Εκείνες βλέπουν τον Lucas και άρχοντες προς τα εμάς
" Να τα μας "
Ψιθυρίζω και εκείνες μας χαιρετανε..Η Lydia πάει να φιλήσει τον Lucas και ο Lucas την σταματάει...
" Ήρεμα κοπελιά τι κάνεις; "" τι βρε μωρό μου να σε φιλήσω πήγα "
Θα σε φιλήσει ο Θεός μωρή για να επιζήσεις...
" σου έχω πει να μην με λες έτσι και δεν είμαστε μαζί οπότε δεν έχεις κανένα δικαίωμα"
Της λέει και εκείνη τον κοιτάει" Μα περάσαμε τόσο ωραία εχθές "
Λέει και εγώ σφίγγω το χέρι του Lucas εκείνος το καταλαβαίνει" Τέρμα εμείς οι δύο Lydia , έχω βρει άλλη "
" Και ποια είναι αυτή η άλλη ; "
Με το σπαστικό υφάκι της και μας κοιτάει.." Εγώ "
Της απαντάω και με κοιτάνε και οι 2 τους..Αυτή γελάει
" Προς τι το γέλιο γελοία;;"
Της λέω και με κοιτάει" Εδώ εσύ δεν μπορείς να τον φιλήσεις να πούμε παλιό παρθένα "
Λέει και το αίμα μου ανεβαίνει στο κεφάλι μου" Ενώ εσύ πουτανα που αφήνεις τον καθένα να σε γάμησει είναι ωραίο; Καλύτερα να ξέρεις ποιος θέλεις να είναι μέσα σου παρα όλοι και ξέρεις κάτι με εμένα θα είναι ο Lucas "
Της λέω και με κοιτάει θυμωμένη" Εσείς η δύο γελοίο μια φορά έχετε φιληθει Στο πάρκο που σας βγάλαμε φωτο Και εκεί με το ζόρι "
Κοιτάω τον Lucas και αυτός εμένα
" Τι έκανες εσύ; "
Ρωτάει ο LucasΑυτες το καταλαβαίνουν ότι είπαν την βλακεία που έκαναν
" Τίποτα Lucas μου "
Λέει Η Lydia" Μιλά τώρα μην σε πάρει ο διάολος "
Φωνάζει ο Lucas και εκείνη τρανταζεται" Χακαραμε το ινστα της Emmas και ανεβάσαμε εκείνη την φωτο μαζί σας "
Απαντάει τρομαγμένη" Θα σε πάρει και θα σε σηκώσει παλιό πουτανα , μην τολμήσεις και με ξανά καλέσεις γιατί θα γίνει χαμός στο λέω και έτσι και ξανά πιάσεις έστω και άλλη μια φορά στο στόμα σου την Emma και εμένα θα σε σκοτώσω στο λέω "
Φωνάζει εξαγριωμένος ο Lucas Και προχωράει μπροστά αφήνοντας με πίσω με αυτές" Νομίζω τα είπαμε και αν τον ξανά καλέσεις δεν θα προλάβει αυτός να σε σκοτώσει αλλά εγώ πρώτα, καταλάβατε κοπελιές; "
Της λέω και φεύγω ενώ η Lydia έκλαιγε ..Τρέχω για να φτάσω τον Lucas
"Lucas, σε παρακαλώ Ηρεμησε "
Του λέω και με κοιτάει θυμωμένα πολύ θυμωμένα έχω να πω
KAMU SEDANG MEMBACA
The player and the shy girl
Fiksi IlmiahΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...