(10)

226 12 12
                                    

Kai ' nin anlatımından;
Alarm ' lardan ve onların sesinden nefret ettiğimi söylemiş miydim . Eğer hayırsa bu lanet alarm ve sesinden nefret ediyorum.

Yataktan zor da olsa kalkıp elime gelen ilk şeyi giyip okula doğru yürümeye başladım. Evet bu lanet okuldan da nefret ediyordum. Okula gelir gelmez sehun sırtıma atlamıştı.

"Yah! Sehun. Belimi kırsaydın be. Hayır madem sırtıma atlayacaksın haber ver."

"Haber verirsem güzel olmazdı bir kere."

Güzel olmazmış. Belim çıkacaktı burada. Daha fazla onu takmayıp sınıfa gittim. Sınıfa geldiğimde sadece bir kaç kişinin olduğunu gördüm. Sırama oturduktan sonra sınıfa tekrar göz gezdirdiğimde soo ' nun uyuduğunu ve san ' ın da onun saçlarıyla oynadığını gördüm .

Ama bir dakika ben bunu neden kıskanmıştım ki... Ah tanrım! Sanırım kafayı yemek üzereyim. Hayır üzere değil tamamen kafayı yedim. Ben... ben soo 'yu nasıl kıskanırım. Bu konuyu ya sehun ile ya da taemin ile konuşmam lazım.

Kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım. Kafama gelen sert cisimle uyandım. Anladığım kadarıyla sınıfa gelen matematik hocası benim uyumaktan rahatsız olup kafama kullandığı tebeşirlerden birini atmıştı ve ben kalkar kalkmaz konuşmaya başlamıştı.

"Kim jongin. Neden seni bir çok kez uyarmama rağmen hala dersimde uyumaya devam ediyorsun. "

"Çünkü sizden nefret ediyorum."

"Sen ne... Hemen sınıftan çıkıyorsun kim jongin. Yoksa yine müdür beyle konuşmaya gidiceksin."

Sinirlenmiş olacak ki hala çıkmamı bekliyordu.
Sınıftan çıkmak için kalktığımda aklıma gelen fikirle gülümsemiştim. Hadi ama herkesin bir eğlenceye ihtiyacı vardır öyle değil mi.

Herkesin şaşıracağı bir şeyi yapıp sınıftan çıkarken yanımda kyungsoo 'yu da almıştım. Hoca arkamdan bağırmaya devam ederken onu takmayıp kyungsoo 'yu kolundan daha sıkı tutup onuda peşimden götürmeye devam ettim.

Sonunda kimsenin bilmediği -artık kyungsoo 'nun da bildiği- özel yerime gelmiştim.

"Sen... Sen deli misin kai? Madem kendini yakıyorsun peki neden beni de peşinden getiriyorsun ha. Sen cidden delisin."

"Evet deliyim soo. Yeni farketmiş olman senin sorunun. Şimdi o çeneni kapat ve zilin çalmasını bekle.

Bana sinirle bakmaya devam ederken bu sefer neden onu bu halde tatlı bulduğumu anlamaya çalışıyordum. Kesinlikle sehun ve taemin ile konuşmam lazımdı. Hemde acil bir şekilde.

Moon Garden(Kaisoo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin