Stajala sam na terasi, posmatrajuci prelep prizor. Nebo je bilo savrseno, sa jedne strane skoro tamno nebo ulivalo se u tople zrake vec odavno zaslog sunca, dok ke sa druge strane bilo prepuno zvezda. Gledala sam ulicna svetla grada koja su ogoljene grane na trenutke prekrovale, izhledalo je kao da ih neko iznova i izvova pali i gasi, zatim sam vratila pogleda na nebo i gledala pazljivo ne bih li uocila neko sazvezdje.
"Jes, uspela sam" tiho i uzbodjeno sam prosaputala. Videla sam sazvezdje velikog medveda I nastavila da trazim dalje i da povezujem zvezde.U tom trenutku omeo me je veliki crni dzip koji se parkirao ispred moje zgrade. Vrlo neobicno za nas kraj da tako neko oko devet sati uvece parkira tik ispred zgrade. I koliko ja znam niko od mojih suseda nije imao takav skupocen dzip. Na njemu su se videli zamuceni odrazi upaljenih ulicnih lampi.
Iz dzipa je izasao vozac i otvorio zadnja vrata odakle u izasli jedan muskarac i zena i bili su elegantno obuceni, kao da idu na neku svecanu veceru u restoranu.
Nakon toga prestala sam da obracam paznju i nastavila nemo da posmatram zvezde. Xxx:"Sofijaaa" trgla sam se.
"Evo mama dolazim za tren" prestala sam da posmatram zvezde i otisla kod mame.
"Molim mama, zvala si me?".
"Da Sofija, da vidim kako si se obukala".
Odmerila me je "Super, hajde sad rascesljaj jos malo kosu.
Potom je prstima prosla kroz nju. "Eto tako, izgledas kao lutka". Nasmejala sam se "Mama zasto sam morala ovako da se obucem?". Nasmejala se I odgovorila "Uskoro ces saznati zlato, a sad idi u dnevnu sobu i sacekaj dolazim za mintu".
Sela sam i cekala je.
Zaculo se zvono na vratima koje je neocekivano zazvonilo i uplasilo me. Videla sam mamu u hodniku kako mi pokazuje da sedim i da ce ona otvoriti. Nisam znala da dolaze gosti, cekala sam nestrpljivo da vidim ko je.
Mama se malo zadrzala kod ulaznih vrata, odlucila sam da uzmem telefon i pogledam nesto na instagramu. Nakon par minuta videla sam mamu kako stoj ispre vrata ulazne sobe I smeje mi se, a zatim poziva goste da udju.
Bila sam jako iznenadjena, ali nisam htela to da pokazem. U sobu su usli isti oni ljudi koji su izasli iz dzipa koji se parkirao ispred zgrade. Primetila sam da se mama ponasa malo... Malo nervozno, mozda je to zato sto ne poznajemo ove ljude, ili ih ja ne poznajem.
"Izvolite sedite, da li ste za kafu" pitala ih je mama.
Gospodja se blago osmehnula "Ne hvala, znate iz kog razloga smo dosli". Pogledala je u mene i osetila sam se malo nesigurno. Mami se nakon odgovora gospodje skinuo osmeh sa lica koji je imala.
"Nadam se da nas dogovor idalje vazi" upitala je gospodja i bila je jako ozbiljna. Nisam sigurna o cemu se radi, ali ne izgleda da ce se dobro zavrsiti.
YOU ARE READING
Prisiljena ljubav
RomanceZar je zivot toliko nepredvidljiv? U jednom danu zivot ti se moze promeniti iz korena. Da li ste znali da iz mrznje moze da se rodi velika ljubav? Da se u vas zaljubi neko sa druge stane sveta. Ne zelim da otkrivam previse, ako zelite nesto vise da...