Σελίν: Εμμ.. Σοβαρολογείς;;
Τζεν: Όχι.. Ναι.. Ουφφ.. Δεν ξέρω..
Εκείνη την στιγμή με παίρνουν και οι δύο αγκαλιά για να με παρηγορισουν. Καλά θα δούμε μέχρι τότε. Σκέφτηκα.. Ήρθε ο Τζακ τρέχοντας μέσα.
Τζακ: Που ήσουν;; γιατί έφυγες;;
Τζεν: Εμμ.. Δεν ένιωθα καλα
Τζακ: Εισαι καλά;;
Τζεν: Ναι καλά είμαι.
Τζακ: Μην το ξανακάνεις αυτό ποτέ.
Είπε και μου έδωσε μια αγκαλιά και όλος ο φόβος του σαν να έφευγε. Τον πήρα και εγώ και του χαιδευα την πλάτη.
Τον επόμενο μήνα ήρθε η μέρα που θα πήγαινα να μάθω τι φύλα είναι. Είχα ανχος. Ο Τζακ ήρθε μαζί μου. Είχε αγωνία 😅
Γυναικολόγος: Μμμ.. Χεχε
Τζεν: Ναι;;
Γυναικολόγος: Λοιπόν Τζακ θα γίνεις μπαμπας σε δύο πανέμορφα...
Τα μάτια μου γουρλωσαν με αγωνία και του Τζακ το ίδιο..
Γυναικολογος: σε ένα πανέμορφο κοριτσάκι και ένα υπέροχο αντράκι!!
Τζέν: Αληθεια;;;Πήγαμε σπίτι πανευτυχής! Αρχίσαμε να βάφουμε το δωμάτιο το μισό μπλε και το άλλο μισό ροζέ! Η μητέρα μου μας έκανε δώρο δύο κούνιες. Τις βάλαμε στο δωμάτιο αφού στέγνωσε από τις μπογιές μετά από 2 μέρες. Κολλήσαμε αυτοκόλλητα που φωτίζουν στο σκοτάδι πάνω στο ταβάνι. Καθώς εφτιαγνα τις τελευταίες πινελιές στο δωμάτιο των μωρών (τα παιχνίδια) ο Τζακ άνοιξε βίντεο σε μια επαγγελματική κάμερα από την δουλειά του να τραβάει εμάς.
Τζεν:Τζακ?
Τζακ: Μμ?
Τζεν: Τι κάνεις?
Τζακ: Μισό να την στήσω στην μικρή βιβλιοθήκη.
Τζεν: Χαχα τι κάνεις;;
Τζακ: Νάτο το βρήκα τέλεια. Έλα εδώ.
Με πήρε από το χέρι και με έβαλε να με τραβάει η κάμερα. Έσκυψε μπροστά μου. Αυτόματα έβαλα τα χέρια μου στην κοιλιά μου και ένα στον στον λαιμό μου.
Τζακ: Ήθελα να το κάνω καιρό αλλά ήξερα ότι δεν ήμασταν έτοιμοι τώρα όμως που προέκυψε αυτό θέλω να σε παντρευτώ. Οπότε πες ναι!!
Τζεν: Ναιι!!
Την ίδια στιγμή μου έβαλε την όμορφη πέτρα στο χέρι μου.Σε έναν μήνα από τότε παντρευτήκαμε. Ήμασταν πλέον μαζί όσο πιο επίσημα γίνεται και θα μας χώριζε μόνο ο θάνατος...
YOU ARE READING
Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου!
ParanormalΔύο δίδυμες μετακομίζουν σε ένα μεγάλο σπίτι δίπλα σε μία υπέροχη παραλία στη Σύρο. Ομως μια μέρα που πήγαν να εξερευνήσουν τα νερά τους κάτι περίεργο συνάντησαν και τους γέμισε απορία. Αμέσως άρχισε το μυστήριο. Θα τους βγει σε καλό??