.6.

72 10 0
                                    

Gabriel pocházel z chudé, ale vzato milující rodiny. Žil pouze se svou matkou a mladší sestrou. Jeho otce tížil stres, vyhazov z práce a hledání nové ho zcela vyčerpalo. Své starosti se rozhodl zbaběle ukončit jedním výstřelem, namířeným k jeho hlavě.
Tudíž nebylo divu, že musel skončit se školou a hledat si práci. Jeho matka by to jakožto servírka sama neutáhla. A on by nerad přišel o jejich milovaný dům.
Vždy to svému otci zazlíval. Opustil je. Byly časy, kdy neměli co jíst a on se na ně vykašlal. Ukončil svůj život, aby se tím nemusel už trápit. Jak ubohý tah z jeho strany.

Naopak náš mladý podnikatel pocházel z velké a úplné rodiny. Měl tři starší bratry, které z celého srdce nenáviděl. Z jeho otce mu bylo špatně, neměl jaksi žádnou kuráž a vyřazovala z něho slabota. Pohrdal jim. Naopak svou matku vždy respektoval a obdivoval. Byla to úplná vůdkyně. Svou úspěšnou firmu vedla vždy kupředu. A narozdíl od jeho otce, ona překážky nepodlézala, ale přeskakovala.
Vždy se snažil být jako ona. A ona z toho měla vždy velkou radost. Tudíž není divu, že byl on ten, kdo v její závěti získal její firmu.
Jeho otec se poté odstěhoval na klidné místo, poblíž lesa a užíval si klid a svobodu, kterou tím získal. V očích v jeho nejmladšího syna se z něho stal  už nadobro úplný ubožák.

Možná to byla nenávist k otci, kterou oba sdílely, co je nakonec spojila dohromady. Nebo v tom bylo něco víc, kdo ví.

Ale ani jeden z nich to nechápal.

Srdce z kamene ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat