14. deo

307 14 2
                                    

  Lutam kroz mracnu sumu. Oko sebe mogu da cujem jak vetar i pomeranje tankih grana drveca. Tako je jezivo.
Odjednom ispred sebe sam videla Taehyunga kako nemo stoj i gleda me.

  "Taehyung, sta je bilo? Zasto sj ovde?" Pogledao je u stranu i nesto je proletelo pored njega brzinom svetlosti. Samo se trgo I ispustio tihi jecaj, a zatim pao na zemlju.

  Sta se upravo dogodilo? Da li, da li je on dobro, moram da vidim.
Kada sam mu prisla na majci je bilo krvi, a ispod nje bila je velika, duboka rana.

  "Ne, ne Taehyung moras da se drzis. Moras Tae da otvoris oci, Tae? Tae da li me cujes. Tae, Tae, TAR, TAEEEE!!!"

  Zatim me je neko probudio iz sna. To je bio Taehyung. Zagrlila sam ga i uplaseno jecala.

        Taehyung P.O.V.

  Probudila me je Sofija, dozivajuci moje ime u snu. Bilo je slatko, sve dok nije pocela da se gusi. Probudio sam je, a ona me je brzo zagrlila. Primetio sam da se trese i da jeca. Jako Sam se iznenadio, nakon par sekundi zagrljaja odvojila se od mene.

  "Jesi dobro? Ne, ne, moram da vidim." Uspaniceno je prcala, a zatim mi podigla majcu.
  "D-dobro sam, a jesi li to okej?"
  "Boli li te ovde? Haaa?"
   "Ne"
  "A ovde?"
  "AAA!"
  "Haa... Sta je bilo?"
  "Nista, salio sam se."
  "Uuuhh... Nemoj to da radis!" Ponovo me je zagrlila.

               Sofija P.O.V.
 
  "Haa... Sta je bilo?"
  "Nista, salio sam se."
  "Uuuhh... Nemoj to da radis!" Ponovo sam ga zagrlila. Ali kada sam se osvestila sam sve uradila odvojila sam se od njega.
  "Khmm... I-izvini." Ustala sam sa kreveta I htela da odem do kuhinje, ali me je Taehyung pozvo i zastala sam.
  "Sta je bilo? Ruzno si sanjala?"

  Poceo je da me obliva znoj. Htela sam da izbegnem pitanje i da odem, ali nisam mogla da se pomerim.
  "Ma nebitno."
  "Pa ne bih reko dozivala si me."
  "Jesam? Mislim jesam." Rekla sam nesigurno.
  "Pa sta si sanjala?"
  "Sanjala sam hmm... Mmm.. ovaj...?"
Posmatrao me je sa smeskom.
  "Sanjala si mene?" Upitao me je. Osetila sam da gorim i crvenim.
  "Nisam. Ustvari jesam." Glas mi je pomalo drhtao, nisam zelela da mu priznam sta sam stvarno sanjala, pa sam slagala.
  "Sanjla sam onaj dan, kada sam bila sa Hoseokom i kada si ti dosto. Sanjala sam da se derem na tebe." Mislim da je primetio da lazem.

  "Haaa... Tako kazes? Pa sto si onda podigla moju majcu i proveravala da li me nesto boli?"
  Uuuhh... Sada sam sigurna da me je provalio, sta da kazem?

   "Pomesala sam te da Hobijem. Sanjla sam da su mi nesto toj ljudi uradili pa sam zato tako reagovala." Mislim da sam uspela makar malo da ga uverim.
"Aaa... Okej." Nije mu bas bilo drago.

  Otisla sam do toaleta i pustila vodu I umila se. Zatim sam ostavila vodu da tece dok sam ja bila naslonjena na lavabo.

  Sta se upravo dogodilo? Zasto sam tako reagovala. Mene ne Treba da je briga za njega. Uhhh... Pa dobro I ja sam covek, uplasila sam se pa zato.

  Zatvorila sam cesmu i otisla dole. Taehyung je bio u kuhinj. Uzela sam telefon i pogledala sam na sat. Bilo je 02:47. Smoreno sam otisla u sobu jer moram ujutru u skolu.

  Presvukla se i otisla u krevet. Nakon par minuta cula sam otvaranje vrata.
  "Sta to treba?" Pitala sam Taehyunga koji je stajao na vratima.
  "Nista samo hocu da legnem."
  "Molim!? Aaa be dolazi u obzir. Ti spavas na kaucu.
  "Pa ovo je I moja soba."
  "Rekla sam nesto. Izlazi iz sobe I pusti me da spavam." Uzela sam jastuk koji je bio pored mene I podigla u vis.
  "Pa I ja zelim da spavam."
  "IZLAZI!" Gadjala sam ga jastkom.
  "Okej, okej, izvini." Izasao je iz sobe.

  Gledajuci u plafon ubrzo sam zaspala.

  • Jutro
 
  Budi me alarm, mrzovoljno ustajem I gasim najgori zvuk u zivotu. Odlazim do toaleta i obavljm higijenu. Nakon toga pocinjem da trazim stvari u ormaru za danas. Uspela sam da nedjem naravno opet sve crno.

 Uspela sam da nedjem naravno opet sve crno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

    

  Izasla sam, Taehyunga nisam ni videla. Otisla sam u skolu.

  Stizem I vidim moje drustvo dolazim do njih i vidim kako Suga ide prema meni.
   Sta sad hoce?













  Nadam se da vam se svidelo. Znam da je malo smor sry.
Uskoro novi deo❣️
______________________________________
                       LOVE YA💜

Prisiljena ljubavWhere stories live. Discover now