" Να σε εμπιστευτώ; "
" Γιατί όχι; "
" Ας βάλω το νερό στο λάδι "
Του λέω με κοιτάει και χαμογελάει..."Μπες μέσα "
" Θα αργήσουμε; "
Του λέω και με κοιτάει" Τι σε ενδιαφέρει αύριο έτσι κι αλλιώς σχολείο δεν Αφού κάνουν συμβούλιο "
" Σωστό , απλώς ήθελα να ξέρω "
" Μπορεί "
Μου λέει και με κοιτάειΒαζω ζώνη και αυτός και βάζει μπρος το αυτοκίνητο...
Μετά από 1 ώρα σχεδόν είχαμε φτάσει , παρκάρει και κατεβαίνουμε και οι δύο μας από το αυτοκίνητο...
" Που είμαστε; "
Τον ρωτάω" Θα δεις "
Μου λέει και προχωράειΤον κοιτάω και τρέχω για να τον προλάβω...φτάνω κοντά του και περπατάω δίπλα του...
" Μόνο να προσέχεις "
Μου λέει και τον κοιτάω περίεργαΦτάνουμε σε ένα πανηγύρι είχε παιχνίδια να ανεβεις , έχει διαφορά μαγαζιά ήταν υπέροχα...
" Σοβαρά;;; "
Λέω και τον κοιτάω με χαρά" Ναι "
" Και έχω ντυθεί για τα καρναβάλια, τουλάχιστον γιατί δεν μου είπες να με πας σπίτι να αλλάξω"
Του λέω και γελάει" Και εγω με φόρμα είμαι ηρέμησε "
" Ναι αλλά εσύ τουλάχιστον δείχνεις ωραίος"
Λέω και μόλις συνειδητοποιώ τι είπα το πρόσωπο μου κοκκινίζει και αυτός με κοιτάει έκπληκτοςΒαζω τα χέρια μου μπροστά στην μούρη καλύπτοντας με , με κοιτάει και γελάει αχνά βάζει τα χέρια του στα χέρια μου και τα βγάζει από το πρόσωπο μου...
" Μια χαρά είσαι "
Μου λέει και προχωράειΑυτό Είναι το πιο άβολο πράγμα που έχω πει ποτέ μου , μα καλά πως μου ήρθε...
" Θα έρθεις; "
Γυρνάει και με κοιτάειΤρέχω και πάω κοντά του με κοιτάει
" Έχει πλάκα όταν κοκκινίζεις"
Λέει και το χαμογελώ του έχει φτάσει μέχρι τα αυτιά ΤουΠερπατάμε και σταματάμε σε ένα παιχνίδι, με κοιτάει
" πάω στοίχημα μπορώ να σε κερδίσω"
Μου λέει και σηκώνω το ένα φρύδι μου" Ναι καλά "
Του λέω και ο κύριος μας δίνει τα πιστόλια...
Ο στόχος ήταν να χτυπήσεις κάτι μπουκάλια και να κερδίσεις κάτι στο χαρτάκι που είχε γράψει μεσα ...
VOUS LISEZ
The player and the shy girl
Science-FictionΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...