Soo ' dan devam;
Okul çıkışı baek'in zoruyla sahile gelmiştik. Ben,baek,chanyeol,wooyoung,san ve kai. Evet yine baek'in zoruyla gelmişti kai. Biz konuştuktan sonra hemen onun yanına gidip bizimle gelmesini istemiş. Tanrım neden o olmak zorundaydı.Önümüzde küçük ve tatlı bir kafe gördüğümüzde wooyoung sevimli bir şekilde san ' a dönüp konuşmaya başladı.
"San-ie hadi burda güzel tatlılar yiyelim olur mu? Lütfen san-ie tatlıları ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum sevgilim biliyorum. Eğer diğerleri de gelmek isterse neden olmasın. "
Ben tam kabul edecektim ki yine baek planını ortaya attı.
"Aslında hepimiz çift halinde takılsak nasıl olur? Yani wooyoung ve san , chanyeol ve ben , kai ve d.o"
"Saçmalama baek buraya hepimiz geldik. Neden burdan sonra ayrılalım ki?"
"Aslında bu iyi bir fikir baekhyun. O zaman hadi wooyoung bir an önce tatlı yemek istiyorum."
Herkes onaylayınca şaşırmıştım. Ah bilirsiniz kai ile baş başa kalmak istemiyordum.
Sahilde biraz daha yürüdükten sonra eve gitmek istediğimi söyleyince kai de eve kadar benimle gelmek istedi. Onu onaylayıp yürümeye devam ettim.
Yolun yarısında kris karşımıza çıkmıştı. Kris kim mi? Ops! Size onu tanıtmadım değil mi? Özür dilerim bu benim hatam lütfen beni affedin.
Kris benim eski sevgilim. Ve evet kai 'nin bir kaç gündür yolunu kesip tehdit eden kişi de o.
O sinirli olacak ki yüzünden anlaşılıyordu zaten. Bize bakıp sert ve net bir dille konuşmaya başlayınca biraz korkmadım değil yani.
"Sen. Seni uyardığımı hatırlıyorum ismin her neyse. Ve sen kyungsoo. Seni ne kadar çok özledim biliyor musun sevgilim?"
"Eski. Eski sevgilim diyecektin heralde. Çünkü ben de senden ayrıldığımı hatırlıyorum kris wu."
"Ayrılmak mı? Ne zaman? Ben neden ayrıldığımızı bilmiyorum?"
"Çünkü sen bir psikopatsın kris. Beni kullanıp atan bir psikopat. Hatırlasana tao ' ya da aynısını yapmıştın. Ve suho ' ya. Ve lay ' e. Sen inanılmaz bir insansın. Cidden sana inanamıyorum artık kris. Artık peşimi bırak. "
"Onu duydun. Peşini bırak artık. Sen. Sen cidden piç kurususun."
Ne!? Ah hayır. O son sözü söylemeyecektin kai. Kris daha da sinirlenmiş olacak ki sessiz bir şekilde küfür edip yanımızdan ayrıldı. İçimden rahat bir nefes alıp dayak yemeğimize şükrettim. Çünkü kris ' di bu bize her şeyi yapabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Garden(Kaisoo)
RandomDo kyungsoo kendi halinde bir üniversite öğrencisiydi. Ve kai de soo'nun kabusu... Hadi bu kitabı ve kaisoo'nun maceralarını beraber keşfedelim.