Ξέρω ότι δεν με κοιτάει Γιατί θέλει να με συγχωρέσει, αλλά δεν το κάνει Γιατί βάζει εγωισμό...
"Lucas κοιτά με !
Του λέω για να με κοιτάξει..." Δεν τους αρέσει."
" Ποιο ; "
" Που τα βρήκαμε εμείς οι δύο, δεν το βλέπεις? Αυτή είναι μόνο η αρχή, αν είναι έτσι να γίνεται κάθε φορά τότε τι νόημα θα έχει;"
Με κοιτάει και αφήνει την ανάσα του ελεύθερη...
"Μόνο και μόνο αν δείξει ότι λες ψέμματα θα σε κάνω να τρέχεις σε όλοι σου την ζωή "
" Δεν βαρέθηκες να με απειλείς ετσι?"
Του λέω και τον κοιτάω
"Ενώ δεν έχω κάνει τίποτα ""ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΤΟ ΞΈΡΩ "
Τονίζει και πάει να φύγει"Το ξερω εγώ! Αλλά δεν πίστευα ότι με έχεις για τέτοιο άτομο "
Του λέω και σταματάει..Γυρνάει και με κοιτάει
" Μην κάνεις λες και δεν με ξέρεις ""ΣΕ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ "
Το τονίζω κι εγώ με κοιτάει και έρχεται κοντά μου" Μπορεί αλλά όχι τόσο πολύ "
" Έτσι νομίζεις; "
Του λέω και ερχομαι κοντά του" Ναι"
Λέει και έρχεται και αυτός ένα βήμα κοντά μου..." Λάθος νομίζεις "
Και συνεχίζω και είμαστε σε πολύ μικρή απόσταση πλέον..."Παίζεις πονηρά! Κανόνισε Γιατί ξέρω και εγώ να το κάνω αυτό "
" καντω!"
Λέω καθώς τον προκαλώ σηκώνοντας το ένα φρύδι μου πάνωΑυτός με κοιτάει και κολλάει....Στην τελική γυρνάει και πάει να φύγει...
" Καλά το νόμιζα! "
Λέω καθώς ψιθυρίζω
Αυτός με άκουσε γυρνάει με φόρα χωρίς να το περιμένω, με κολλάει στον τοίχο και με κοιτάει"Μην με προκαλείς Γιατί μετά δεν θα μπορείς να με σταματήσεις "
Τον κοιτάω και με κοιτάει Αφού δεν μπορούσα να απαντήσω αλλο ,τον άφησε να φύγει από το δωμάτιο μου...
Ένα πράγμα τι έγινε Μόλις τώρα;;;
Πάω στο σαλόνι και κάθομαι στην κουζίνα...
Η θεία μου με κοιτάει.."Πρόσφερε κάτι "
Κουνάω το κεφάλι μου θετικάΑνοίγω το ψυγείο και βγάζω τον χυμό..βάζω σε 3 ποτήρια και τα πάω στο σαλόνι...
Τα αφήνω στο τραπεζάκι και πάω πάλι στην κουζίνα..
"Emma μου ελα κάτσε μαζί μας "
Λέει γλυκά η μαμά του Lucas και την κοιτάω
ESTÁS LEYENDO
The player and the shy girl
Ciencia FicciónΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...