"Τίποτα λέω και την κοιταω
Απλώς είναι βαριά η σακούλα..." Άσε θα το κάνω εγώ"
Περνει την σακούλα και την πάει στο δωμάτιο Μου...Κοιτάω τον καρπό μου καθώς μερικές μελανιές είναι πάνω στο χέρι μου...
Ξεφυσαω και προχωράω στο δωμάτιο Μου
" Εσύ απλώς βαλτα μέσα στην βιβλιοθήκη "
Κουνάω το κεφάλι μου θετικά και φεύγει έξω από το δωμάτιο μου...
Περνώ τα βιβλία και αρχίζω να τα βάζω στην βιβλιοθήκη ΜουΜόλις τελειώνω πήγα στην κουζίνα
" Emma πέρασα από το γυμναστήριο έχεις σήμερα 6 με 9 , πρέπει να ετοιμαστείς σε λίγο"
" Εντάξει ευχαριστώ "
Παω στο δωμάτιο Μου και ετοιμάζω την τσάντα γυμναστηρίου μου
Πηγαίνω μποξ αλλά κάνω και ασκήσεις για το σώμα μου
Άρχισα το μποξ εδώ και 1 χρόνο περίπου , παλι... Το είχα σταματήσει στα 7 λόγο του ατυχήματος μου, και πέρσυ ξανά άρχισα...Βάζω το κολάν μου και μια κοντή μπλούζα και φεύγω...
" Έφυγα "
Λεω Στην θεία μου και με χαιρετάει...Μετα απο κάτι λεπτά μπαίνω μέσα στο γυμναστήριο..
Βλέπω τον γυμναστή μου
"Emma σε περίμενα!"" Δεν προκειτε να το ξανά άφηνα "
Χαμογελάω και προχωράω μαζί του ενώ με πάει στην αίθουσα Μου...Κάνουμε προθέρμανση και μετά αρχίζω με ένα παιδί να αγωνιζόμαστε...
Μετα απο κάτι λεπτά , πήγα στο σάκο του μποξ για να διορθώσω τις κινήσεις μου περισσότερο...
" Πιο ψιλά τα χέρια Emma"
Μου λέει και ο αντίπαλος μου , μου επιτίθεται καθώς του επιτίθομαι κι εγώ...
Η πόρτα ανοίγει, γυρνάω και τον βλέπω πάλι μπροστά μου..
Τον αγνόησα"Μην αποσυντονιζεσε Εmma!!"
Μου λέει ο δάσκαλος μου ...
Ο αντίπαλος μου βρίσκει τι ευκαιρία να με χτυπήσει , την τελευταία στιγμή αμύνομαι κι με ρίχνει κάτω, κρατώντας το χέρι μου με δύναμη που είχε μελάνια...
Το επιφώνημα μου βγήκε καθώς τον έσπρωξα και κράτησα το χέρι μου καθώς έβγαλα το γάντι του μποξ
Ο δάσκαλος μου με κοιτάει καθώς δεν είχε καταλάβει τι είχε συμβεί Αφού τόσην ώρα μίλαγε με τον Lucas
YOU ARE READING
The player and the shy girl
Science FictionΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...