" Δεν πειράζει "
Μου λέει με την απαλή φωνή της και Ξεφυσαω..." Πρέπει να φυγω"
Της λέω και με κοιταει νευοντας θετικά...Έρχετε κοντά μου
" Σε ευχαριστώ και πάλι "
Λέει και πάω προς την πόρτα , την ανοίγει και βγαίνω έξω καθώς εκείνη στηρίζετε και με κοιτάει..." Δεν είσαι τόσο κακός, όσο δείχνεις , μ'αρέσει πιο πολύ αυτή η καλή πλευρά Σου"
Η φωνή της με σταματάει, γυρνάω και την κοιτάω, της χαμογελάω και κατευθύνομαι προς το αυτοκίνητοΜπαίνω μέσα , μπορώ να μυρίσω ακόμα το άρωμα της λες και είναι δίπλα μου...
Αυτό ειναι όντως περίεργο και δεν θέλω να ξανά νιώσω έτσι, αυτή η κοπέλα μου βγάζει έναν εντελώς διαφορετικό εαυτό...
Που αυτόν τον εαυτό δεν πρέπει να τον ανακάλυψη κάνεις!Βάζω μπρος και φεύγω από το σπίτι της .. Ρίχνω μια τελευταία μάτια και κοιταω τον δρόμο...
POV EMMA
Με εγκλωβίζει με τα χέρια του στο αμάξι και πλησιάζοντας με, τον κοιτάω
" Δεν είμαι αδύναμη! "
Του λέω ήρεμα και με κοιτάει
Έρχετε ακόμα πιο κοντά μου , είχαμε πολύ λίγη απόσταση ώστε τα χείλη μας να ακουμπήσουν για μια ακόμη φορά το ένα τ'άλλο..Τον κοιτάω...
" Κάντω ! "
Του λέω και το σώμα του παγώνει κοιτώντας με , ενώ δεν το περίμενε...
Χαμογελάω και τον σπρώχνω βάζοντας τα χέρια μου στο στήθος του..." Άλλος είναι αδύναμος! "
Του λέω και τον βλέπω να επανέρχεται...
Μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο και μπαίνω και εγώ...
Βάζει μπρος και του λέω που είναι το σπίτι μου
Μόλις φτάνουμε παρκάρει στη αυλι μου και παίρνουμε της σακούλες...Ανοίγω την πόρτα και μπαίνει μέσα και εγώ μαζί, αφήνει της σακούλες δίπλα στην πόρτα και κοιτάει το σπίτι μου...
" Σε ευχαριστώ "
Του λέω και τον κοιτάω καθώς του χαμογελάω...Αυτός με κοιτάει και μετά κοιτάει το χαμόγελο μου
" Τίποτα "
Μου απαντάει" Να σου φέρω κάτι; "
" Ένα ποτήρι νερό "
Πάω στην κουζίνα περνώ ένα ποτήρι και βάζω κρύο νερό, υποθέτω πως όλα τα αγόρια κρύο νερό πίνουν οπότε αυτό έκανα και γω...
Του το δίνω , το πίνει και μου δίνει το ποτήρι πίσω, το πάω στην κουζίνα και πάω πάλι στο σαλόνι ...
KAMU SEDANG MEMBACA
The player and the shy girl
Fiksi IlmiahΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...