" Τι έγινε ρε ; νόμιζω ότι σε απέρριψε για 2η φορά η λάθος άκουσαμε με τα παιδιά;;;; "
Του λέω ενώ έχω σκάσει στα γελια.." Δεν το βουλωνετε λέω εγώ!"
Μας κοιτάει άγρια και μετά την κοιτάει που φεύγει...
" Δεν θα την γλιτώσει από εμενα"
" Ναι καλά, αν αλλάξει αυτή Θα σε κάνει ότι θέλει "
Του λέω και χαμογελάω" Θα το δούμε "
Λέει και με κοιτάει" Κανόνισε τι θα κάνεις "
Του λέω και προχωράω με τα παιδιά μπροστά...Φυσικά και τα παιδιά δεν μπορούν να πουν τίποτα γιατί ξέρουν πως αν νευριάσω κανένας δεν θα βγει ζωντανός από δω...
■ ΠΡΩΙ ■
Ξυπνάω το πρωί η ώρα 8 και 10 ,σηκώνομαι γρήγορα, ντύνομαι πάω τουαλέτα βάζω παπούτσια και φεύγω...
Μπαίνω μέσα στο σχολείο βλέπω όλους να με σχολιάζουν και να με κοιτάω περίεργα
Το ξέρω ρε παιδιά ότι είμαι Θεός άλλα όχι και έτσι...θα με ματιασετε...
Πάω στην παρέα μου καθώς βλέπω μονο τον Peter
" Μην θυμώσεις! "
Μου λέει και τον κοιτάω" Για πιο πράγμα "
Τον κοιτάω και μου δείχνει το κινητό τού μια φωτογραφία με εμένα να φιλιέμαι με την Emma" Ποιος στο έστειλε αυτο; "
Ρωτάω τον Peter θυμωμένα...Η φωτογραφία έλεγε επάνω" το τέρας και ο πενταμορφος μαζί εξελίξεις "
"Όλο το σχολείο το έχει σταλθηκε από το κινητό της Emmas"
Μου λέει και εκεί είναι το σημείο που τα είχα πάρει στο κρανίοΠάω μεσα στην τάξη να ψάξω την Emma ,μπαίνω μέσα Την τάξη δεν την βρίσκω....
Ξανά πάω πάλι έξω στο προαύλιο
Ο Peter με ακολουθεί" Lucas ηρέμησε και σταματα"
Μου λέει αλλά εγώ τον αγνοώ προχωρώντας προς το προαύλιο του σχολείου...Την βλέπω να περπατάει και κατευθύνομαι προς εκείνην , κρατάω το χέρι της σφιχτά και Την κοιτάω έξαλλος..
Εκείνη ξαφνιαζεται και με κοιτάει
" Lucas τι έπαθες; "
Λέει με το αθώο βλέμμα τηςΤην κοιτάω και των κολλάω στο τοίχο με δύναμη
" Εσύ το έκανες αυτό; "
Την ρωτάω και κοιτάει την φωτογραφία έκπληκτη ...
ESTÁS LEYENDO
The player and the shy girl
Ciencia FicciónΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...