(12)

188 13 5
                                    

Baekhyun 'un anlatımından;
Soo 'nun omzunda kaç saat ağladığımı hatırlamıyorum. Bugün yaşananlardan sonra kendimi toparlayacağımı sanmıyordum.

Aslına bakarsak neden ayrıldığımızı bende bilmiyordum. Birden tartışmaya başladık ve bu tartışmaya kavgaya dönüştü. Bu kavganın sonucunda da ayrılmıştık. Şimdi ben bu beldeysem kim bilir o ne haldeydi.

Başımı soo 'nun omzundan kaldırıp onunla biraz da olsa konuşmaya çalıştım.

"Soo. Biraz yanlız kalmak istiyorum. Sadece birazcık olur mu?"

"Hayır baek. Seni bu halde bırakamam. En azından kendine gelene kadar. "

"Lütfen Soo. Sadece şuan yanlız kalmak istiyorum. Lütfen."

"Peki. Şimdi gidiyorum ama yanına gelicem yine tamam ?"

"Tamam."

Soo gidince biraz su içip odama çıktım. Odama girince dikkat çeken tek şey chanyeol 'ın bana doğum günümde aldığı hediyeydi. Bu bir kar küresiydi. Onu elime alıp çalışmasını sağladım.

Kar küresi her yanıp söndüğünde ağlamaya devam ettim.

Chanyeol 'ın anlatımından;
Bu içtiğim kaçıncı içkiydi bilmiyorum. Ama kafam tam anlamıyla güzeldi. Yanımda tao 'yu da getirmiştim ama şuan yanımda değildi. Kesin yine birini bulmuştur.

Düşüncelerimden sıyrılmayı başardığımda aklıma baek geldi. Sanırım onu düşünmekten deliricektim. Ani başlayan bir kavga sonucunda ayrılmıştık. Biz nasıl ayrılabildik diye düşünmeden duramıyorum.

Tao yanıma geldiğinde ona baek 'in yanına gideceğimi söyledim. Ama tao buna izin vermemişti. Çünkü oraya gidersem eğer yine kavga edebilirmişiz. Hadi ama ben sadece ona sarılıp saçlarını okşamak istiyorum.

Eve geldiğimde babam bu halimi görüp beni dövmüştü. Çünkü ona bir daha içmeyeceğime dair söz vermiştim ve bugün o sözü bozmuştum. Odamdaki banyoya girip soğuk bir duş almıştım. Üstüme bol şeyler giydikten sonra kendimi yatağa atıp uyumaya çalıştım.

Moon Garden(Kaisoo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin