Dlanovi mi se znoje, ne znam o cemu se radi. O kakvom dogovoru pricaju?
Pogledala sam mamu, primetila sam da ima lazan osmeh na licu sto me je jos vise uznemirilo."N-naravno da vazi" zamucnula je I pogled joj je lutao malo na pod, malo na lice gospodje. Zasto je ovo tako napeto?
Ustala sam da kreveta i pogledala sam u mamu.
"Idem da popijem vode." .
Mama me je pogledala i klimnula glavom. Brzo sam otisla, grlo mi se preterano slusilo.
Sta se desava nije mi jasno, zasto sam ovoliko napeta, zasto imam neki los osecaj?Natocila sam casu vode, popila par gutljaja, a zatim dodala jos malo kako bi stajala ispred mene na stolu.
"Ona je jako lepa devojka, bas kako ju je opisivao. Hvala vam sto ste pristali na ovo" rekla je gospodja tihim glasom.
Stala sam do vrata kako bih mogla da cujem jos nesto, ali ova recenica je u meni izazvala jos veci strah nego sto sam imala.
"Nisam sigurna koliko je ispravno ovo sto rad-"
"Verujte nam, radite pravu stvar. Udace se za naseg sina i ubrzo zavoleti, on je fin decko. Uhh umalo da zaboravim vas novac je u vozilu kojim smo dosli donece ga vozac."'Udaja' , 'Zavoleti' , 'Fin decko' , 'NOVAC'.
To su reci koje su mi u tom trenutku odzvanjale u glavi. Osetila sam buru groznih emocija u meni sto me je nateralo da sve jace i jace stiskam casu do pucanja.
Mama se trgla, a kada me je videla na vratima, kao gospodin i gospodja bili su jako iznenadji. Sigurno nisu ocekivali da cu cuti sve ovo.
"Sofija, zlat-"
"Prodala si me?" Nisam joj dopustila da zavrsi recenicu. "Prodala si me?" Pitala sam je razocarano sa rasirenim ocima.
"Sofija, vidi, to je za tvoje dobro." Ustala je i htela da me uhvati za ruku sto joj ja nisam dozvolila, odmakla sam se korak unazat i podigla ruke u vis. Na njenom licu sam videla tugu, ali nisam mogla da oprostim."Kako nesto tako uzasno moze da donese nesto dobro?" Gledala sam u zamisljenu tacku na podu dok sam izgovarala tu recenicu. Imala sam osecaj kao da cu izdahnuti svakog trena.
Gospodin i gospodja su ustali i osmehnuli se. Gledali su nesto iza mene ili bolje reci nekog. Primetivsi to polako sam pocela da se okrecem, osetila sam bol u ruci i videla da je krvava i da se u njoj nalaze sitni komadici stakla.
Pocela sam da podizem pogled sa ruke u osobu koja se tada iznenada pojavila iza mene. To je bio momak obucem u crni dugacki sako sa ispeglanom kosuljom upasamom u pantalone, malim sesiricem na glavi koji je takodje bio crne boje kao i naocare i maska na licu.
"Sine"
Cula sam kako gospodin i gospodja to izgovaraju. Zaboravila sam na ruku jer me je tada nesto vise bolelo. To je bilo SRCE.
Majka me je prodala.
YOU ARE READING
Prisiljena ljubav
RomanceZar je zivot toliko nepredvidljiv? U jednom danu zivot ti se moze promeniti iz korena. Da li ste znali da iz mrznje moze da se rodi velika ljubav? Da se u vas zaljubi neko sa druge stane sveta. Ne zelim da otkrivam previse, ako zelite nesto vise da...