Πάω στην κουζίνα και περνώ την ανάσα μου , πραγματικά αν καθόμουν και άλλο δεν ξέρω τι θα γινόταν...
Προσπαθώ να ηρεμήσω και να φτιάξω το φαγητό μου ...
Εχω άλλη μια ώρα για να συναντηθώ με την Mia...Βάζω τα μακαρόνια και τα αφήνω να βράσουν και μετά βάζω τα μπαχαρικά που θέλω...
Μετά από 10 λεπτά γίνονται , μόλις τα βγάζω από το μάτι βλέπω τον Lucas να ερχετε στην κουζίνα, περφεκτ ταιμιν..
" Μόλις θα σε φώναζα "
Του λέω και με κοιτάει" Μάλλον δεν θα χρειαστεί "
Απαντάει και χαμογελάει αχνά" Κάθησε "
Κάθετε και πέρνει το κινητό του και χαζεύει μέχρι να σερβίρω..Βγάζω δύο πιάτα και αρχίζω να σερβίρω..
" Μμ δεν είναι καμμένα, μήπως έβαλες όμως δηλητήριο; "
Τον αγριοκοιταζω και με κοιτάει με αθώο βλέμμα...
" Πλακιτσα "" Αν θες μην φας Λουκακο"
Του απαντάω" Μην με ξανά πεις έτσι!"
Λέει και το βλέμμα του σοβαρευει..Τον κοιτάω και χαμογελάω εκδικητικά...
Αυτός απλώς με αγνοεί και αρχίζει και τρώει ...Μόλις τελειώνουμε , βάζω τα πιάτα στον νεροχύτη...
" Πάω να κάνω μπάνιο θα βγω σε λίγο "
" Δεν θα έρθεις στο πάρτυ του Scott? "
Με ρωτάει καθώς πάω στο δωμάτιο μου.." Θα έρθω αλλά θα πάω μια βόλτα με την Mia πρώτα "
Φωνάζω από το δωμάτιο να με ακουσει.Περνώ μια πετσέτα και πάω στο μπάνιο...
Κάθομαι κανένα 20 λεπτό μέσα και μετά βγαίνω....Πετάγομαι καθώς βλέπω τον Lucas να κάθετε στο κρεβάτι μου ...
"ΤΙ ΘΕΣ ΕΣΥ ΕΔΩ ; "
Λέω καθώς μαζεύω την πετσέτα καλύτερα πάνω μου..." Εσένα "
Απαντάει και τον κοιτάω με μισό μάτι" Lucas έξω τωρα!! "
Φωνάζω και σηκώνετε από το κρεβάτι και ερχετε κοντά μου .." Ηρέμησε αγριόγατα "
" Θα μου πεις τι θες ; "
Φωνάζω" Δεν θα αργήσεις να έρθεις γιατι μετά θα έχεις συνέπειες "
Μου λέει και μου κλείνει το μάτι" Βρε άι στο διάολο από δω "
Του λέω και του πετάω ένα μαξιλάρι και τον σπρώχνω έξω από το δωμάτιο...Κλειδωνω την πόρτα και στηρίζομαι πάνω της
Γελάω καθώς δεν περιμένα να γίνει όλο αυτό..πάντως μ'αρέσει να τον κάνω να ζηλεύει...
ESTÁS LEYENDO
The player and the shy girl
Ciencia FicciónΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...