POV EMMAS
Επιτέλους σχολασαμε , η Mia δεν ήρθε σήμερα και ανυσηχω..
Πάω να βγω από το σχολείο , βλέπω τον Scott να βγαίνει έξω από το σχολείο μαζί με τους άλλους και τον Louc
O Scott με κοιτάει και έρχετε προς το μέρος μου...
" Θα έρθεις για καφέ μικρή; "" Δεν ξέρω "
Του λέω και τον κοιτάωΤι τούτο στα καλά καθούμενα αρχίζει να σου λέω να πας σε πάρτυ και μαζί του για καφέ...
" Έλα κερνάω, μην μου το χαλάς "
Λέει και με τραβαει από το χέρι και με πάει στην παρέα του
Ο Lucas με κοιτάει και μετά κοιτάει τον Scott ...Δεν μιλάω καθώς όλοι είχαν καθίσει στο τραπέζι..Δεν ένιωθα άνετα...ο Scott φέρνει την καρέκλα του πιο κοντά σε μένα..
Τον κοιτάω και απλά προσπαθώ να χαμογελάσω χωρίς να δείξω ότι με πειράζει..." Μην με ντρέπεσαι, δεν θα σε φαω"
Λέει και με κάνει να χαμογελάσω." Εντάξει"
Του λέω και βγάζω το κινητό μου από την τσέπη μου και χαζεύω στο ίνστα..Αυτός με κοιτάει , τον κοιτάω και γυρίζει το βλέμμα του..
Συγγνώμη φίλε μου αλλά εν ξέρω τι φάση περνάς πραγματικά...Ο Scott με είχε κάνει follow , τον κοιτάω και με κοιτάει και μου κλείνει το μάτι καθώς μου χαμογελάει...
" Είσαι κιουτ στις φωτο σου "
Μου λέει και χαμογελάει...Νιώθω τα μάγουλα μου να φλέγονται...
" έχει περάσει η ώρα πρέπει να φύγω"
Λέω και με κοιτάνε όλα τα παιδιά" Από τώρα, δεν θα κάνεις άλλο πάρεα με τον Scott; "
Λεει ειρωνικά ο Lucas , τον κοιτάω θυμωμένα..." Τα λέμε "
Λέω και σηκώνομαι απο την καρέκλα μου και φεύγω.." να σε παω ; "
Προσφέρεται ο Scott και τον κοιτάω καθώς και ο Lucas τον κοιτάει...
" Όχι ευχαριστώ"
Του λέω και φεύγω...Πάω σπίτι και ξαπλώνω , εφόσον μετά είχα γυμναστήριο και θα δω πάλι την φάτσα του
Απλώς αγνόησε τον Emma...
Λέω στον εαυτό μου και αφήνω την ανάσα μου ελεύθερη και κοιμάμαι...Ξυπνάω ενώ το κινητό μου χτυπάει...
Το σηκώνω×Ναι;
× Emma ? Κοιμάσαι?
× Τώρα Όχι , τι έγινε? Γιατί κοπάνα σήμερα στο σχόλειο?
× Άργησα να ξυπνήσω
× Τώρα εξηγήτε, ζητά συγγνώμη που με άφησες μόνη μου!
× συγγνώμη Emma μου..
× Καλώς
× Να έρθω από εκεί γιατί βαριέμαι;
× Σαν το σπίτι σου , σε περιμένω
Της Λέω και το κλείνω, σε περίπτωση που δεν καταλάβατε ήταν η Mia
ESTÁS LEYENDO
The player and the shy girl
Ciencia FicciónΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...