Η σερβιτόρα ερχετε και μας κοιτάει και τους δύο
" Τι θα πάρετε; "
" Μια βότκα με βυσσινο εσύ Emma;"
" Κάντε τες δύο "
Λέω και η σερβιτόρα φεύγει.." Λοιπόν δεν μου είπες, έπιασε το σχέδιο εχθές για την κοπέλα που θες "
" Δυστυχώς όχι Και απ' ότι είδα τα είχε με άλλον κι ολας"
" Κακό αυτό , θα ήθελα πολύ να είχε γίνει κάτι "
" Σε έβαλα και σε κόπο "
" Όχι δεν με έβαλες καθόλου, ξέρεις ότι άμα θες καμία βοήθεια εγώ είμαι εδώ "
" Εσύ τι έγινε με αυτόν ; Είδα χθες έγινε τσιτα "
" Άρχισε να μου λέει πάλι ότι με θέλει και μου συζήτησε συγνωμη για τον όρο που έσπασε, πάντως τα είχε ομολογήσει όλα όσο αυτός ήταν μεθυσμένος"
" Καλο αυτό συνήθως τα αγόρια δεν το κάνουν αυτό , αλλά δεν μου είπες πως τον λένε αυτό το παιδί; "
" Lucas είναι 19 έχει μείνει στην τάξη "
" Κάτσε τι ; Τον γνωστό Lucas Emma?"
" Ναι, και δεν ξέρω και πως μην με Ρωτάς καθόλου "
" Emma αυτός αλλάζει τις κοπελες να πούμε σαν τα πουκάμισα Όχι, να πούμε σαν τις μπλούζες που αλλάζεις καθημερινά"
" Όταν της φοράμε μετά τις βάζουμε για πλύσιμο, που λέει ο λόγος "" Το ξερω Austin πως δεν το ξέρω!! Το κακό είναι ότι τώρα μένω μαζί του για λίγο καιρό Γιατί γίνονται κάτι επισκευές στο σπίτι μου..Και το πιο μεγαλο κακό είναι ότι.."
Ο Austin με κοιτάει με απορία περιμένοντας να ακούσει αυτό που θέλω να πω
" Το πιο μεγαλο κακό είναι ότι νομίζω ότι τον ερωτεύομαι "
Εεε ναι αυτό ήταν το κεράσι στην τούρτα όπως λέμε...
" Πολύ πολύ μα πολύ κακό αυτό Emma"
" Το ξερω ότι δεν πρέπει αλλά δεν ξέρω "
" Emma εγώ εδώ είμαι σε ότι χρειαστείς"
Μου λέει και με παρηγορεί" Το ξερω Austin , φαίνεται και φαίνονταν απ την αρχή ότι είσαι άτομο που νοιάζεσαι για τους άλλους "
Χαμογελάω και χαμογελάει και αυτός μαζί μουΜου φαίνετε πως απόκτησα και αλλον έναν καλό φίλο..
Η σερβιτόρα μας φέρνει τα πότα και αρχίζουμε και πίνουμε σιγά σιγά...
" Εγώ στο λέω όμως από τώρα για να εξηγηθούμε, αν σε πληγώσει αυτός εγώ θα κάνω ότι μπορώ για να σε συνέφερω, θα κάνω ότι χρειαστεί "
YOU ARE READING
The player and the shy girl
Science FictionΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...