Δυστυχία ή Ευτυχία?

32 7 0
                                    

Βουτάω μέσα έτοιμη να τα δώσω όλα για να σώσω τον μόνο άνθρωπο που ερωτεύτηκα αληθινά!...
Πηγαίνοντας στην Ωκεανία είχα ξεχάσει πόσο θα μου έλειπαν όλα τα πλάσματα του βυθού. Συνάντησα καρχαρίες, χρυσόψαρα και τσουχτρες οι οποίες ήταν οι προστάτες τις Ωκεανίας.

Όμως εμένα με ήξεραν από την πρωιγουμενη φορά που είχα ξανά έρθει

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Όμως εμένα με ήξεραν από την πρωιγουμενη φορά που είχα ξανά έρθει. Με άφησαν να περάσω και έτσι σύντομα έφτασα στον θρόνο όπου βρήκα την βασίλισσα και μπροστά της η Αουρορα με την Σελίν.
Τζεν: Που είναι??!! 😠
Αουρορα: Τζεν!? Είσαι και πάλι.. Γοργόνα?? 😃
Σελίν: Μα πως? Μπορεί να μην σου πείρε όλες τις δυνάμεις..
Τζεν: Όχι δεν μου της πήρε και μην σου πω ότι νιώθω πιο δυνατή. Τώρα πείτε μου που βρίσκεται??
Β. Μέριλιν: Ποια είσαι καλή μου γοργόνα?
Τζεν: Είμαι το κορίτσι του γιου σας. Αγαπάει εμένα και όχι την Ρενέ. Το ξέρω ότι τον αγαπάτε. Γιατί να του στερήσετε την ευτυχία??
Β. Μέριλιν: Εγώ... Ο Ίαν πιστεύω θα ζει καλύτερα εδώ.. Με την αληθινή του οικογένεια. Και η Ρενέ δεν είναι κακιά.
Τζεν: Ναι μα δεν ξέρετε τι έκανε στην Σελίνα! Εκείνη έσωσε το γοργονακι και θυσιάστηκε ώστε να μην δουν το γοργονακι αλλά εκείνη. Η Ρενέ το άρπαξε και οταν γύρισε στην Ωκεανία σας είπε ψέματα ότι εκείνη τον έσωσε ενώ η Σελίν παραδόθηκε στους ανθρώπους για να σας αποκαλύψει. Δεν καταλαβαίνετε?? Η Ρενέ είναι κακιά και θέλει να παίρνει την ευτυχία των άλλων μόνο και μόνο επειδή εκείνη από μόνη της δεν έχει. Και της φαίνεται λάθος να έχουν οι άλλοι ενώ εκείνη όχι.
Β. Μέριλιν: Μα εσύ.. Πως?
Τζεν: Η Σελίν μας τα είπε και εμείς καταλάβαμε ότι την εξωρισατε άδικα. Μπορείτε να επανορθωσετε αφήνοντας τον γιο σας Ίαν να ζήσει στον κόσμο μας και να επισκεφτετε την Ωκεανία συνέχεια. Επίσης να ξανά βάλετε την Σελίν στο κοπάδι και να την αφήνετε να επθσκεφτετε τον δικό μας κόσμο ώσπου να βρούμε λύσεις με την αναγνώριση σας.
Β. Μέριλιν: Έμαθα κάτι από σένα σήμερα... Είσαι πολύ έξυπνη, ακόμα και αν δεν είσαι γοργόνα, θα αφήσω τον γιο στην αληθινή του αγάπη γιατί τον έχασα μια φορά, δεν θέλω να με μισήσει. Δεν ξέρετε πόσο πονάει..
?? : Μητέρα! Ο γάμος αρχίζει. Που είναι ο Ιαν?
Γύρισα και κοίταξα ένα νεαρό παλικάρι-γοργόνο που είχε την ίδια ουρά με τον Τζακ αλλά καμία σχέση εμφανισιακά. Μια από τα ίδια εγώ και η Αουρορα.
Β. Μέριλιν: Τάι δεν θα γίνει ο γάμος. Ο Ίαν αλλιώς Τζακ θα είναι μαζί με την Τζεν.
Τάι: Ευτυχώς!..αλλα εσύ ποια είσαι?
Β. Μέριλιν: Γιατί ευτυχώς?
Ται: Όλες οι γοργόνες και οι Ποσειδωνες ξέρουν ότι η Ρενέ είναι η πιο κακιά γοργόνα σε όλον τον Ωκεανό μητέρα.
Β. Μέριλιν: Γιατί ήμουν τόσο έξω από όλο αυτό?
Τζεν: Ται? Είμαι η Τζένιφερ Τρειβορ. Άνθρωπος της στεριάς. Και ο Τζακ είναι αθώος και ήθελε απλά να μιλήσει στην μητέρα του. Η οποία τον παρακίνησε να κάνει κάτι που δεν θέλει.
Ται: Χάρηκα λοιπόν, εμμ.. Σελίν πάμε να ακυρώσουμε τον γάμο. Θα το πούμε πρώτα στον πατέρα μου.
Β. Μέριλιν: Εσύ και η Αουρορα πηγαίνετε στον Τζακ. Ο φρουρός θα σας πάει σε εκείνον.
Αουρορα: Ευχαριστούμε.
Μέσα σε μια μεγάλη ανοιχτή σπηλιά μας πήγε ο φρουρός και μετά έφυγε. Μπήκαμε μέσα και είδαμε τον Τζακ σκυμμένο να κλαίει. Κολυμπησα γρήγορα κοντά του και τον αγκαλιάζω.
Τζεν: Δεν θα παντρευτείς σήμερα. Μίλησα εγώ στην Βασίλισσα. Είσαι πλέον ελεύθερος από τον γάμο.
Τζακ: Τζεν?!?! Είσαι γοργόνα? Μα πως?
Τζεν: Δεν ξέρω, περίεργο εε? 😅 Στο θέμα μας τώρα.
Η Αουρορα περίμενε στην είσοδο της σπηλιάς και κρατούσε τσιλιες.
Αουρορα: Παιδιά ο Βασιλιάς μιλάει με την Ρενέ, νομίζω πρέπει να το δείτε αυτό!
Πήγαμε γρήγορα κοντά της και είδα μια όμορφη γοργόνα θυμωμένη να κοιτάει τον βασιλιά.

Κάτι πάει στραβά με τα πόδια μου! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora