(19)

169 13 0
                                    

Kai 'nin evinden ayrılıp kendi evime gelince evde olan baekhyun tarafından soru ve sevgi yağmuruna tutulmuştum. Onu geçiştirip soğuk bir duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra bir anlığına acıktığımı hissetmiştim.

Mutfağa inip kendime küçük bir tost hazırlamaya başladığımda baek 'in gittiğini anlamıştım. O zaten hep böyle yapardı. Yani soru yağmuruna tutup her şeyi öğrendikten sonra çekip giderdi.

Tostumu bitirdiğimde saatin çok geç olduğunu  görüp uyumak için odama çıktım. Odaya girer girmez kendimi yatağa atıp rahat bir şekilde uyumayı dilemiştim.

Baek 'in anlatımından;
Soo 'dan herşeyi öğrendikten sonra chanyeol 'ın yanına gelmiştim. Aslında soo ve kai için güzel planlarım vardı. İlki o ikisini sevgili yapmaktı. Ama bu planın gerçek olması için bundan önce bir kaç tane daha plan yapmam gerekiyordu. Chan 'ın benimle ilgilenmesini sağlayarak konuşmaya başladım.

"Chan. Sende soo ve kai arasında bir şeyler olduğunu hissettin mi hiç sevgilim?"

"Evet baek. Sanki aralarında küçük bir şey varmış gibi. Bir dakika. Sen bir planın olmadığı sürece böyle bir konudan asla bahsetmezsin. Ne planlıyorsun yine sevgilim."

"Aslında evet bir planım var. O ikisini sevgili yapmaya karar verdim. Sence de sevgili olduklarında çok tatlı olmazlar mı chan? Ah tanrım. Chanyeol galiba sevgilin büyük bir kaisoo shipper olacak."

"Bende seni seviyorum baek. Evet evet çok yakışıklı olduğumu da biliyorum. Ah baek beni sevdiğini söylemeyi bırakmalısın artık. Evet ben seninle evleneceğim baek-ah."

Ben bunları ne zaman söylemiştim. Ah!! Yine aynısını yapıyordu. Ne zaman kaisoo desem hep böyle saçmalamaya başlardı. Ve yine olmuştu. Evet onu çok seviyordum. Ama bu onun böyle saçmalamasına izin vereceğim anlamına gelmezdi öyle değil mi?

Sehun 'un anlatımından ;
Ders başladığından beri baek 'in bir şeyler planladığını anlamıştım. Onunla çok konuşmuşluğumuz yoktu. Yanına oturup onunla konuşmaya başladım.

"Baek. Sence kai ve soo arasında bir şeyler mi var? Yani gerçekten çok tuhaf davranıyorlar."

"Kesin bir şeyler planladığımı anladın oh sehun. Yoksa sen hayatta yanıma gelmezsin. Ve evet bende o ikisinin arasında bir şeyler geçtiğini düşünüyorum. Planım ise o ikisini sevgili yapmak."

"Ciddi misin? Peki bu plan nasıl gerçekleşecek baek. Çünkü bende böyle bir şeyin olmasını istiyorum."

"Eğer bana yardım edersen neden olmasın oh sehun."

"Hmm. Tamam. Sana yardım edeceğim byun baekhyun. "

Moon Garden(Kaisoo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin