" Emma που στο διάολο ήσουν σε ψάχνω σε όλο το σχολείο "
Αρχίζω και κλαίω τόσο άσχημα πάνω του...Αυτός ξαφνιαζετε και με κοιτάει
"EMMA , ΤΙ ΕΓΙΝΕ ; "
Λέει ενώ με βλέπει να υποφερω από το κλάμα, έχω να κλάψω έτσι από τους γονείς μου ..
Είχα πλέον καταρρεύσει.." Είναι ηλίθιος τον μισώ, τον μισώ δεν θέλω να τον ξανά δω στην ζωή μου!!! "
Λέω και με κοιτάει λυπημένος" Όλα ένα γαμημένο κόλπο, οι έρωτες, οι υποσχέσεις του πάντα!!! "
Αυτός με κοιτάει λες και το περίμενε δεν ήξερε τι να πει..." Δεν θέλω να τον βλέπω πια στα μάτια μου, γιατί αν τον δω θα του σπάσω τα μουτρα !! "
Του λέω" Και καλά θα κάνεις "
Απαντάει και προσπαθεί να με καθησυχάσει...Περνώ την θεία μου τηλέφωνο
× Θεία, τι κάνεις;
× έγινε κάτι Emma?
× Ποτέ θα μπορώ να γυρίσω στο σπίτι?
× Σε 4 μέρες ακόμα τελειώνουμε
× Θεία μπορώ να πάω σε έναν φίλο μου, να κοιμηθώ εκεί ?
× Τι λες Emma Γιατί?
× να μωρέ οι γονείς του θα λείπουν και θέλει παρέα και με προσκάλεσε...
× Καλά εντάξει θα μιλήσω με την Μαμά του Lucas
× δεν χρειάζεται τώρα είμαι εκεί, θα της το πω εγώ
× Καλώς πάρε με τηλέφωνο
Μου λέει και κλείνω το τηλέφωνο Μου..Ο Austin με κοιτάει
Ναι συμφωνήσαμε να μείνω σε αυτόν , το σπίτι του το νοίκιασε και μένει μόνος του ,οπότε μπορώ να πάω να μείνω εκεί μαζί του...Είμαστε είδη στο σπίτι του Lucas , είμαστε στο δωμάτιο που κοιμόμουν.
Αρχίσαμε να μαζεύουμε τα πράγματα μου
Μετά από 20 λεπτά τελειώνουμε ...Πάμε στο σαλόνι
" Είσαι σίγουρη κορίτσι μου; "
Με ρωτάει ή μαμά του Lucas καθώς με κοιτάει" Ναι "
Απαντάω και ξεφυσαει" Μήπως έγινε κάτι μαζί με τον Lucas και δεν μας λες "
Μολις ακουω το όνομα του Lucas τρανταζομαι ενώ μπαίνω ξανά στοκ δικό μου κόσμο" Εμμ Όχι , απλώς από ο Austin θα είναι μόνος του στο σπίτι και θα του πάνω παρεα"
Της απαντάω και μας κοιτάει και τους δύο.." Πρέπει να φύγουμε , θα ξανά μιλήσουμε "
Της λέω και την αγκαλιάζω ενώ την ευχαριστώ για την φιλοξενία" Οποτε θες έλα να μας δεις , η πόρτα είναι ανοιχτή για εσένα Emma μου "
Κουνάω το κεφάλι μου θετικά..Βγαίνουμε έξω από το σπίτι και πάμε προς τo αμάξι του Austin
" σε ευχαριστώ πολύ Austin "
Του λέω και μου αχαμογαλει" Μην το συζητάς Emma δεν θα σε αφήνα έτσι"
Λέει και μπαίνουμε μέσα στο αμάξι και βάζει μπρος...
POV Lucas
Τόσην ώρα είμαι στο σπίτι της Lydias ,.βαρέθηκα και ετοιμάστηκα για να πάω σπίτι...
Εκείνη με κοιτάει και κατσουφιαζει
" Φεύγεις από τώρα; δεν θα κάνουμε άλλον ένα 2ο γύρω ;"" Πρέπει να πάω σπίτι "
Της απαντάω ξερά" Εκεί είναι αυτή "
" Άκου να σου πω , αέρα πήρες, σου έχω πει για την Emma δεν θα μιλάς έτσι! "
" Τι έγινε Lucas μήπως την ερωτεύτηκαμε και εμείς; "
" Είσαι ηλίθια δεν εξηγείτε αλλιώς"
" Τότε γιατί την προστατεύεις τόσο, ενώ εστισες ένα ολόκληρο κόλπο "
" Να σου πω ! Μαζέψου να μην σε ενδιαφέρει!Ότι γουσταρω θα κάνω! "
" Ναι για αυτό ζήτησες και την βοήθεια μου εε;;"
" Με βοήθησες ευχαριστώ, βουλώστω τώρα!"
Λέω και σηκώνομαι και φεύγω..
Μπαίνω μέσα στο αμάξι και πάω προς το σπίτι...
Τα λόγια της Emmas πριν με τάραξαν , έκανε λες και όντως με μίσει...
Αλλά ξέρω ότι δεν μπορεί να με μίσησει, δεν είναι του χαρακτήρα της...Παρκάρω και βγαίνω έξω από το αυτοκίνητο , το κλείνω και προχωράω προς το σπίτι, μπαίνω μέσα και βλέπω την μάνα μου να ετοιμάζετε για την δουλειά...
" Γεια σου Lucas"
" Γειαα"
Λέω ξέρω και πάω προς το δωμάτιο που κοιμάται η Emma .
Ανοίγω την πόρτα και δεν βλέπω κανέναν μέσα, το κρεβάτι στρωμένο, τα ντουλάπια άδεια χωρίς τα ρούχα της μέσα
Τι στο καλόΠάω ξανά στο σαλόνι
" Μαμά η Emma? "
" Έφυγε πήγε σε έναν φίλο της "
" Και τα πράγματα της Γιατί λείπουν; "
" Δεν κατάλαβες, θα μείνει εκεί προσωρινά "
"ΤΙ? ΣΕ ΠΟΙΟΝ;"
" Σε έναν Austin νομίζω έτσι το λέγανε το παιδί "
Αα τον πουστη....
Ήταν που δεν με ήθελες Emma.
Τότε γιατι έφυγες?" Πάντως έφυγε πολύ γρήγορα, μήπως έγινε κάτι μαζί σας;"
Με ρωτάει η μαμά μου καθώς με κο6ταει εξεταστικά.." Όχι παράταμε "
Της φωνάζω και πάω στο δωμάτιο!!!Νομίζεις επειδή έφυγες θα την γλιτώσεις? Μην ανησυχείς στο ίδιο σχολείο πάμε μικρή από τον Lucas κάνεις δεν γλυτώνει...
Ήθελες και έμπλεξες μαζί μου από την αρχή, τι νομίζεις ότι θα σε ερωτευτώ..
Όχι όχι δεν παίζεται έτσι το παιχνίδι
Στο δικό μου παιχνίδι , βάζω δικούς μου κανονες , και αν δεν τους ακολουθας , δεν θα τα πάμε καλά...Το παιχνίδι αρχίζει αύριο να είσαι έτοιμη Emma...
Μην αρχίζετε να με κραζετεε τι νομίζετε τόσο ξαφνικά θα την συμπαθούσα;
Μπορεί να ήταν καλή η πάρεα της αλλά και πάλι παραμένει ξενερώτει...
VOCÊ ESTÁ LENDO
The player and the shy girl
Ficção CientíficaΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...