POV EMMA
Βγαίνω από τις τουαλέτες, δεν το πιστεύω πως με ακολούθησε ...
Αυτός ότι και να λέει το εννοεί τον έχω ικανό για όλα... Τον σιχαίνομαι απίστευτα...Γυρνάω πίσω μου και τον βλέπω να με κοιτάει, κοιτάω πλάι μπροστά και βγαίνω από το σχολείο...
Κάθομαι στο παγκάκι μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι, σκουπίζω τα δάκρυα μου και κάθομαι...
Μετά από κάτι λεπτά το κουδούνι χτυπάει όλοι έχουν αρχίσει να βγαίνουν έξω...
Η Mia κάνει την εμφανίσει της, με κοιτάει και τρέχει γρήγορα σε εμένα...Κάθεται δίπλα
" Είσαι εντάξει; τι έγινε;τι σου έκανε; "
" Είμαι εντάξει "
Της λέω και με κοιτάει στραβά..." Γιατί έφυγες έτσι από την τάξη; "
Με ρωτάει και εκείνη την ώρα περνάει ο Lucas από μπροστά μας, μου ρίχνει μια ματιά και μετά φεύγει..." Ήθελα να πάρω λίγο αέρα "
" Καλά "
Μου λέει αλλά δεν το πίστεψέ με ξέρει..." Θα πάμε για καφέ μετά; "
" Λέω να πάω σπίτι "
Της λέω και με κοιτάει λυπημένα
Ξεφυσαει και κοιτάει ολόκληρο το σχολείο ..Το κουδούνι χτυπάει άλλη μια ώρα και φεύγουμε, θέλω να πάω σπίτι να ξαπλώσω, δεν θα αντέξω άλλο...
POV LUCAS
Βγαίνω από το σχολείο αφού τόση ώρα κάθησα με το κινητό μου μέσα..
Βλέπω την Mia με την Emma να τις μιλάει ανακρίσεις η τύπισσα
Τι σε ενδιαφέρει εσένα μωρή!
Της Ρίχνω ένα βλέμμα και προχωράω προς το παγκάκι με την παρέα Μου..." Τι λέει; "
Λέω στα παιδιά και με κοιτάνε όλοι τους" Γιατί είναι κόκκινος στο μάγουλο εσύ; "
Με ρωτάει o Scott" Τι είμαι; "
Λεω και ακουμπάω το μάγουλο μου, ήταν ζεστό." Έχει κόκκινηση μπρο"
Κοιτάω προς το πάγκακι που καθόταν αυτή...
Τι χέρι έχει η πουτανα για να μου αφήσει κοκκινιλα..." Καμία αλλεργία θα είναι πάω στο μπάνιο να τσεκάρω "
Λέω και πάω προς το μπάνιοΤο κουδούνι χτυπάει την βλέπω να περνάει από τις τουαλέτες, αρπάζω το χέρι της , της κλείνω το στόμα γιατί πήγε να φωνάξει, κλείνω την πόρτα και την κολλάω πάνω στην πόρτα...
Την κοιτάω θυμωμένα...
Αυτή ανοίξει τα μάτια της και ξαφνιαζεται καθώς πάω πιο πίσω στην πόρτα και κολλάει κυριολεκτικά σαν βδέλλα πάνω τής..
YOU ARE READING
The player and the shy girl
Science FictionΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...