Baekhyun ' un anlatımından;
Soo ile kantinde otururken sevgilimin bize doğru geldiğini görünce yine bir yere gideceğimizi anladım. Ama yanlış anlamışım çünkü ondan hiç beklemediğim bir şeyi yapıp yanımıza oturdu ve konuşmaya başladı."Eee nasılsınız. "
"Sevgilim ateşin falan mı var acaba. Çünkü şuan beni alıp bir yere götürmen gerekirdi."
"Baek haklı chan. Hasta mısın acaba?"
"Yah! Neden bana öyle bakıyorsunuz. Sadece bu günlük sevgilim ve arkadaşı ile birlikte bir gün geçirmek istedim. Ama bunu istemekte yanılmışım sanırım. "
"Chan ne saçmalıyorsun sen sevgilim. Ne yanılmasından bahsediyorsun. Tabii ki de üçümüz beraber bir gün geçirebiliriz."
Kyungsoo ' nun anlatımından;
Chanyeol sevindiğini belli eden hareketler yapmaya başlayınca yine baek ile birbirimize bakıp 'olmamış bu çocuk' bakışları attık.Ders zili çalınca oflayarak sınıfa gittim. Çünkü ne baek ile ne de chan ile aynı sınıftaydım. Ne yazık ki kai ile aynı sınıftaydım. Ama umrumda değildi ve her zaman ki gibi sadece uyuyacaktım. Tam uykuya dalacakken yanıma birinin oturduğunu hissettim. Kafamı kaldırmadan dönüp baktığımda ise oturan kişinin kai olduğunu gördüm ve tekrar uyumaya devam etmeye çalıştım .
"Hey soo!! Neden hep derslerde uyuyorsun . Yoksa ezikliğe devam mı ediyorsun ha."
" Git başımdan kai. Seninle uğraşacak zamanım yok. Sadece uyumak istiyorum o kadar. Ayrıca küçük bir hatırlatma. Benim notlarım bu sınıfın en iyisi."
" Kafamı şişirdin soo tebrikler. Gidiyorum ben ya."
En sonunda gitti ve bende güzel uykuma devam ettim.
Fazla uyumuş olacaktım ki kalktığım da okul çıkışına az bir süre kalmıştı. Oysa 2. derste uyumuştum ben. Hoca dersi bıraktığında çantamı topladım ve çıkışta sahile gitmeyi planladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Garden(Kaisoo)
RandomDo kyungsoo kendi halinde bir üniversite öğrencisiydi. Ve kai de soo'nun kabusu... Hadi bu kitabı ve kaisoo'nun maceralarını beraber keşfedelim.