8. deo

348 17 0
                                    

"Hoseok, gde idemo?" Pitala sam ga.
"Imam jednu vikendicu blizu skole. Nisi do sad dolazila tamo, tako da te nece pronaci, a i blizu smo skole." Imao je divan osmeh na licu.

Nakon 20 minuta voznje primetila sam da mi se jako spava. Naslonila sam glavu na prozor kako bih malo odremala. Polako sam pocela da tonem u san.

Cula sam kako neko kuca na vratima vikendice, otvorila sam i na vratima je bio Taehyung.
"Reko sam ti da znam svako mesto na koje mozes otici. Ti si samo moja i sada kreces sa mnom!" Uhvatio me za ruku i vuko me izvan vikendice.
"Ne Taehyung, pusti me molim te! HOSEOK! HOSEOOOOK! NE MOLIM TE PUSTIME! HOSEOK! H-HOSEOK!"

"H...seok, H..h...eok! HOSEOK!" Poslednji put sam se trgla iz sna i nesvesno razdrala. Videla Sam da se nalazim u kolima i da je Hoseok naglo zakocio.

"SOFIJA da li si dobro?" Uspaniceno me je pitao.
"J-jesam, samo sam ruzno s-sanjla." Gledala sam oko sebe dok nisam osetila tople nezne dodire rukama na mojim crvenim obrazima.

Da li je to Hoseok, pa naravno ko bi drugi bio ne budi gluta Sofija!
"Da li si sigurno dobro?"
"Da naravno samo San"
Poceo je da mi se priblizava sve vise i vise. Nisam mogla da se pomenim, oduvek mi se svidjao Hoseok, da li ce on meni nesto pokazati. Priblizio se toliko da sam mogla da osetim njegov mitis, a zatim me je poljubio obraz. Iskreno ostla sam u cudu, cela sam gorela od srece. Nakon par sekundi nastavio je da vozi.

Posle 10 minuta voznje stigli smo kod vikendice. Usli smo i smestili se. Ja lezim na krevetu a Hoseok se tusira. Ima jedna soba i krevet tako da smo morali to da delimo.

Taehyung P.O.V.

Otisao sam i video da je bila kod Hoseoka, a zatim otisla sa njim negde drugde, sigurno su primetili da smo ovde. Poslao sam par ljudi da ih prate, ali i da budu neprimetni.

Saznao sam da su u nekoj vikendici udaljenoj oko 40-ak minuta odavde. Makar znam gde je, ali necu biti miran dok je Hoseok sa njom. Odlucio sam da danas ne dodlazim po nju, ali zato se spremam za sutra uvece.

Hoseok P.O.V.

Izasao sam iz kupatila i video Sofiju kako spava. Oduvek mi se svidela, ali nikad nisam mogao da joj kazem.
Sad je dosao ovaj problem iz kog moram da je izvucem. Ne mogu da verujem sta joj se dogadja, ali mislim da znam kako da je izvucem.

Prisao sam kraj nje i lego. Gledao sam u plafon razisljajuci o planu ubrzo zaspao.

Sofija P.O.V.

Bude me zraci sunca koji su osvetljavali celu sobu. Lepo Sam spavala, a kada sam se okrenula na drugu stranu ugledala sam Hoseoka. Zbog velike zelje da ga dodirnem, moja ruka je nesvesno i polako krenula ka njegovom licu. Bila je svega par milimetra od njegovog obraza, ali on je poceo da se pomera na sta sam se trgla i brzo vratila ruku uz telo.

"Budna si?" Pitao me je pospano sa slatkim osmehom. O boze kako je lep kada mu sunce obasja kozu.
"Jesam, probudila sam se pre par minuta." Trljajuci oko sam mu odgovorila.
"Pa, nadam se da si lepo spavala danas, ja jesam i mogu da ti kazem da pripremam iznenadjenje."
"IZNENADJENJE?" bila sam jako uzbudjenja, on je klimnuo glavom. Bas sam htela da ga pitam 'koje', Ali neko je kucao na vrata.

Poskocila sam "Da nije Taehyung, Hoseok ne otvaraj!"
"Nije, ne zna ovu adresu, secas se?" otiso je ispred vrata i otvorio...











Uskoro novi deo❣️
Nadam se da vam se svidelo.
______________________________________

LOVE YA💜

Prisiljena ljubavDonde viven las historias. Descúbrelo ahora