(6)

294 14 3
                                    

Kim jongin ' in anlatımından devam;
Son bir kaç gündür takip ediliyormuş gibi hissetmem devam ediyordu. Ama her hissettiğimde arkamı döndüğümde kimse olmuyordu.

Açıkçası korkmaya başlamıştım. Evet doğru duydunuz. Ben Kim Jongin bir şeylerden korkmaya başladı.

Yine ve yine boş sokakta tek başıma dolanıyordum. Ama tek bir farkla bu gün o hissi hiç almamıştım . İçimden tam da bunu düşünürken yine aynısı oldu.

Cidden neden hep böyle hissediyorum. Ama bu sefer o kadar emindim ki arkamda birinin olduğuna ve beni takip ettiğine. Biraz daha yürüdükten sonra biri önüme geçip beni durdurmaya çalıştı ve bunu başardı da.

Bir süre ikimizde birbirimize boş bir şekilde baktıktan sonra önümdeki çocuk konuşmaya başladı.

"Kai ya da jongin ismin her neyse işte. Bir kaç gündür seni takip ediyorum ve sende bunun farkındasın. Ve se-"

"Kısa kes ve ne diceksen çabuk söyle senin gibileriyle uğraşamam."

"Seni bir kaç gündür eski sevgilimin yanında ve yakınında görüyorum. Ve açıkçası bundan rahatsız oluyorum. Anladığın kadarıyla da seni ilk ve son kez uyarmaya geldim. Ondan uzak dur."

"Ne yani ismini bile bilmediğim birinden mi uzak durucam. Ha ha ne kadar komiksin sen öyle ha."

"İsmini bilmediğini mi sanıyorsun. Ah ne kadar da ahmaksın sen öyle kai."

"O zaman o kişinin ismini söyle de bileyim değil mi?"

"Kyungsoo. D.O Kyungsoo."

dedi ve gitti.

Ne yani ben şimdi neredeyse hiç konuşmadığım bir insandan mı uzak durucam. Ah tanrım!! Dalga mı geçiyorlar benimle anlamadım ki.

Moon Garden(Kaisoo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin