Kyungsoo ' nun anlatımından;
Zil çaldığında acıktığımı anlamam uzun sürmemişti. Kantine inip kendime atıştırmalık bir şeyler aldım ve baekhyun ' u aramaya başladım. Onu bulduğumda yanında tanımadığım iki kişiyle beraber oturuyordu. Beni görünce el sallayıp yanına gitmemi işaret etti.Yanına gittiğimde ben sormadan yanındakileri tanıtmaya başladı.
"Soo bak bunlar wooyoung ve san. Onlarla bu sabah tanıştık ve şuan arkadaşız. "
"Merhaba ben kyungsoo. Tanıştığıma memnun oldum wooyoung ve san."
"Bizde memnun olduk soo."
Biraz daha sohbet edip yemeğimizi yedik. O ikisi o kadar iyi anlaşıyordu ki bir anlığına onları kardeş sanıp sordum. Ama yanılmıştım.
"Şey wooyoung. Siz kardeş misiniz?"
"Ne hayır soo o ikisi kardeş değil. "
"Ama baek onlar çok iyi anlaşıyorlar. "
"Soo onlar çok iyi anlaşıyorlar çünkü onlar sevgili."
"Ne? Ah özür dilerim. Bir an bu kadar iyi anlaştığınızı görünce kardeş sandım. Tekrar özür dilerim."
Wooyoung ve san gülerek birbirlerine baktıktan sonra bir sorun olmadığını ve herkesin onları kardeş sandığını söyledi.
Yemeğimizi bitirip sınıflarımıza gittik. Baekhyun ile wooyoung aynı sınıftaydı. San ile de ben aynı sınıftaydık. San oturacak bir yer bulamayınca yanımı gösterip oturmasını söyledim. O da gülümseyerek yanıma oturdu.
Ders tarih olduğu için ikimizde uyumuştuk . Sanırım tarih dersini sevmeyen bir tek ben değildim. Sanırım ikisiyle de iyi anlaşacaktık.
Omzumun dürtüldüğünü hissettiğimde uyandım ve kim olduğuna baktım. Tabii ki de baek ' ten başkası değildi. Ona sorar gözlerle bakınca yanıma oturup konuşmaya başladı. Sanırım san wooyoung 'un yanına gitmişti.
"Soo bugün okul çıkışı sen ben chanyeol ve woosan ikilisi bir yerlere gidip geziyoruz tamam mı. Hayır itiraz kabul etmiyorum. Ya geleceksin ya da geleceksin soo."
"Aish peki gelirim. Ama beni yanlız hissettirmiceksin baek. Şuna bak 2 sevgilinin yanında tek kaldım. "
"O zaman jongin ' i de çağırırız. Sende tek hissetmezsin. "
"Bir dakika. Jongin ne alaka?"
"Ah soo. Ben en büyük kaisoo fanıyım. İkinizi sevgili olarak hayal ettim de. Tanrım çok tatlısınız."
"Saçmalama baek. Sen yine hayal dünyanda gezintiye çıkmışsın. Hadi sevgilinin yanına git de senin aklını geri getirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Garden(Kaisoo)
RandomDo kyungsoo kendi halinde bir üniversite öğrencisiydi. Ve kai de soo'nun kabusu... Hadi bu kitabı ve kaisoo'nun maceralarını beraber keşfedelim.