει όμως μοβ σημαίνει πως δεν μπορέσαμε.
Τζεν: Οκαυ πάμε.
Πήγαμε στην παραλία τα δύο κορίτσια πήγαν μέσα τρέχοντας. Μεταμωρφωθηκαν και βούτηξαν μέσα. Εγώ έμεινα απέξω και ξαφνικά ο Πατ κάνει την εμφάνιση του και κάθετε δίπλα μου.
Τζεν: Από που ήρθες εσύ??
Πατ: Με αφήσατε πάλι μόνο μου! 😂
Τζεν: Χάχα συγνώμη είναι μεγάλη ιστορία..
Πατ: Τι έχεις εκεί?? (ρωτάει δείχνοντας το κοχύλι)
Τζεν: ΕΕ τίποτα... Το βρήκα εδώ στην παραλία.
Πατ: Να το δω?
Τζεν: Εμμ.. Καλά
Του το δίνω και τα μάτια του βουρκονουν.
Πατ: Ουοου σπάνιο και ωραίο. Ορίστε είσαι τυχερή.
Τζεν: Ευχαριστώ(λέω παίρνοντας το πίσω)
Είχε περάσει πολύ ώρα και μιλάγαμε συνέχεια με τον Πατ μέχρι που το κοχύλι άρχιζε να βγάζει μια περίεργη λάμψη... Το κοχύλι έγινε μοβ! Ο Πατ το είδε και τρόμαξε.
Πατ: Τι είναι αυτό!??
Τζεν: Πρεπει να φύγω.
Τρέχω μέσα στην θάλασσα πάω πολύ βαθιά και λέω τα λόγια μου.
Τζεν: Είμαι η Τζένιφερ και θέλω να γίνω μέλος της θάλασσας!!
Τιποτα δεν συνέβη...
Τζεν: Γαμωτο δυνάμεις! Γίνεται μια φορά χρεισημες και μην μου καταστρέφετε την ζωή! Θέλω να σώσω τον Τζακ πρίγκιπας της θάλασσας Ιαν! Ειμαι έτοιμη να καταφέρω τα πάντα για να τκν σώσω από τα χέρια μια κακιάς γοργόνας Ρενέ! Είμαι η Τζένιφερ άνθρωπος αλλά μου δόθηκε η ευκαιρία να γίνω γοργόνα για έναν σκοπό. Θέλω να γίνω γοργόνα!
Εκείνη την στιγμή μια περίεργη λάμψη γαργαλουσε τα πόδια μου. Κοίταξα μέσα και είδα τα πόδια να μεταμωρφωνοντε σε ουρά.Η ουρά μου επανήλθε. Τελικά δεν τα κατάφερε η Ρενέ. Δεν μου πήρε όλες μου τις δυνάμεις. Βουτάω μέσα έτοιμη να τα δώσω όλα για να σώσω τον μόνο άνθρωπο που ερωτεύτηκα αληθινά! 🧜♀️🧜♂️
Γειά σας γοργονακια μου!!! Σορρυ για τα κεφάλαια που σας χρωστάω αλλά τελευταία δεν έχω ιδέες! Όμως έχω τώρα μερικές. Τι θα συμβεί στην συνέχεια? Ευτυχώς η Τζένιφερ απέκτησε ξανά τις δυνάμεις της. Η Ρενέ δεν κατάφερε να της κάνει πολύ κακό! Τα υπόλοιπα στο επόμενο επεισόδιο! 😂(είπα να την κάνω και γω σαν σειρά 🤣) να έχετε μια καλή μέρα αγάπες!! ❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου!
ParanormalΔύο δίδυμες μετακομίζουν σε ένα μεγάλο σπίτι δίπλα σε μία υπέροχη παραλία στη Σύρο. Ομως μια μέρα που πήγαν να εξερευνήσουν τα νερά τους κάτι περίεργο συνάντησαν και τους γέμισε απορία. Αμέσως άρχισε το μυστήριο. Θα τους βγει σε καλό??