Η Ιστορία Της Ωκεανίας

33 6 1
                                    

Έκανα πως δεν συμβαίνει τίποτα.
Τζεν: Δεν είναι τίποτα χαλάρωσε. Σου φάνηκε.
Τζακ: Μου φάνηκε? 😤(εκείνη την στιγμή νευρίασε και ξεφησιξε) καλά🙃(λέει ειρωνικά)
Πήγαμε πίσω στα παιδιά, τους γνώρισα καλύτερα με την Σελίν, τους είπα ότι είναι καινούργια και επειδή έχει χάσει τους δικούς της προσπαθεί να βρει ένα καλό μέρος για παρέα. Φυσικά τα βράδια θα έφευγε στην θάλασσα να κοιμηθεί μιας που δεν είναι συνηθισμένη. Μετα από λίγο ο Πατ είχε την ιδέα να πάμε παραλία. Εγώ ήμουν αρκετά κουρασμένη οπότε είπα ότι θα κάτσω σπίτι. Η Αουρορα πήγε μαζί του και ο Εινταν. Ο Τζακ ήθελε να κάτσει μαζί μου και η Σελίν.
Τζακ: Σελίνα? Σε πειράζει να σε φωνάζουμε Σελίν? Χαϊδευτικά?
Σελίν: Κανένα πρόβλημα.
Τζακ: Ωραία, από που έρχεσαι? 🙂😈(ρωτάει κάπως περίεργα ο Τζακ)
Σελίν: Ε-εγώ.. ( κοιτάει εκείνη την στιγμή η Σελίν φοβισμένη εμένα)
Τζεν: Από μια μακρινή χώρα. Μακρυά από εδώ. Την λένε Κουαλοχα. (ότι νανε)(πετάχτηκα εγώ)
Τζακ: Κουαλοχα? Σοβαρά τώρα? 🙄 Και γιατί δεν μου απάντησε η ίδια?
Σελίν: Ξέρεις εγώ...
Τζεν: Ντρέπεται πολύ!(ξανά πετάγομαι)
Τζακ: Τζεν! Σταματά λίγο!
Τζεν: Δεν είναι η ώρα να πας σπίτι?
Τζακ: Μα εγώ τώρα ήρθα?
Τζεν:Ναι αλλά εγώ είμαι πολύ κουρασμένη και λέω να πάω να ξαπλώσω! Αχχχ(χασμουριέμαι ψεύτικα) οπότε φύγε! (του λέω και τον σπρώχνω στην εξώπορτα)
Τζακ: Καλά ντε! Αφού με διώχνεις.. Δεν το περίμενα από σένα.. 😔😔
Εκείνη την στιγμή λυγισα αλλά έπρεπε να προστατεύσω την Σελίν. Έτσι το μόνο που έκανα ήταν να του κλείσω την πόρτα στην μούρη. Πονεσα.. Αλλά..
Πήγα πίσω στην Σελίνα και με κοιτούσε στεναχωριμενη.
Τζεν: Τι έχεις?
Σελίν: Είμαι γεννημένη να προκαλώ μπελάδες..
Τζεν: Τι εννοείς?
Σελίν: Ίσως δεν ανήκω ούτε εδώ ούτε στην θάλασσα. Εξωριστηκα και τώρα που θέλω να σώσω το κοπάδι μου καταστρέφω την σχέση σου με τον Τζακ.
Τζεν: Ωχ γλυκιά μου. Εγώ και ο Τζακ.. Ο Τζακ! (Εκείνη την στιγμή σκέφτηκα να της πω για το όραμα του Τζακ)
Σελίν: Τι ο Τζακ?
Τζεν:Σελιν ο Τζακ πριν μου είπε ότι όταν άγγιξε το χέρι σου είδε ένα οραμα. Είδε λέει μια υποβρύχια σπηλιά μέσα στην θάλασσα και το φως.
Σελιν: Ώστε γιαυτό αυτές οι ερωτήσεις.
Τζεν: Καλά αυτές θα στις έκανε ουτοσιαλλος αλλά δεν θα επέμενε τόσο αν δεν θα το είχε δει.
Σελίν: Αυτό κάτι μου θυμίζει.
Τζεν: Τι??
Σελίν: Πάρε την αδερφή σου τηλέφωνο. Δεν θα τα λέω δύο φορές.
Εκείνη την στιγμή την παίρνω ανχομενη. Ευτυχώς έκανε ηλιοθεραπεία και το απάντησε. Έτρεξε χωρίς να πει τίποτα στους άλλους αφού ήταν μέσα και έπαιζαν. Κανείς δεν ξέρει πως το πήραν όταν δεν την είδαν στην πετσέτα της. Ήρθε τρεχαλα μπαίνει μέσα στο σπίτι λαχανιασμενη από το τρέξιμο.
Αουρορα: Τι έγινε? Που είναι ο Τζακ??
Τζεν: Τον έδιωξα. Μεγάλη ιστορία. Άστο αυτό τώρα. Σελίν πες μας.
Εκεινη την στιγμή η Αουρορα κλείνει την πόρτα,τις κουρτίνες και έφερε πατατάκια. Την κοιτάω νευριασμενη και εκείνη σηκώνει τους ώμους. Θέλει και ατμόσφαιρα το κορίτσι.
Σελίν: Λοιπόν.. Όπως σας είπα η αρχηγός είχε παντρευτεί έναν γοργόνο, η αρχηγός μας είναι και βασίλισσα μας. Αυτοί τέλος πάντων έκαναν δύο παιδιά. Δυδιμα, και τα δύο γοργόνοι. Όμως το ένα γεννήθηκε με πόδια και το άλλο με ουρά. Τον έναν τον ονόμασαν Ίαν και τον άλλον Τάι. Ο βασιλιάς Βερένο αυτόν με τα πόδια τον Ίαν τον έστειλε στην στεριά, όπου νόμιζε ότι άνηκε, η βασίλισσα τα πήρε και τον χώρισε γιατί την πόνεσε αυτό που έκανε. Όμως όταν έφυγε ο Βερένο πήρε και τον Τάι μαζί του. Χωριστηκαμε από τότε σε γοργόνες και Ποσειδώνες. Έτσι έβαλαν το όνομα τους μετά τον χωρισμό γιατί μπορούσαν να ελέγξουν τις τροιενες ώστε να μας βλάψουν. Όμως κανένας δεν μας έβλαψε ποτέ. Ο βασιλιάς δεν το ήθελε. Όσο κακός και αν νομίζουμε πως είναι είμαι σίγουρη πως αγαπάει ακομα την βασίλισσα. Όμως εκείνη δεν μπορεί να τον συνχωρέσει μετά από αυτό.
Αουρορα: Ναι αλλά ο Ίαν θα πέθαινε αν δεν τον πήγαινε στην στεριά σωστά? Δεν μπορεί να αναπνεύσει.
Σελίν: Φυσικά και μπορούσε. Και εσείς μπορείτε ακόμα και με τα πόδια σας πλέον. Απλά το θεωρούσε ντροπή. Ακόμα και αν μετά απέκτηζε την ουρά του. Το βρήκαν μετά το μωρό το μεγάλωσαν και κάνεις δεν θα μάθει ποτέ το παρελθόν του. Ο Ίαν ζει. Και έχω την εντύπωση ότι μετά το όραμα του Τζακ πως κάτι τον συνδέει με την θάλασσα.
Τζεν: Θα το ψάξω. Θα το ανακαλύψω. Και θα το μάθουμε. Κάτι άλλο που ξέρεις για τον Ιαν?
Σελίν: Όχι άλλα ξέρω ότι όταν η βασίλισσα μου τα εξηγούσε αυτά πως αν θα τον έβλεπε ακόμα και τώρα μετά από τόσα χρόνια θα τον αναγνώριζε. Μόνο σε εμένα τα εμπιστεύτηκε και τώρα... με εξωρισε.. 😢😢
Η Σελίν άρχισε να κλαίει. Εγώ και η Αουρορα κοιταχτηκαμε και την πήραμε αγκαλιά.
Αουρορα: Σταμάτα θα σε ξανά βάλουν στο κοπάδι αν βρούμε τον Ίαν και σώσουμε την θάλασσα. Θα τα καταφέρουμε μαζί. Είμαστε 3 γοργόνες-ενα μιρκο κοπάδι. Εμείς είμαστε το κοπάδι σου τώρα. (της είπε και της χαμογέλασε. Η Σελίν συγκινήθηκε και χαμογέλασε πίσω)
Τζεν: Έχω μια δουλειά θα επιστρέψω σε λίγες ώρες.
Τους είπα και βγήκα από το σπίτι. Πήγα να βρω τον Τζακ. Όταν πήγα σπίτι του μου είπαν οι γονείς του ότι δεν ήταν εκεί και πως πήγε στην θάλασσα που κάνει σερφ. Πριν φύγω σκέφτηκα να τους ρωτήσω κάτι.
Τζεν: Πρέπει να σας κάνω μια ερώτηση.. Αν είχατε την καλοσύνη να περάσω?
Μπα-τζακ: Μα φυσικά γλυκιά μου μην ζητάς αδια.
Καθησαμε στο καθιστικό και τους είπα ότι είχα να πω.
Τζεν: Ωραία με τον Τζακ γνωριζόμαστε περίπου 2-5 μήνες τώρα πια. Έχω καταλάβει ότι κάτι τρέχει.. Πείτε μου κάτι.. Μήπως τον ηοθετισατε(ναι δεν ξέρω πως γράφεται) όταν ήταν ακόμα μωρό? (τους είπα με λυπημένο και ευγενικό τρόπο έτσι ώστε να μην τους θίξω)
Μα- Τζακ: Αχχ... 😞Αργά ή γρήγορα θα μαθευοταν. Ναι γλυκιά μου δεν είναι δικό μας παιδί. Προσπαθήσαμε να του το πούμε πολλές φορές αλλά δεν ήθελε να ακούσει ήθελε να ξέρει ότι ήταν δικό μας παιδί. Μας αγαπάει πολύ και δεν του αρέσει να συζητάμε γιαυτό. Νομίζω έχει καταλάβει και ο ίδιος ότι δεν είναι δικός μας. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε παιδί. Γιαυτό και. (την διέκοψα γιατί ήταν έτοιμη να κλάψει)
Τζεν: Όχι κυρία Βίκυ! Δεν χρειάζεται να κλαίτε σας παρακαλώ. Σταματήστε. Θα του μιλήσω εγώ.
Μπα-Τζακ: Μα πως θα φτάσεις εκεί?
Τζεν: Ρολλερ?
Έφυγα από το σπίτι τους δίνοντας και στους δύο μια σφιχτή αγκαλιά και έτρεξα σπίτι μου. Πήρα το ρολερ και έφυγα τρεχαλα. Τα έβαλα και ξεκίνησα να πάω στην παραλία που βρισκόταν ο Τζακ. Τον είδα να κάθεται στην άμμο. Έβγαλα τα ρολερ και το πλησίασα αργά.
Τζεν: Τζακ?
Τζακ: Τι θες εδω? (μου είπε χωρίς να με κοιτάξει καν)
Τζεν: Πήγα από το σπίτι σου.. Δεν ήσουν εκεί και οι δικοί σου μου είπαν ότι είσαι εδώ και είπα να σου πω ένα γεια.
Τζακ: Ξέρω ότι δεν ήρθες μόνο για ένα γεια!
Τζεν: Τζακ άκουσε με..(του είπα και έκατσα δίπλα του) πριν σου πω θέλω να μου απαντήσεις σε μια ερώτηση.
Τζακ: Πες μου.
Τζεν: Τι σαρεσει στην θάλασσα?

Γειά σας ψαράκια μου!!! 😁 Το ξέρω, το ξέρω! Έχω 2 μέρες να ανεβάσω. Μα! Ανέβασα σήμερα και ελπίζω να σας άρεσε. Συγνώμη που δεν ανέβαζα δεν είχα ελεύθερο χρόνο. Βρήκα όμως σήμερα. Τι θα απάντηση ο Τζακ στην Τζεν? Τι σχέση έχει με την θάλασσα? Τι θα γίνει με τους επιστήμονες? Και τι θα κάνουν οι 3 γοργόνες για να τους σταματήσουν? Θα τα μάθουμε σιγά σιγά στα επόμενα κεφάλαια! Τα λέμε ββυς!! 😘

Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora