23. deo

384 16 10
                                    

  "Dobar dan, Sofija sutra moze da ide kuci." Nikad nisam bila drevnih, zagrlila sam Hoseoka, a zatim nam se i Taehyung pridruzio.

                       [Time skup]

                       Sofija P.O.V.

  Otvorila sam oci i ugledala lice Taehyung. Ustala sam i zagrlila, kao da sam napokon posle dužeg vremena ponovo pronasla deo sebe. Nedostajao mi je njegov miris, njegova kosa, nedostajao mi je on!
  "Sofi vidi, to nije bilo onako kako mislis."
  "Ne zanima me, samo zelim da se vise ne ponovi da za zaukev ostanemo zajedno. Molim te obecaj mi to."
  "Obecavam, zauvek zajedno!" Poljubili smo se, a nedugo zatim izasli iz sobe.

  "Cekaj, a Hoseok?" Upitala sam ga je sam Jos uvek s' njim u braku.
  "On i Andjela su sad zajedno, tako da možete da se rastanete." Bilo mi je drago zbog njih.

  Izasli smo iz bolnice i ugledala sam Andjelu i Hoseoka, cestitala sam im.
  "Sofi, imamo jedno iznenađenje za tebe." Rekao mi Tae, a zatim pokazao prema autu. Iz istog dzipa kao onog dana kada su Taeovi roditelji dosli ispred moj zgrade, izasla je moja mama.

  "M-mama..." Zaplakala sam i potrčala joj u zagrljaj. Pozdravile smo se i poveli je kod nas kuci.

  Ispricale smo se, i Tae i mama su mi rekli da su počele pripreme za svadbu. Bila sam tako uzbudjena.

                       [Time skip]

  5 godina kasnije.
  Tae i ja smo se odavno venčali i imamo dvoje dece. Andjela se udala sa Hoseokom i trenutno je trudna.

  Mozda sam imala lose trenutke u zivotu, ali sve se desilo s' razlogom. Nikada nisam očekivala da prisiljena ljubav m9ze da bude ovakva, da pronadjem ljubav svog zivota.

______________________________________

               Hvala na citanju, ovo je kraj price i nadam se da vam se svideo☀️💜

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 16, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Prisiljena ljubavDonde viven las historias. Descúbrelo ahora